Alig hogy haza értem csengetnek.Egy tengerkék hajkorona és borostyán kimono tárul elém.
-Dóra!-kiáltom döbbenten-Szia...hát te?
-Szia Kriszti beszélnünk kell!
-Mond csak! Mi történt?-mondom és beinvitálom.Miután megint átverekedtük magunkat az öt mopimon leültetem a konyhába.
-Szóval...-kezdi-Arrol van szó hogy Kuchiki Byakuya ugy döntött megtámadja Yukinot és minket is ki akar nyirni!
-Eh?....Most ezt komolyan mondod?-kérdem mialatt kávét töltök egy bögrébe neki meg üdítőt egy pohárba és elé rakom.Leülök.Kisé mellbevágott amit mondott.-De...ez most hogy jött?
-Hát tudod időnként át szoktam ruccani a Bleach világába!Aztán...szóval beszivárogtam a 0.osztagba mint 3. Tiszt.Tök szuper volt!-mondja lelkesen-És megtudtam hogy Yukino elkezdett embereket toborozni az osztagba.Amikor Byakuyahoz ment akkor ő megtámadta!Én meg elmentem hozzá és gondoltam közlöm vele hogy a teremtők nem örülnek annak amit csinált!Ő meg full hidegen közölte hogy őket vagyis minket is veszélyesnek tart és minket is ki fog nyirni!
-Wow!Ez igen!Akkor asszem most nem ártana megint rendet tenni odaát!
-Akkor megyünk?-kérdi
Bolintok és beirom a mobilomba hogy lélekcukorka,mire az asztalon megjelenik egy zöld bogyó.Bekapom és már kint is vagyok a testemből.Portált nyitunk és irány a Bleach.Seireiteiben lépünk ki a kapun.
-Hova menyünk először?-kérdi
-Yukinohoz!-válaszolom
-Ő most Rukianál van a 13. Osztagnál!
Elindulunk.Shunpoval egész gyorsan megy.De nem érünk oda.Egy rózsaszin pengeförgeteg álja utunkat.
-Byakuya?...Mit művelsz?-kérdem elképedve.
-Gyorsan irj be valamit!-mondja Dóra.
Kezében a mobilja és már pötyög is,de mielött végezne eltűnik a penge áradatban.
Nekem sem kell több.Beírom hogy"Dóra sértetlenül kerül elő és senbonsakura fa karddá változik"Minden úgy történik ahogy beírtam.Dóra be bírta fejezni a pötyögést és Byakuyat a saját pengéi veszik körül.
-Várj Dóra ez nem lesz jó!-kiáltom.
-Most mi van?-kérdi és épp hogy el birunk ugrani Zabimaru fogai elől.Végül Byakuya könnyebb sérülésekkel kerül elő.
-Ezt meg hogy csináltad?-kérdi Dóra értetlenül.
-Tisztában vagyok a hatalmatokkal!-mondja Byakuya ridegen.-De már régen kidolgoztam egy vésztervet arra az esetre ha ismét a saját kardommal támadnának rám.
-Miért akarsz megölni minket?-kérdezem.
-Mindent elpusztítok ami veszélyt jelent Soul Soseityre!
-Izé...ezt azért meg kellene beszélnünk!-mondom kezem magam elött feltartva.Probálok Dorának időt nyerni.
-Hiába probálkozol!Tudom hogy csak időt akarsz nyerni!Renji!-mondja és már lendül is Zabimaru.Hirtelen egy fekete ruhás lány áll közénk és egy fekete penge állitja meg szikrázva Zabimaru pengéjét.
-Yukino?
-Jól vagytok Kriszti?
-Jól...egyenlőre!Dóra befejezted már?
-Be...
VOUS LISEZ
Yukino meséi/Befejezett/
AléatoireA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.