szilveszter...

51 4 2
                                    

Épp a otthon punnyadok s az interneten böngészgetek ebéd után mikor hirtelen valaki befogja a szemem.
-Na ki vagyoooook!-csilingel hangja a fülembe.
-Yukino!Mit keresel te itt?
-Elmegyünk egy kicsit lazulni a csajokkal és te sem maradhatsz ki!
Felcsillan a szemem és azonnal bepötyögöm a mobilomba hogy mesterséges lélek és bekapom a zöld cukorkát és már kint is vagyok a testemből.
-Tudod mi a dolgod?-intettem testemben lévő lélekpotlékomnak.Csak annyit mondott"Jó szórakozást én majd tartom a frontot!"
Már el is tűntünk Yukinoval.Hikari és Dóra már vartak minket.Beirtuk hogy Bleachportál és már meg is jelent a kapu.Beugrottunk.De nem Urahara boltja elött kötöttünk ki.Néztünk is Dórával hogy hova kerültünk.Egy kocsma elött vagyunk.Az összes shinigami csaj akit ismerek a sorozatból itt van.Rangiku persze már spicces.
-Kriszti-chan gyere igyál velünk egy kis sake-t!-kinálgatja kezében lévő flaskából.
-Öhm...Rangiku!Én nem akarok berugni Dóra meg még kiskorú!Yukino megfogja a kezem s húz maga után.
-Ne aggódj én sem iszom!-mondja Yukino
-Hova viszel?-kérdem
-Mindjárt neglátod!- mondja
Végre átverekedjük magunkat a részegen fetrengő és egymás nyakába csimpaszkodva énekelő shinigamikon egy másik helyiségbe.Itt halk zene ciripel s csupan néhány disztingváltabb Shinigami ül az asztaloknál amik tele vannak mindenféle ünnepi ételel.Shinji jön oda hozzánk.Dorát meg Toshiro üdvözli s invitálja asztalukhoz,ahol Hinamorival,Byakuyaval és Nanoval foglalnak helyet.Dóra majdnem elájult mikor Toshiro kézen fogta.De én is amikor megláttam kik ülnek Shinji asztalánál.Vizardok többek közt meg Urahara és Yoruichi.Szerintem bele is vörösödtem.Na szóval ott ülünk Yukino ,Shinji ,Urahara ,Yadumaru Lisa ,Rose és Kensei.Vacsora közben beszélgetünk.Hát persze hogy azt kérdezik nekem van e lidérc erőm én meg csak egy kínos vigyorral mutatom fel a telomat.Mondván nekem ez segit hogy kihasználhasam az erőmet.Mire persze megkérdezik mi is az pontosan."Most mondjam hogy gyakorlatilag mindenható vagyok?"Egy idő után kimentem a fogadó udvarára levegőzni.Gyönyörű és megnyugtató a japán kert látványa.Dóra is lassan kiszivárog Toshiro és Hinamori társaságában.Yukino is épp utánam jött hogy megnézze mi van velem.Hirtelen két erős kéz szoritását érzem karjaimon.Bennem meg megáll az ütő!
-Most velem jössz!-hallom rekettes hangját a hátam mögül.
Dóra meg kapja a mobilját s pötyögni kezd.A Kékség meg a maga szokásos stílusában leállítja miközben egyik keze nyakam köré fonódik.
-Nem ajánlom hogy bármivel próbálkoz Ķékcica!
Dóra leeresztette kezét de látom hogy már beírt valamit.Gyorsan klimpelünk.Rányom.Mire láncok lövelnek a Kékség felé de mire elérhetnék mi már eltűntünk.Sonidoval.Ha a shunpout utáltam....nos hát levegőt sem kaptam az utazás alatt s végig a nyakam fogta.Mikor végre megállt s ledobott a földre levegőt is alig kaptam s enyhén szólva is forgott velem a világ.Valami sárga sziklán ülök s probálom megtartani magam ez meg a szikla peremén nézelődik!
-Miért csináltad ezt?Mit akarsz tőlen?-kérdem miután levegő jutott a tüdömbe.
-Állj fel és vond ki a kardod!-parancsol rám felém fordulva.
-Hogy mi van?Na álljunk meg egy percre ,én nem leszek a játszópajtásod!-válaszolom s közben mobilom után matatok az oldalamon.Nincs meg."Basszus!...mikor vette el?"
Felpattanok s elkezdek futni az erdő fele.Mert hogy idő közben rajöttem,hogy az elmúlás hegyén vagyunk.Hirtelen nagy robajjal csapódik be elöttem és nagy porfelhő kerekekedik elöttem.Én meg rémülten látom hogy egy nagy kráter égtelenkedik ott ahol az imént voltam."Basszus ez necces volt...Várj!Hogy kerültem ide?"nézem értetlenül a krátért.Ez meg kihivóan vigyorog rám.
-Yukino elmesélte hogy küzdöttél Kuroval.Szóval ne süketelj itt nekem vagy itt helybem megöllek!-mondja és felvillan az az őrült fény a szemében.
