Inazuma

35 4 2
                                    

Shinji-től egyenesen a 8.osztag barakjai felé vettem az irányt de alig tettem meg az út felét,hangfoszlányokra lettem figyelmes.Közelebb érve már kezdtem érteni ami eddig csak érthetetlen kiabálás volt. Krisztit hallom aki magán kívül van.Sír és kiabál a shinigamikkal akik nyugtatni próbálják.A férje is azon van, hogy lefogja .

-Mi történt?-kérdem csodálkozva.
-Eltűnt!....Eltűnt!-zokogja
-Mi?....Mi tűnt el?

Kriszti férje probálna válaszolni de Krisztitől nem tud.Arca elé emelem kezem.

-Inemuri!
-Mi 'csináltál vele?-kérdi a férfi
-Elaltattam...mostmár beszélhetünk!Szóval!....Mi történt?-kérdem miközben lefekteti a futonra Krisztit.
-A lányunk Jázmin eltűnt!Először azt hittük biztos csak játszanak valahol de egy shinigami sem találta meg.
-Mióta nincs meg?
-Nem tudom!...Pár órája.
-És.....Kriszti?Mióta van emberi formájában?
-Hogy érted?
-Amikor áthoztunk titeket nem így nézett ki igaz?
-Tényleg nem!Igazábol nem is értettem!De kb azóta hogy a lányunk eltűnt.
-Értem...

Kriszti kardja a futon mellett fekszik,a mobilja is.Ahogy megérintem kikerekedik a szemem.

-Mi a baj?
-Nem érzek reiatsut!
-Az mi?
-Lélekenergia!Azon is lehet érezni amit használ de ezen nem érzek...semmit!

Mūnbūrēdo-ért nyúlok.Semmi.Nem érzem a lelkét de valami mást igen.Azonnal az udvarra dobom a mobillal együtt.

-Haien!-kiáltom.

Mind kettő elhamvad s én azonnal kivonom Inazuma-t hüvelyéből.

-Mi'csinálsz?
-Állj hátrébb!-mondom -Kagayaki no tonbo!

Megjelenik a Shikaiom és elektromos csapást küldök a bennük megbúvó lélekre.

-Mi a fene volt ez?
-Egy alacsony szintű lidérc.Elöbb utóbb megbetegitette volna Krisztit.-válaszolom.

Hikari fut be kétségbeesve Dórával.

-Eltűnt!Benji eltűnt!-kiabálja Dóra.

Ő is emberi formájában van.Hozzá lépek és elveszem a kardját és a telefonját is .Nem érzek semmilyen reiatsut,de még csak Ambãbūrēdo lelkét sem.

-Mit művelsz?-kérdi
-Mond Dóra!Mikor használtad ezt utoljára?
-Nem tudom...Kyoraku is és Urahara is arra kértek, hogy amig a nyomozás folyik ne használjam!
-Aha...-mondom és oda dobom mindkettőt az előzőek helyére.-Haien!
-MI'CSINALSZ?-kiáltják egyszerre.

Megjelenik ugyan az a gyenge lidérc mint az elöbb.Elnémúlnak amint meglátják én pedig elpusztitom.Döbbent csönd telepszik ránk.

-Hamísitványok voltak.Valszeg akkor cserélték ki amikor az öcséd eltűnt!-világosítom fel öket míg visszacsúsztatom hüvelyébe Inazuma-t.Felállok és ekkor hirtelen egy futár jelenik meg mellettem.

-Hitogake Kapitány!Kyoraku Főparancsnok azonnal hivatja önt!
-Értem...Hikari!Maradj a lányokkal!Ha Kriszti felébred kérlek magyarázd el neki mitörtént a mobiljával és a kardjával és kérlek nyugtasd meg!
-Miért mi törtent?
-Ugyan az ami Dóra esetében!
-Igenis Kapitány!-válaszolja határozottan .Kivételesen most nincs ellenvetése.

Shunpou-val a Főparancsnokhoz megyek.Kurotsushi Mayuri,Kuchiki Byakuya valamint Ichigo-sama és Urahara már ott vannak .A tetőn várakozó Grimmjow-ról nem is beszélve.Meglehetősen haragos pillantásokat vet felém.
"Gyere le kérlek...beszélnünk kell!"
Sértődötten forditja el a fejét.
Mély levegőt követően belépek a hatalmas ajtón az 1.osztag irodájába.

-Üdv Yukino-chan!Sikerült kipihenned magad?
-Üdv!....Igen...sikerült!
-Yukino hallottam hogy nemrégiben riadóztattak!Történt valami?

Bólintok és kiterjesztem érzekeim.Majd a következő pillanatban már lendül is a kezem.

Yukino meséi/Befejezett/Where stories live. Discover now