Miután átvizsgáltuk Dóra lakását és szétnéztünk a környéken na meg persze Hikarinak sikerült összeszednie magát szárnyatbontott.Még itt a való világban is lenyűgöző látvány amikor kiengedi a kardját.
-Körberepülöm a várost hátha látok valamit.
-Oké....mi majd a földön folytatjuk a keresést.
-Betelefonáltam a Kórhazba ott nincs és úgy néz ki a szülei is eltűntek.
-Vajon miért támadhatták meg?Az alapján amit láttam egy egyszerű betöréses rablásnak tűnik!
-Viszont nem vittek el a lakásból semmilyen értéket.
-Talán mert Dóra megakadályozta.
-Nem azt mondta hogy nincs elég akarat ereje?
-De...azt!
-Ha valaki olyan nagy erővel bír mint ti akkor nagy szüksége van egy erős szívre...egy erős akaratra.
-Szóval úgy gondolod azért támadták meg mert különleges?Bólintok .Beszélgetés közben próbáltam ráhangolodni Dóra szellemi erejére ahogy valszeg Hikari is ugyanezt teszi a levegőből,de semmi.Még halványan sem érzem.
"Már fél nap is eltelt azóta és félek kifutunk az időből.Az a reiatsu amit éreztem nagyon furcsa volt.Nem Shinigami nem Qvinsy nem lidérc és nem is Togabito vagy Akuma.De akkor mi a fene lehet?"Tovább haladtunk.Ez a város hatalmas és furcsa az elrendezése.Megszolal a mobilom.-Mosi-Mosi!......A folyó parton?....Mindjárt ott vagyunk!
-Van valami?
-Hikari volt az!Azt mondja a folyó parton talált valamit.
-Az a város másik fele.Még mindig tudsz repülni?Csak mert légvonalban jobb lenne....
-Nem probléma!-válaszolom és én is szárnyat bontok.Kriszti eleggé elámúlt a látványtól ahogy hatalmas holló fekete szárnyaim megjelentek.Mert hogy mostmár azok sem olyanok mint régen...
-Kapaszkodj!-mondom s átölelem.Így kényelmesebb neki is és mindketten belátjuk a várost.
-Érdekes...
-Micsoda?
-Korábban amikor Hikarival repültem hamar kimerültem de most meg sem érzem a súlyod!
-Erősebb lettél!-mondja Kriszti mosolyogva-Vigyázz!Egy Kisrepülő keresztezi utunkat.Egy gyors fordulattal kikerülöm.
-Jól vagy Kriszti?
-Jól....bár az elöbb megállt bennem az ütő!
-Bocsi....sok itt a Kisrepülő!
-Van a város szélén egy kisebb repülőtér.
-Értem...Meglátom Hikarit a folyó felett és egy közeli ház tetején landolok.
-Mért áltunk meg?Hikari még messze van!
-Érzek valamit!
-Te is érzed?-kérdi Hikari landolás közben.
-Aha...de nagyon furcsa!Mintha vízhang lenne!
-Lehetne úgy hogy én is értsem?
-Jaj....Bocsi...te nem vagy Shinigami!Az a helyzet hogy érzünk valamiféle reiatsut de csak gyengén és az is olyan mintha valamiről visszaverődne.
-Mint a hanghullámok....értem.De ez nem normális ugye?
-Nem....nem az!-válaszolja Hikari-Talán az épületek okozhatják?
-Inkább egy Dankū vagy valami hasonló pajzs!
-Itt?Ez tényleg fura!
-Meg nézzük Kapitány?
-Várj még Hikari!-fogom vissza.
Lehunyom szemem s megpróbálom belőni Dóra reirakuját.
-Hmmm...
-Mi van?
-Nem látom Dóra reirakuját!
Hikari is megpróbálkozik.
-Basszus!Én sem találom!
-Ez mit jelent?-kérdi Kriszti
-Azt hogy bármi is van ott az nem Dóra!-válaszolom
-Lehet hogy már nincs is ebben a világban?-kérdi Hikari aggódva
-Lehet....
-Várjatok!Egyáltalán honnan tudjátok hogy milyen a reirakuja?
-Hasonló a tiédhez...bár a tiéd egy kicsit más!
-Bocs de nem értem!
-A Shinigamiké piros,az embereké fehér.A Qvinsyknek is fehér csak épp kékes fényben úszik.A tiétek pedig...arany fényben.
-Wow!...
-Jah...a tiédet látom.Hikariét is látom és több ezer másikat is látok.De az övét nem!
-Akkor most mi legyen Kapitány?-kérdi Hikari
-Először is megnézzük mi okozza azt a vízhangszerű visszaverődést,aztán pedig gargantát nyitunk és megnézük egy másik világban.Talán van egy zsebdimenzio valahol ahol elrejtették!És Hikari...
-Igen?
-Ne hivj Kapitánynak!Magunk közt minek ez a hivatalos hangnem?
-Jól van na!Ideges vagyok!
-Azt látom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Yukino meséi/Befejezett/
DiversosA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.