-Francba miért kellett ilyen őszintének csinálnom!-morgom magamban.-És mi a fenéért nem keres valaki mást magának!Mondjuk Kenpachit!
Időm sincs gondolkodni mert pokolian gyorsak az ütései és nekem meg annál is gyorsabban kell kerülgetnem.Hirtelen egy ütést érzek az oldalamban és jónéhány métert repülök az erdő széléig.Hát persze!Amig én az ökleire koncentráltam bevitt egy rugást az oldalamba.Rohadtúl fáj és szinte biztos hogy eltörtek a bordáim.Próbálom felemelni magam s levegőhöz jutni...már megint.Látom szemem sarkából hogy jön felém.Bár már nem vigyorog.Megjelennek a többiek.Yukino elém áll s próbálja megállítani.
-Yukino...te maradj ki ebből!-mondom miközben felkelek.
Testem mostanra elöntötte az adrenalin.Hiba volt megütnie!Engem a fájdalom csak feldühít...
-De Kriszti...
-Nyugi!Nem lesz bajom!Most állj félre kérlek hogy befejezhesük ezt!
Dóra és Hikari is ideértek de már csak azt láthatják ahogy egymásnak ugrunk a Kékséggel.Lelassul számomra az idő.Mintha csak lassitott felvételt néznék.Elkapom Grimmjow öklét s egy fordulattal belekönyökölök az arcába.Baromi kemény lehet az a maszk hogy nem tört össze de azért sikeresen arébb taszitom az ütésemmel.Mielött ráeszmélhetne mi is törtenit felugrom s a következő amivel közelebbi kapcsolatba kerül az a csizmám talpa.
Sajna gyorsan megrázza magát és visszatámad.Igy megy ez egy ideig míg nem a beton kemény sziklába küld egy jobb horoggal.Próbálom kirázni a fejemből az oxigén hiány és az ütes okozta kábulatot de csak annyit sikerül hogy feltérdelek és magam elé emelem kezem mert hogy ő már egy balával támad.A lányok szemük elé kapják a kezüket.Megtudom érteni....én sem birnám végig nézni ahogy szétcsapnak valakit.Még hallottam is hogy valaki(Yukino)azt kiáltja hogy "Ne csináld!".Az a bala meg valszeg atomjaimra bontott volna ha nem tudom kivédeni.Fogalmam sincs hogy sikerült.Amikor felnézek a Kékség meglepett képét látom.Elkapja csuklóm s felránt a földről.Minden kábulat kiszalad a fejemből.
-Szép volt Kislány!-mondja egy hamiskás mosolyal miközben körém fonodik a karja.
Nagyot nyelek s kikerekedik a szemem.
-De...mikor?
-Már az első percben....Tényleg azt hitted hogy nem veszem észre?
-Izé...elengednél?Tudod ez kezd rohadt kinos lenni!
-Grimmjow mi a fenét művelsz?-hallom Ichigo hangját.
Ez hál istennek kizökkenti és elenged én meg visszarogyom a fenekemre.A lányok meg aggódva szaladnak hozzám.
-Jól vagy Kriszti?-kérdi Dóra
-Aha...prímán vagyok!-mondom egy legyintéssel.(Ha nem nézzük hogy agyon vertek és jártányi erőm sem maradt....tök jól vagyok.)
-Miért nem hagytad hogy Yukino leállitsa és miért nem használtad a mobilod?-kérdi Dóra (tiszta ideg)
-Az...nálam van...-makogja egy kinos vigyorral Yukino.-Bocsi...izgalmamban elfelejtettem visszaadni.Ott felejtetted a fogadóban .
-Ott egye meg a fene...-legyintek.
Ichigo kérdőre vonja Grimmjowt,mire elintézi egy "Csak szórakoztunk!"szöveggel.
"Bakker inkább ittam volna lemagam oszt jónapot!"
Dóra meg felszivja magát és kezébe veszi a mobilját.Hirtelen a Kékség a levegőbe emelkedik.
-Dóra mi'csinálsz!-kérdezzük egyszerre.
-Nem ússza meg a szemét Kékalma!-válaszolja egy gonosz vigyorral.-Ha már úgy is szilveszter van lássunk egy kis tüzijátékot!
-Várj azért nem kéne felrobbantanod!
-Ne már!Legalább had lássam ahogy kínlodik!Ne mond hogy te nem akarod látni!
-Na jó akkor lássuk...
Szóval a Kékség a levegőben repül felfelé és egyszer csak elkezd szikrázni mint a petárda gyújtozsinorja.És észbe kap.
-OI...MI A FRANCOT CSINÁLTOK!-orditja rémülten.
-Lányok...-nézi Ichigo is
-Na mi legyen?Legyen belőle pálmafa vagy inkább szivecske?
-Eh?Lányok ugye nem fog felrobbani?
-Tied a megtiszteltetés Kriszti!-nyújtja felém mobilját Dóra.Már csak entert kell nyomnom.

KINGA SINNEN! Minden kedves olvasomnak😆🎉🍻

Yukino meséi/Befejezett/Where stories live. Discover now