A múlt kísértete..

37 4 2
                                    

-Yukino!...Ébresztő!...Térj magadhoz!....Yukino!-szólongat Hikari
Nehezen de sikerül összeszednem magam.Kagee ad  kezembe egy pohár vizet.Aggódva néznek rám.
-Mi történt veled már megint?-kérdi Hikari
"Nem tudom mit monhatnék!Magam sem értem amit láttam ...."
Hajamba turva igyekszem helyre rakni magamban a dolgokat.Ichigo-sama nyit be a házba.Mögötte Ishida-dono és Urahara-san.Végül....Grimmjow.
Amint meglátom minden beugrik amit Inazuma mutatott .Mintha csak ott lettem volna.Látom ahogy egytől egyig levágja a Togabitokat majd Kuro következne de szivét Kuro kardja döfi át s ő utolsó erejével még egy mély vágást ejt Kuron,majd összerogy s anyám kétségbeesve rohan hozzá.Már értem azt a sebhelyet Kuro arcán.Nem gondoltam semmi különösre mikor azt láttam míg le nem vette a sisakját s meg nem láttam az arcát.
-Jól vagy Yukino?-kérdi Ichigo-sama-Hikari hívott hogy eszméletlenül talált téged.
-I...igen...jól...azt hiszem...-motyogom
Ishida-dono mellém ül a díványon s elkezd vizsgálgatni.Urahara botjára támaszkodva legyezője mögül figyel.Közben Ichigo-sama is mellém kerül.A Kékség meg Kagee mellett foglal helyet a konyhapultnál s kitölt egy adag kávét majd komótosan szürcsölgetni kezdi.Megvárja míg mindenki megbizonyosodik róla hogy jól vagyok.Lassan kinyitja szemét s találkozik tekintetünk."Te is ...láttad...igaz?"
Leteszi bögréjét majd lehunyja szemét s lassan hozzám lép mikor végre magamra hagynak.Mellém ül s kisé előre hajolva térdeire támasztja karjait s összekulcsolja kezeit.
-Számit az?-kérdi
Nem tudok megszólalni.Csak meredek rá.Mire elmosolyodik s végig simítja arcom.
-Ezért...ezért választott minket...
Apró bolintás a válasz.
-Mégis...mióta...
-Inazuma mutatta meg...azután kezdett derengeni hogy te...kérdőre vontál.
-Ez...én nem is értem...
-Gyere ide...-mondja s megfogja kezem majd finoman magához von.Ölelése most valahogy jobban esik.Lágyan nyakamba hajtja a fejét és simogatja a hátam.
-Nem tudom Inazuma miért mutatta meg nekünk...

GOMMENE MINDEN KEDVES OLVASOMNAK A SOK ÉRTESITÉS MIATT!TECHNIKAI PROBLÉMA LÉPETT FEL NÁLAM!😒😡😧

Yukino meséi/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora