-MI'CSINÁLTÁL!-üvöltötte Grimmjow és eszétvesztve rohant Ichigohoz aki akkor már karjaiban tartotta Yukinot.
-MI'CSINÁLTÁL TE MARHA?
-Nyugodj meg Grimmjow!-válaszolta Ichigo nyugodtan.A társaság mely addig Hikari szülinapját ünnepelte lefagyva figyelte a két férfit.Egy alak jelent meg melettük és fejét ingatta.
-Egek!Pedig azt hittem erősebb vagy Yukino!
-Ki a franc vagy te ?-fordult felé Grimmjow.
-Nem gondolod hogy lealacsonyodom egy magad fajta féreg szintjére Arrancar?Az a lány ott az én tulajdonom és bár most elbukott úgy hiszem ez még nem egy lefutott ügy!
-Szóval te voltál az...?-húzta össze szemeit Grimmjow sziszegve.Már ugrott volna de Ichigo megállitotta.Idő közben a padlóra fektette Yukinot aki még mindig kezében szorongatta a tőrt amit korábban Serpentia adott neki,így gond nelkül lépett Grimmjow elé.
-Engem akarsz nem igaz? Akkor itt vagyok!Ha meg akarsz ölni csak rajta!-mondta s már Zangetsu markolatán volt keze.
-Eljön mindennek a maga ideje de most ha megbocsájtasz Felség Távozom!Egy késöbbi alkalomra kell halasztanom a harcunkat!A férfi eltűnt s Grimmjow magábol kikelve kapta el Ichigo shihakusouját.
-MINEK JÖTTÉL IDE BAROM!
-Nyugodj meg Grimmjow!-válaszolta Ichigo és lefejtette az eszét vesztett Arrancar kezét magárol. Yukino mellé ereszkedett.Összetekerte köpenyét és a feje alá rakta.
-Azért jöttem ide mert tudtam,hogy a tervetek nem fog összejönni!
-HA TE NEM JÖSZ IDE BEVÁLT VOLNA TE BAROM!-válaszolta Grimmjow még mindig üvöltve.
-Nem értesz semmit Grimmjow!Az a jel amit a nyakába vésett az a fickó egy pecsét!Az akaratát már akkor megtörte és gyökeret vert a szívében a félelem!Úgy irányitotta Yukinot mint egy bábot!Rég figyelte már minden lépését!
-A POKOLBA !HA TUDTAD AKKOR MEG MÉR HAGYTAD?
-Mert csak így csalhattam elő a barátunkat!
-Ha Yukinonak baja esik én kicsinállak ugye tudod?-mondta halkan Grimmjow beletörődve hogy ezúttal Ichigonak van igaza.
-Mint mondtam nyugodj meg!Yukino jól van csak elaludt!
Mostmár előjöhetsz Inazuma!
-Heh?Inazuma megjelent Yukino mellett s térdre borult Ichigo elött.
-Hol van Yukino leleke?
-Biztonságban Felség!
-Követted?
-Úgy van Felség!
-Akkor csináld!
-Igen Felség!Yukino szemei kinyiltak s fehéren izzottak ahogy tarkóján a seb is felizzott,majd összehúzodott és eltűnt.Már csak a négy csillagos tetoválás volt a nyakszirtjén.
-Most meg mi van Kurosaki?Mit műveltél Yukinoval?
-Megszabaditottam a láncaitol amit 12 éve hordott magán!Ha legközelebb megkeresi ez az alak....ő maga fog végezni vele!Vagy ...akár te is megeheted!
-Mi történt volna ha most megölöm a Csávót?
-Szerintem te is tudod!-válaszolta Ichigo.Ichigo felkelt Yukino mellől és Hikarihoz lépett.Kezét vállára tette úgy folytatta.-Boldog szülinapot Hikari!Sajnálom hogy tönkretettük a bulidat!
-Öhm...Yukino jól van?
