Nem engedem...

51 5 4
                                    

A füvön fekve térek magamhoz a Kurosaki ház mellett.Küzdelem zaját hallom.Kábán ülök fel s egy szárnyas alakot látok magam elött.
-Ka...Kagee..?-kérdem döbbenten.
-Maradj fekve ...Anya...-mondja s kezével int .Hitetlenkedve nézek fel rá.Akit látok az egy felnőtt férfi nem egy öt éves forma fiú és nem egy tinédzser.
-Mi történt?
-Lezuhantatok...
-Hogy...?Nem értelek!Hol van Grimmjow?
Az utca felé biccent.Felkelek és bár sajog mindenem és szédülök elindulok a hangok irányába.Kagee értetlenül néz utánam majd egy pillanattal kesöbb már mögöttem van.Az utcára lépve nem látok semmit de kicsit feljeb emelve tekintetem már látom őket.Ahogy álmomban láttam.Kokuto az.Ichigo-samaval harcol.De esélytelen a Bankaiaval szemben.Én viszont a Kékséget keresem tekintetemmel.Kicsit odébb az utcán kb 20 méterrel feljebb
látom meg ahogy harcol.Iwasagi Todo az ellenfele.Futásnak erdek s hirtelen Kagee terem mellettem.Szárnyáról lepattan Kokuto pengéje amit idő közben felém hajitott.Azt hiszem világos a helyzet.Megtorpanok de int hogy nincs baj.Kezében fekete penge jelenik meg.Nem olyan nagy és nem olyan különleges de egyszerűségében is fenséges látványt nyújt ahogy a hajnal első sugarai végig futnak a pengén.Tovább rohanok s magam elé tartva kezem eltaszitom egy lökéshullámmal Todot.Grimmjow már eleggé meg van tépázva.Karja alá nyúlok hogy segitsek neki .Persze keménykedik mint mindig.
-Nincs szükségem segitségre...-nyögi-inkább maradj ...Kagee mellett.
-Azt te csak szeretnéd...Idióta!
Hirtelen Kuro jelenik meg elöttünk egy önelégült vigyorral az arcán.Egy penge hasit belém.Kikerekedett szemekkel némán csuklom össze.
-Yukinoooo!-hallom Ichigo-sama hangját.
-Anya!-hallom Kagee kétségbeesett kiáltását.
Grimmjow mellettem az aszfalton elterülve fekszik.Szemeiben a fény éphogy pislákol.Az én látásom is lassan elhomalyosúl.
"FELSÉG!Engedj szabadon!" hallom Tonbot a fejemben.Legyen.Film szakadás...
Egy másik világban ébredek s egy szemüveges nő hajol fölém.
-Hé!...Ébresztő!Jól vagy?Hivjak mentőt?-kérdezget.-Az a seb nagyon csúnya talán jobb lenne mentőt hívni!-mondja és fekete kis oldaltáskájában kotorászik.Elövesz egy telefont,ami rózsaszín tokban van.Füléhez emelné de én elkapom kezét.
-Országos mentőszolgálat!Miben segithetek....?-hallom a vonal másik végéről egy női hangot.
-Ne...-nyögöm s találkozik tekintetünk.Kinyomja.
-Segitségre van szükséged!-mondja
-Nem ...kell..jól... leszek!

Yukino meséi/Befejezett/Where stories live. Discover now