Grimmjow még épp időben odért és sikerült megmentenie Dórát.És....elhozta hozzánk!A fiam egyből belezugott.Tök jó...megint ki kell törölni az emlékeit.Bár Grimmjowtól lehalt a gyerek.Dóra persze eleggé ki volt akadva.
-Kriszti?...Hogy kerültem ide?
-Nem azt akartad kérdezni hogy mi történt?-kérdi Grimmjow .Persze nem szivesen vallaná be hogy ő hozta ide.
-A lila lópikulát tudom mi történt!
-Nyugi!...Grimmjow hozott ide!
-Te hozdtad át?
Tiltakozásképp ingatom a fejem.
-Kurotsushi...valahogy rájött hogyan nyison egy átjárót!
Dóra elkezd pötyögni majd megjelenik egy szem gyógyszer meg egy pohár víz.Bekapja és elalszik.Mondhatta volna ha fáj valamilye én is adhattam volna neki fájdalomcsillapitót.Na mindegy.Grimmjowt utasitom hogy vigye haza mivel elég gáz lenne ,ha az apukája elkezdené keresni és itt találnák!Némi morgás és nyafogás után ölbeveszi és eltűnik vele.Amint visszatér hazaküldöm.Hálás vagyok neki hogy segitett de odaát van a helye!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,A Bleach világában,,,,,,,,,,,,,,,,-Nos Arrancar!Sikerült átjutnod?
-Jah....
-Na és milyen az a világ?És az alkotó?
-Ugyan olyan mint az élők világa....
Grimmjowt nem nagyon érdekelte Kurotsushi lelkesedése inkább azt várta hogy Yukino visszatérjen a pokolból.Némi várakozas után megtépázva ugyan de hazatértek.,,,,,,,,,,,,,,,Az élők világában..................
Megnyilt a pokol kapuja és Ichigo-sama lépett át rajta először,majd én és Hikari és vegül Kagee.
-Na hogy ment?-kérdi Grimmjow
-Szerinted?-kérdezett vissza Hikari ingerülten és fáradtan majd leroskadt a fűbe.Mert hogy a pokol kapuja a Yumizawa park kellős közepen nyílt meg.
-Ah...soha többé be nem teszem a lábam a pokolba!-mondom és fáradtan el terültem Hikari mellett.
-Minden rendben Anya?-kérdi Kagee s aggódva méreget.
-Igen...-sóhajtom.
-Tudod Kagee mi emberek hamarabb kimerülünk!-mondja Ichigo-sama.
-Értem...
-Na és veled mi a helyzet Grimmjow?-kérdi Ichigo-sama.
-Az alkotók rendben vannak!
-Mi?-pattanunk fel(kis túlzással)Hikarival.
-Nyugi...-vigyorog elégedetten.
-Nyugi?Te teljesen hülye vagy?Az alkotóinkrol van szó!-.mondja Hikari felháborodva.
-Nyugodj meg Hikari!-húzom vissza magam mellé.
-Néz csak rá!Nem vigyorogna így ha vesztett volna!-mondja Ichigo-sama egy félmosolyal.
-Szóval...biztonságban vannak....
Grimmjow nem válaszol de a tekintete mindent elmond.
-Na és ti rendbeszedtétek a poklot?-kérdi egy ismerős hang .Felnézek és egy vörös lány fekete testpáncélban közelít felénk.
-Kriszti!-pattanok fel örömömben és egyből Kriszti nyakába ugrom.
-Yukino!-mondja vidáman.
-Minden rendben?
-Hála Grimmjownak...igen!Szóval....Sikerült?
-Igen!Elég komoly csatát vivtunk,de most már Kagee a pokol új uralkodója!
-Az jó!
-De mit keresel itt Kriszta -san?
-Tudni akartam minden rendben van e és persze szeretnék megtudni ezt azt...
Grimmjow szeme furcsán villant,majd felállt a pad háttámlájaról és zsebretett kézzel elindúlt a parkban Kriszti követte.Nem tudom miről beszélhettek de mire visszatért mi már otthon voltunk Hikarival.Túlestünk egy forró fürdőn és a díványon elnyúlva filmeztünk.Hikari el is aludt a filmen.
Kagee végül elfoglalta a pokol trónját.
Nem volt olyan egyszerű mint gondoltuk.Ami érdekes volt hogy a Kushandák azonnal behódoltak Kageenak,de végül is Kuro palotájában szentelte fel Ichigo-sama. Miután elfoglalta a trónt hasonló páncélzat boritotta be a testét mint amilyet egykor Ichigo-sama is kapott amikor Kuro egy időre mellé állt a Kokutoval folytatott csatájában.Fura látványt nyujtott a csontváz szerű páncélzatban.Ahogy megtörtént a "Koronázás"azonnal elintézte a még lázongó Togabitokat egy mozdulattal ,mivel ezernyi lánc tőrt elő a föld alól s lerántotta a Togabitokat a pokol mélyére.Mint kiderült hiába Grimmjow az apja mégis csak Kuro vére folyik az ereiben.Végülis valahol a rokonom volt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Yukino meséi/Befejezett/
AcakA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.