-Mostmár igen!Hamarosan magához fog térni és minden mehet tovább úgy ahogy eddig is!-válaszolta Ichigo egy félmosolyal.-Izé.... az ajandekod most nem hoztam el de ha hazatértek ott lesz a szobádban!Azzal el is tűnt ahogy a kisérete is.Grimmjow karjaiba vette Yukinot és az épület egy eldugottabb zugába vitte ahol nyugodtan pihenhet.Orihime megnyugtatta a társaságot akik ezután folytatták Hikari ünneplését,de Hikari nem tudott ünnepelni.Sokkal jobban izgatta Yukino állapota így Grimmjow után indult.Némi keresgélés után meg is találta egy félreeső sarokban.Yukino egy diványon feküdt Grimmjow pedig zsebretett kézzel állt mellette s az idő közben eleredt tavaszi esőt figyelte az ablakon át.
-Hé Kékalma!
-Mit akarsz?
-Ha a Répafej azt mondja akkor minden rendben lesz Yukinoval!Nem igaz?
-Gondolom...igen!-sóhajtotta az Arrancar.
-Akkor miért vagy így bedepizve?
-Yukino...már túl sokszor veszitettem el!Ez így nem mehet tovább!
-Ugyan!Yukino mindig visszajön!
-Ezt te sem hiszed el!Láttam a legutóbb is mennyire ki voltál bukva miatta!Legalább olyan fontos neked mint nekem!
-Oké...Oké....tényleg nem birnám ki!De...nekem csak ő van!Ő kiált mellettem mikor senki más pedig nem is ismert!És azóta is mindig küzdött értem!
-Meghalna érted ahogy másokért is!És épp ez a baj!
-Grimmjow!Mire készülsz?
-Semmire...csak aggódom.....Ha így folytatja nem tudom megvédeni!Hiába lettem erősebb!Ráadásul terhes!Most már nem csak róla van szó!
-Micsoda?-kérdezte döbbenten Hikari-Terhes?Az meg hogy lehet?
-Fogalmam sincs!Még Urahara sem tudja erre a választ!Yukino arra tippelt hogy mi is megfertőződtünk és valahogy ez megváltoztatott minket!
-Te eleve megváltoztál hisz tovább fejlődtél!Akkár az is okozhatta! Kagee akkor a Hougyokut használta!
-Igen és?
-Ha akkor a szíved mélyén te ezt akartad....a Hougyoku pontosan azt teszi valósággá amire a szíved mélyén a legjobban vágysz!
-Nem hinném hogy gyerekre vágytam volna!
-Nem te Yukinora vágytál!
-Nem értelek!
-Ha két ember szereti egymást elöbb-utóbb össze akarja kötni az életét!Szorosabbra akarja fűzni a kapcsolatát!Ennek pedig...általában egy gyerek szokott lenni a következménye!Egy gyerek egy életre szóló kötelék!
-Hm...én nem vagyok ember!
-Ez most már épp úgy a te felelőséged is!
-Tudom jól!
-Én ...most már vissza megyek!Kioko már biztosan keres!
-Hikari!
-Hm?
-Boldog Szülinapot!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kában nyitogattam a szemem.Zenét hallottam és emberek vidám hangját.Mondjuk aki fölém hajolt az már nem volt olyan vidám.Mondhatni még soha nem láttam ilyennek.Szomorúság és aggodalom tükröződött a tekintetében.
-Felébredtél?-kérdi
-Ah ..mi történt?
-Nem emlékszel?
-Nem....nagyon!-mindom a fejemet fogva s felülök.Körül nézve abban az épületben vagyok ahol termet béreltem a bulira.Egy diványon fekszem s Grimmjow ül mellettem.Mögöttünk pedig egy hatalmas ablak amin keresztül látni a tavaszi esőt s hallani ahogy az esőcseppek kopognak az ablakon.
-Talán jobb is hogy nem emlékszel!-mondja halkan.
-Miért ?Mi történt?
-Majdnem megölted Kurosakit!-válaszolja.
-Remek...-mondom fanyarul.-Biztos mindenki dühös rám!
-Yukino...-kezdi-Ez így nem mehet tovább!
-Ezt hogy érted?Csak nem...magamra akarsz hagyni?
-Nem...de nem hagysz más választást minhogy elvegyem tőled Inazumát!
-MIIII!
-Ha nincs kardod amivel harcolhatnál talán nyugton maradsz egy darabig!
