Hát amit Kuro kapott azt nem kivánom senkinek.Mondjuk én adtam meg a kegyelem döfést.De...valakinek meg kellett tenni.A poén az egészben hogy a pokol mint olyan most uralkodó nélkül maradt szóval Ichigo vette át ezt a posztot is mert valakinek még ha ideiglenesen is de el kell látni a föbb feladatokat hogy a Kushandák meg a Togabitók ne tudjanak az Élőkvilágába nyomakodni.Most épp Seireiteiben vagyunk.Pontosabban felette.A lélekpalotában.Összetrombitálták a Gotei 13 Kapitányait és hadnagyait akiket a 0. Osztag felhozott ide.Siba Kukaku segitségével.Nem volt semmi.Konkrétan 3 szor sült el az a bizonyos tűz madár ágyú.A palota fennséges.Mondjuk volt időnk körbejárni a 0. Osztag saját palotáit is.Nimayanal buliztunk egy jót.Az a csávo tuti nem százas.Tenjirunál meg megmártóztunk a forróvizes medencében.Pislogott is a csávó,hogy mi kibirjuk az ő vizét!Hikifune ételeire még várnunk kellett egy kicsit mivel azt majd csak a ceremónia után kóstolhatjuk meg.Megfordúltunk Shenjumaru palotájában is és felajánlotta hogy kaphatunk új ruhákat de mondtuk hogy nekünk jó a saját akár milyen különleges is az az anyag amiből készül.Azért kaptunk egy-egy kimonot ajándékba.Az enyém pont a kedvenc szinemben pompázik.Cseresznyepiros, alma zöld és halvány lila.Azt hiszem ma divatosan ametisztnek hivják!Hozzá illő hajtűvel.Asszem fel kéne vennünk a ceremoniára.Meg is szenvedtem vele de Hikaki és Tonbo segitettek felöltözni.Na megérkeztek.Nekem konkrétan kiugrik a szivem a helyéről.Dóra majdnem elájult amikor meglátta Hitsugaya Toshirot.Gyerekként is helyes srác de én a felnőtt formájától kapok inkább instant orrvérzést ami mindjárt meg is történik.Megjött Byakuya és Renji.Ahogy elhaladnak mellettünk Byakuya szokás szerint lehunyt szemmel közlekedik.Jobb is mert ha kinyitja azokat a lila csodákat kikészülök.Renji meg azzal a vigyorral csinál ki.Egyszerre idegesitó meg dögös.Pont mint Grimmjow vagy Shiro esetében.Shirot emlitve ők is itt vannak körülöttünk .Dóra egész jól eldumált vele.Nem is akkora segfej mint mutatja.A kövi aki belép az Zaraki Kenpachi és Ikkaku.Tényleg jó nagy darab ember és totál zura a kinézete.Nem szeretnék talizni vele egy sötét utcán mert asszem ott halnék szörnyet.Közvetlen utánuk Shinji és a többi Vizard meg a Hadnagyaik.Dóra első dolga hogy nyakon csapja.Csodálkozott is rajta de mint mindig nem sokat törődött vele.Mondjuk Hiyori állandóan veri szóval nem csoda.Mikor végre az összes bevonul Kyoraku környékez meg minket.Még tartjuk magunkat bár nehezen.
-Üdv Hölgyeim! Meg kell mondjam félelmetes erőtök van!
-Aha...tudom mire gondol!Ha azt akarja hogy támogassuk az erőnkkel Soul Soseityt akkor nemet kell mondanom!-válaszol Dóra.
-Én sem szeretném mások hasznára felhasználni az erőmet.Főleg úgy nem hogy megmondják mit és hogyan csináljak.Esetleg ha túl veszélyesnek ítélnek akkor kivégeznek.Köszi de nem!
-Sajnálom hogy így gondolják!-mondja csalódottan.
Mi meg megkönnyebülve fújunk egyet.
Megjelenik Aizen .Jesszus!A ficko vagy 2 m magas szóval majd kitörik a nyakam hogy felnézzek rá.Most komolyan én elájulok.Ahogy az emberre néz az totálkár.
-Hölgyeim ideje lenne önöknek is csatlakozni.-mondja egy laza mosolyal.
-Nem...az azt hiszem ,nem fog menni!
-Valami baj van?-kérdi
-Baj az konkrétan nincs csak ... totálkáros lettem attól hogy a teljes Gotei 13 vagyis az összes kedvencem elvonult elöttem.Szóval már nem hogy kiugrik a szivem a helyéről már lassan ott tarok hogy meghalok!-hadarom el.
Dóra meg csak röhög pedig ő is konkrét fangörcsben szenved.Aizen a vállunkra teszi kezét s úgy kísér be minket a terembe.Asszem csinálhatott valamit mert lassanként lenyugodtam.Két oldalt állnak a kapitányok s mögöttük a hadnagyok.A sor végén ami a terem másik vége úgy 5 méternyire Kyoraku s mellette Ichigo egy kapitányi haorival a kezében és egy hadnagyi karszallaggal amin a 0. Osztag cimere van,na meg a teljes 0. Osztag mögötte.Yukino és Hikari mellett foglalunk helyet s Aizen pedig eltűnik.És ekkor belekezdenek.
