Már napok teltek el Hueco Mundoba érkezésük óta de Dóra és Hikari nem tágitottak Kriszti teste mellől.Urahara és Ichigo visszatértek Seireiteibe hogy felügyeljék és segitsék a helyreállitási munkálatokat.Persze Ichigo megkapta Byakuyatól hogy nincs egy shinigami sem aki a segitségére szorulna.Zaraki Kenpachi pedig csak az alkalmat várta hogy előkerüljön és ismét kihivhatsa egy meccsre.Ez idő alatt Kagee és Grimmjow igyekeztek minél többet kideriteni Aizen kutatásaiból hátha hasznukra lehet.A két lányról pedig Halibel és Neliel gondoskodtak.
-Enetek kell valamit!-könyörgött Nel.
-Sajnálom Nel!Nincs étvágyam!-válaszolta Hikari.
-Köszi Nel!De én sem kérek!Nem birok most enni!-válaszolta Dóra is .
-Te tényleg hiszel benne hogy Kriszti rendbe jöhet?-kérdezte Dóra.
-Nem tudom...mi másban hihetnék!-válaszolta Hikari-.Végülis amikor te a köztes dimenzioban majdnem meghaltál akkor én is majdnem eltűntem!Yukinonak köszönhetjük az életünket!Talán ha Krisztit vissza tudják hozni akkor Yukino is visszatér vele!Legalább is remélem!Kinyilt a terem ajtaja és egy ismeretlen Arrancar lépett be rajta. A már megszokott fehér köpenyt viselte és hozzá egy fehér vászon nadrágot,alatta pedig vilagos zöld inget. Kardja élénk kanári sárga szinben pompázott.Az arcán a maszk csupán bal szemét fedte,mint egykoron Menolinak,míg jobb szeme smaragd zölden hirdette a férfi igéző tekintetét.Barna haja rakoncátlanul omlott vállaira.Eltakarva arca nagy részét.
-Na lányok az egyetlen amit biztosan tudunk hogy Yukino-sama teste alkotója állapota miatt tűnt el viszont Kriszta-dono állapotának okát nem tudjuk,de valszeg a kötelék miatt van!Viszont Yukino-sama a Lélekkirály trónján ült mikor elájult szóval valszeg ott van abban a világban ahova a Lélekkirály is távozott a halála elött!
-Te meg mi a francrol hablatyolsz itt !És különben is ki vagy te?-kérdezte az előtte álló Arrancartól Dóra.
-Oh sajnálom milyen faragatlan vagyok!A nevem Gaudias Serpiente!Kagee-sama 7. Espadaja vagyok!
-Nagyszerű!Szóval nem tudtak meg többet mint amit eddig is tudtunk!-mondta fanyarul Hikari.
-Mit keresel itt Gaudias?-kérdezte egy unott hang .
-Jelentést teszek Kagee-sama parancsa szerint!
-Ulqviorra!-pattant fel nyomban Hikari s Ulqviorra nyakába ugorva keresett vigasztalást.
-Hikari ....rosszul nézel ki!Enned kell!-mondta szenvtelenül.
-Nem bírok!Kikészit ez az egész!Miért kellett így történnie?
-Yukino-sama mindig is ilyen volt!Nagyon hasonlit Kurosaki Ichigora!Őt sem érdekelte a saját élete amikor eljött hogy Orihime Inouét megmentse!
-Tudom de ez így akkor sem jó!Olyan önző!Nem gondol arra hogy mi lesz velünk ha ő meg hal!
-Te meg végig gondolhatnád hogy mekkorra marhaságokat hordasz itt össze!-mordult fel Grimmjow a terembe belépve.
-Ne kötöszködj velem Ķékség vagy itt helyben kinyúvasztalak!-válaszolta dühösen Hikari.Már lendült is ökle s már készült hogy ismét összezúzza Grimmjow belsőszerveit de Grimmjow elkapta a kezét.Valamiért nem tudta használni a képeségeit.Grimmjow egy félmosolyjal konstatálta a tényt ,hogy ezúttal Hikari maradt alul majd megdörgölte a lány hamvas fehér haját.
-Mindnyájunknak hiányzik Yukino!De most inkább nézzük meg hogy mennyire regenerálódott Kriszta-san teste!-mondta és beugrott a forró vízbe.