-De...Mire észbe kaptam Urahara már ki is lökött a testemből.A padlón fekve eszméltem rá hogy már nincs is kardom.
-Na akkor meg is volnánk!Egy darazsat úgy lehet lenyugtatni a legkönnyebben ha kihúzzuk a fullánkját!Nem igaz Kurosaki-san?
Ichigo-sama meg rábolint.Azta qva!Ezek összeesküdtek ellenem!
-Ti meg...mégis mi folyik itt?-nézek totál megsemmisülve és értetlenül az elöttem álló három férfire!
-Megmondtam!Ha kell magadtól is megvédelek!
-Inazuma elvágta a láncaidat így már nincs akadálya,hogy Grimmjow elkapja azt a fickót!És ahogy elnézem Grimmjow vigyorát már nincs értelme visszafognom!-mondja Ichigo-sama elégdett mosolyal és csipőre vágott kézzel!
-Jöjjön Yukino-san!Nezzük meg hogy Hikari-san hagyott e még abból a tortából!-mondja Urahara és karon fog majd visszasegít a testembe.Még látom amint Grimmjow felveszi új formáját.Még keresem az állam!Ha azt hittem,hogy Pantera kemény az új Pantera nagggyon kemény!A bőre fekete.Vagyis az a pancél szerűség ami rajta van.Csak itt ott van rajta valamiféle fehér csont szerű pánt. Az egész arcát egyfajta rostély fedi ami olyan mint a korábbi maszkja Tele van pengeéles fogakkal.A karmai meg...Elképzelni sem tudom mire lehet képes de idáig érzem azt a hatalmas és pusztitó erőt ami sugárzik belőle.Hihetetlen gyorsasággal tűnik el.
-Tényleg azt hiszik hogy ilyen egyszerűen meg lesz az az alak Urahara-san?
-Nos a regália ami a ruháján volt felfedte a kilétét!Yoruichi-san már várja odaát Grimmjow-sant és elvezeti a keresett személyhez!Hogy utána Grimmjow -san hogyan fog cselekedni...nos azt csak ő tudhatja!De azt nem hiszem,hogy lenne olyan katonája a Nagata családnak aki képes lenne megállitani!
-Ne aggódj Yukino!A fickó gyakorlatilag abban a pillanatban meg volt hogy felfedte magát!-mondja Ichigo-sama elégedetten.-Bár egy kicsit irigylem Grimmjowt!Én is nagyon régen nem harcolhattam!Már nagyon viszket a tenyerem!
-Hát ezt jó tudni!De azért jó lett volna tudni róla hogy csali lettem!-mondom fanyarul.
-Sajnálom Yukino!De ha elmondtam volna bármelyikőtöknek is nem lett volna hatásos!Persze elég kockázatos volt és azt hiszen lesz egy meccsem a barátoddal!
-Meccs?Enyhe megfogalmazása ez annak hogy harmadjára is végig fog pofozni a városon!
-Heh!-mondja egy kínos vigyorral s tarkóját dörzsölgeti-Szóval eldicsekedett vele?
-Jah...persze azt is elmondta ami Hueco Mundoban történt!A terembe visszaérve Hikari ugrik a nyakamba.
-Yukino ez nagyon jó buli volt!És a torta egyszerűen isteni volt!Most már biztos hogy neked kell megszervezni az esküvőmet!
-Rendben Hikari...megszervezem!-válaszolom egy félmosolyal.
-Mond csak tényleg ...megint?
-Úgytűnik!
-Na és tudod már mi lesz a neve?
-Kiseki és...Sutã!
-Na de...ketten vannak?-pislog nagy szemekkel Hikari.
-Hmm...ketten.....-bólintok rá.
-És mi lesz így az osztaggal?Megint visszavonulsz?
-Az osztagot lehet úgy is irányítani hogy nem harcolok!Nem is tehetem mert Grimmjow elvette a kardom!
-Elvette Inazumát?
-El!És ez a kettő még segitett is neki!-bököm az összeesküvökre.
-Yukino azt neked is be kell látnod hogy te nem harcolhatsz ilyen állapotban!Megaztán Grimmjow nagyon meggyöző tud lenni!
-Igen!-mondom nevetve-Az!
-Szóval most nézzük azt a tortát!
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.