-Azért hivtuk össze ezt a Kapitányi gyülést mert van körünkben két nagyon különleges személy akik eddig bizonyították tetteikkel a Soul Soseity és a Lélekkirály iránt hűségüket.Mivel ők ketten születésük jogán lélekőrök úgy döntöttünk felajánljuk nekik a Kapitányi illetve a Hadnagyi rangot.Ezt a 0. Osztag minden tagja megszavazta.-mondja Kyoraku
-Szeretnénk ha ti is kinyilvánitanátok a véleményeteket illetve ellenérveiteket ha van a kinevezéssel kapcsolatban.-veszi át a szót Ichigo.
Ki nem nézné belőle az ember hogy tud ilyen hivatalos is lenni.
Persze senki nem vergődött a kérdésen.
-Hikari Sonoi!Kérlek fáradj ide és vedd át a hadnagyi karszallagot!-mondta Kyoraku.
Hikari tiszta ideg.Megtörölte shihakusoujába a tenyerét majd fuj egyet s feláll aztán oda megy s féltérdre ereszkedik Ichigo és Kyoraku elött.
-Hikari Sonoi kérlek nyilatkozz hogy elfogadod e a kinevezésed!
Hikari felnéz s feláll.
-Elfogadom.
Dóra majdnem sirva fakadt annyira meghatodott de én is.Hikari átveszi a karszallagot majd meghajol és visszatér hozzánk.Yukino következik.Ő még idegesebb s mikor Ichigo szolitja összerezzen.Vállára teszem kezem s egy mosoly kiséretében aprót bolintok.
-Menj!-mondom.
Ő feláll s ahogy az előbb Hikari úgy jár el ő is.Viszont ekkor történik valami furcsa amire senki sem számitott.Neve hallatán Byakuya felkapta a fejét.És nem csak ő.A Kapitányok összenéztek.Hirtelen kínos csend telepedett a tarsaságra.
Yukino porig súlytva áll Kyoraku elött.Ichigo megrázta a fejét s maga lép Yukinohoz.
-Hitogake Yukino kérlek fogad el a 0. Osztag Kapitányi pozicióját s had adjam át annak jelképét.
Yukino nagyot nyel s próbálja lenyelni a gombócot a torkában.Aztán átveszi a Haorit.Bár azt hittem visszautasitja.Ichigo a hátára adja majd átöleli.Innentől kezdve a Kapitányok már nem zúgulódnak.Mondjuk Shinji az vigyorog.Meg Renji is.
Visszalép a pódiumra és a kapitányok felé fordul két haori van a kezében.
-Jól tudom mi zavar benneteket de biztosíthatlak Yukino szíve nemes és megingathatatlan.Gondolkodás nélkül bízom rá az életem mitöbb a világok sorsát.Nem kérem hogy bizzatok benne vagy bennem.Csupán annyit kérek bánjatok vele úgy ahogyan velem bántatok.-mondja Ichigo.
Yukino sarkon fordul s látom szegény elgyötört arcát.Ekkor hirtelen Shinji és a vaizardok körül veszik és gratulálnak neki.Ez annyira megható .Végre valaki kiáll szegény Yukino mellett.Hikarit nem kellett megvédeni hisz a neve elég volt hogy bízzanak benne.Korábban Aizen nevét viselte.De a valódi neve amit édesanyjától örökölt biztositotta előmenetelét s a kapitányok őt könnyebben elfogadták.Főleg Byakuya és Soi Fon.Csak Rukia vágott fancsali pofát.Ichigo folytatja.
-Van még körünkben két olyan személy akinek szeretnék tiszteletbeli Kapitányi rangot adomanyozni.Nekik köszönhetően legyőztük a Pokol urát s megelőztünk egy újabb háborút.Ők nem a mi világunkból származnak megis megmentettek minket.
Összenézünk.
-Dóra-san és Kriszta-san kérlek fáradjatok ide.
"Na jó!Most halok meg!"Nagy nehezen felállok ,Dóra is és oda megyünk.Kicsit darabos lehet a mozgásom mert olyan ideges vagyok hogy minden izmom megfeszült.Izzad a tenyerem és azt sem tudom hogy fojtsam el az idő közben feltőrni készülő könnyeimet.Dóra is elfolytott egy sikkantást.Ichigo mindkettönknek a hátára terít egy kapitányi haorit.Épp olyan mint a többi csak nincs rajta címer.Megölel minket.
-Köszönöm amit értünk tettetek!-mondja.
Én szám elé kapom a kezem s arcomra erőltetek egy mosolyt.De könnyeimmel már nem birok.Ichigo mosolyogva törli le könnyeim.Dóra is meghatódott de ő inkább még a fangörcs hatása alatt van így ő inkább a sikítozós ugrálást nyelte le.Vége a ceremóniának. Átmegyünk egy másik terembe ahol Hikifune Kirio mennyei ételeivel tömhetjük tele magunkat. Életemben nem ettem ilyen finomat.Végül haza térünk.Mind ketten visszatérünk testünkbe (Mondjuk én csak otthon )és elbucsúzunk. Nem tom hogy került haza a testem de otthon nem faggattak szóval megúsztam a dolgot.Párom közben haza ért a továbbképzésről.Furcsa mód nem emlékszik a korábbi beszélgetésünkre és a gyerekek sem emlékeznek Yukinora.Jó ez így.Én nem beszéltem otthon a dologról.
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.