Beért a busz.Mi hamarabb értünk oda így volt időnk beszélgetni.Yukino felajánlotta hogy shunpoval átvisz a csillagtérre.Hát...öszintén szólva másodpercek alatt odaértünk de én eléggé kikészültem tőle.Pedig szeretem a vidámparki forgókat.Kb egy órát vártunk még de Yukino annyit mesélt hogy észre sem vettem.
Aztán megérkeztek.Egy férfi és egy 13 éves forma lány egy gördeszkán és...Hikari.Valahogy azonnal felismertem.Pedig nem volt shihaksouban.De fehér hajjal nemsokan rohangálnak.Odajött hozzánk ahogy megérkeztek.
-Yukino!-kiáltotta Hikari.
-Szia Kriszti!-üdvözölt Dóra is.
-Szia!-üdvözlöm mosolyogva
-Beszélnünk kéne!-mondja egy kinos eröltetett mosolyjal.
-Te is érezted?-kérdem
-Igen...-válaszolja
-Várjatok!...Ti éreztétek azt a reiatsut?-kérdezi a testvérpár egyszerre s elképedt tányér szemeket meresztenek ránk.
-Igen!-vágjuk rá egyszerre.
Ekkor elsöprő erejű reiatsu rázza meg a teret.Az a sötét aura ami körül veszi leírhatatlan.
-....Kuro!-sziszegi Dóra s szemei villámokat szórnak a méregtől.
Bennem is hasonló érzések kavarognak.A telefonjáért nyúl s beír valamit.Erre megjelenik legnagyobb meglepetésemre egy Borostyán szin katana.Fura hogy pont ezen lepődöm meg!Elöbb a világomba kerül a karakterem majd megjelenik a pokol ura és én azon lepődöm meg hogy Dóra a telójával elővarázsol egy kardot.
-Írj be egy kard nevet!-kiált felém.
Nem kell kétszer mondani.Kapom a telóm és gyorsan bepötyögöm ami először az eszembe jut.Hát persze hogy a "hold penge" jut eszembe!De nem épp olyan formában jelenik meg mint Ichigo esetében.Egy gyönyörü katana jelenik meg.Dóráé is gyönyörű és ragyogó penge de az enyem se kuya.Dóra már rárontana de hirtelen megszólal a mobilja.Gyorsan lepattintja a hívót és már ugrik is.Mi is igy teszünk.Kuro viszont egy mozdulattal elsodor minket.Mind a betonon kötünk ki.Yukino hozzám kúszik és a fúlembe súg két szót."Engedd el!"én meg bolintok ekkor valami olyan történik amit soha nem hittem hogy lehetséges.Mondjuk most csak ilyen lehetetlen dolgok történnek.Lehunyom szemem és a katana felragyog.Megjelenik egy lány láng vörös hajjal s smaragdzöld szemekkel.Fekete ruha van rajta.Olyan mint valami testpáncel.A testem magátol mozdul egyszerre az övével,majd én magam leszek ő.Yukino és Hikari Bankaira váltanak s egyszerre rontanak Kurora.Dóra földön fekszik ,elképedve néz rám.
-Dóra...engedd el!-mondom és ragyogó kardommal támadok Kurora.Mostanra már Yukinot és Hikarit megkötözték a pokol láncai.Hihetetlen dolgokat művelek!
Nem is tudtam hogy ilyet is tudok.Úgy forgatom a kardot mintha képzett harc művész lennék pedig soha nem tanultam.Hikari felkiált.
-Dóra!
Oda pillantok s Dóra arany szinben úszik és egy borostyán szin kimono jelenik meg rajta.Levágja a lányok láncait míg én Kuroval küzdök.Egy hirtelen mozdulattal sarokba szorit Dóra pedig lendületből átdőfi a mellkasán borostyán szín pengéjet.Kuro a földre rogy.Nem hal meg ,de az ereje elszáll s kénytelen elhagyni a világunkat.Kék lángok veszik körbe és megnyilik alatta a pokol kapuja amibem egy pillanat alatt eltünik.Mi meg kimerültem rogyunk a földre.Vissza változunk s eltünnek a kardok amiket használtunk.Hogy voltunk erre képesek?Azota sem tudom.Hikari és Yukino újjongva ugranak a nyakunkba.
-Fantasztikusak voltatok!-mondják vagyis inkább kiabálnak izgalmukban.
-Az...köszi...-nyögöm ki levegő után kapkodva.A szivem még mindig ki akar ugrani a helyéről-De...hogy voltunk... erre ...képesek?
-A lelketek különlegesen erős!Jo shinigami válna belőletek...ki tudja talán ha egyszer átjuttok a túlvilágra ...
-Az tök szuper lenne!-mondja Dóra .
Egymásra nézünk s fáradtan fújjuk ki magunkat.Az emberek közben kezdenek magukhoz térni.Szerencsére mindenkit kiütött Kuro megjelenése,így nem látott meg senki .Dórával elbúcsúztunk és elmegy az apjával.De én ezalatt a kis boxmeccs alatt lekéstem a buszt.Ez azt jelentette hogy megint shunpo csak most kb 50 kilométert tettünk meg.Legalább sikerült hozzászoknom.
أنت تقرأ
Yukino meséi/Befejezett/
عشوائيA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.