Kriszti feje alá nyúlt ,hogy felemelje a vizből.Ahogy kiemelte Ulqviorra elé fektette a törölközőre amit időközben leteritett a medence mellé.Ulqviorra pedig alaposan szemügyre vette a még mindig eszméletlen nőt.
-Nem lélegzik,de a fizikai állapota stabil.-jelentette ki unottan.
-Akkor mostmár csak vissza kell hozni!
-Urahara Kisuke azt mondta mindenképp várjuk meg az ébresztéssel!
-A picsába!Itt van elöttünk a csaj mi meg várhatunk arra a Fletnisre!-morogta Grimmjow.
-Grimmjow...
-Mi van?
-Nem szoktál így beszélni még te sem!-csodálkozott Dóra.
-Amióta Yukino-sama nincs velünk a szokásosnál is gorombább!-válaszolt Grimmjow helyett Ulqviorra.
-Mi közötök hozzá hogyan beszélek?-vágott vissza a lehető leg ridegebb és leggorombább hangnemeben Grimmjow.Alig birta leplezni izgatottságát.-Inkább eredj és szólj annak a Feltnisnek hogy tólja vissza a seggét és ébressze fel ezt a némbert!
-Ugye tudod hogy még mindig Ulqviorra az erősebb?-kérdezte Hikari csípősen.
-Hagyjátok abba!-kiabált rájuk Dóra-Annyira elegem van belőletek!-fakadt ki a lány.Nel lépett be a terembe és utána Kagee,majd Urahara.Grimmjow szeme felcsillant amint meglátta Uraharát.Nel kivitte a lányokat míg Kagee Grimmjowt és Ulqviorrát is kiküldte,majd egy furcsa eszközt tett le Kriszti mellé amit a két Arrancar nem ismert.Urahara még megvizsgálta a testet,de nem csak a fizikai állapota érdekelte.Elforditotta a fejét és félre hajtotta vizes fürtjeit a nyakábol hogy megnézhetse a tarkóját.
-Mi az Urahara sensei?
-Ahogy selytettem!Négy csillag van a tarkójára tetoválva ami korábban biztosan nem volt ott!
-Na és ez mit jelent?
-Azt hogy Shiroko meg mentette öket!Ha Yukino-san nem a trónon ült volna esélyünk sem lenne visszahozni!
-És most?
-Próbáljuk meg kiütni!Ezt az ezközt az Élők világábol hoztam!Úgy nevezik Defibrilátor!
-Azt tudom hogy mi ez de nem kellene valamilyen áramforrás a használatához?
-Erre is találtam megoldást Kurotsushi kapitány laborjában!,,,,,,,,,,,,,,,,,Shiroko világában,,,,,,,,,,,,,,,,,
-Meditálsz Yukino?-kérdi Kriszti
-Aha....probálnék!Shiroko szerint meditálás közben hallhatom a többiek gondolatait.Nem tudom mióta vagyunk itt de kezd megőriteni a várakozás!
-Értem...és mi lenne veled ha örökre itt ragadnál?
-Bele is pusztulnék!Ne érts félre ez a hely nagyon szép és békés...
-De nem neked való!
-Hát nem!
-Na és te?Mi lesz ha nem tudsz haza jutni?
-Akkor kénytelen leszek elfogadni!A gyerekeim igyekeztem önállóságra nevelni!Csak reménykedhetem hogy helyes döntéseket hoznak majd és megállják a helyüket az életben!
-Jó neked hogy ilyen könnyen beletörödsz!
-Mást úgy sem nagyon tehetek!-vonta meg vállait.Majd hirtelen felnyög és előre bukik.A mellkasán a ruhát szorongatja.
-Kriszti jol vagy?-kérdem aggódva.
-NEM...ÁH!....MI...EZ?-nyög fel ismét fájdalmasan.
-Azt hiszem eljött az ideje hogy távozzon!-hallom Shiroko hangját.Felnézek s lassan mellénk ér.
-Miről beszélsz Felség?
-Valószínüleg jelenleg is próbálják felébreszteni!
-Akkor legalább ő haza mehet!-mondom miközben Krisztit tartom karjaim közt.Mintha villám csapás érte volna.Egy újabb fájdalmas nyögés után halványodni kezd.Nem tudom hogyan de én is érzem ahogy hátán van a tenyerem hogy elektromosság járja át.Vegül eltűnik s én itt maradok egyedül Shirokoval.
ESTÁS LEYENDO
Yukino meséi/Befejezett/
De TodoA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.