-Urahara-san Yukino-san felébredt már?-hallok egy ismerős hangot.
-Persze Ishida doktor.De még nem tud beszélni!
-Értem...akkor megyek megvizsgálom!
-Öhm....Ishida doktor!Most ...talán várnia kellene egy kicsit!-hallom Urahara válaszát.Elhúzza az ajtót s hirtelen csodálkozva mered ránk.Nem mintha bármi olyat csinálnánk csak hát mégis csak Grimmjow ölelésében zokogom.
-Elnézést bejöhetek!-kérdi zavartan.
Grimmjow morog valamit majd elenged és magunkra hagy minket.
"Ne merd bántani Qvinsy!"-hallom Grimmjow gondolatát mikor elmegy Ishida-dono mellett s gyilkos pillantást vet rá.Ami ugyan Ishida -donot különösebben nem mozgatja.Miért is tenné?Ő is harcolt annó Arrancarok ellen.
-Yukino-san hogy érzed magad?-kérdi s leteszi mellém a táskáját.
-Jól...asszem!-suttogom s a nyakamhoz kapok.
-Értem..látom még fáj a beszéd.Meg tettem amit tudtam amint megjelent a sérűlés a testeden, de látom több időre lesz szükséged a gyógyuláshoz!-mondja és felhúz egy gumikesztyűt.Levágja a kötéseim és hirtelen furcsán villan a szeme.Mintha megrémült volna attól amit lát.Megtapogat,majd újjabb kötszert vesz elő meg valami gyógyszert egy fecskendőben.Beadja amire én összerándulok. Az összes izom megfeszül a testemben.A fejem hátra feszül a fájdalomtól s a gerincem is.Ishida-dono utánam kap,nehogy elvágódjak.
-Sajnálom...hamarosan elmúlik!
"Tsh...Kurotsushi meg a gyógyszerei!"-
hallom meg gondolatát.
Mire elmúlik a vállára borulva kapkodom a levegőt.Újra a nyakamra pillant s megint végig fut az a villanás de most úgy nézem pozitiv amit lát.Megkönnyebbülve sóhajt."Ishida-dono!Az a szer amit beadott...valami kockázatos dolog volt?"kérdem mialatt újra beköti a nyakam.
Megáll a keze és meg rebben a szemöldöke.Nyilván Urahara nem mondta,hogy képes vagyok így telepatikusan beszélni.-Minden kockázatos ami Kurotsushitól van!-mondja megvetőén-De neked a lelked sérűlt legjobban s a lelki sérűlésed ütközött ki a testeden.Embereknek való gyógyszer nem segitene rajtad!
"Mi van a nyakamon ami megijesztette?"
-Nem ismerem Hikari erejét de minden esetre a karmainak nyoma maradt a nyakadon ami nehezen gyógyul,bár lehet,hogy Aizen keze is benne van!
"Értem...az erőm...eltűnik?"
-Nem tudom...de az hogy képes vagy a telepátiára épp az ellenkezőjét jelzi!
"Nem hallom Tonbot!Aizen azt mondta magába olvasztotta!Ichigo-sama pedig megölte őt szóval...lehet,hogy ő is eltűnt vele!A belső világom helyén pedig csak sötétség van!"
-Nos ...talán csak idő kell ,hogy minden helyre álljon.Kurosakinak 17 hónapba telt az erejét helyre állítani!Talán Urahara valahogy téged is rendbe tud hozni.Bizz a legjobbakban!-mondja egy biztató mosolyjal.Én próbalnék mosolyogni,de túl depis vagyok.Elmegy és egy intésel elköszön.Grimmjow lép be néhány perc múlva a szobába.Utcai ruhába van öltözve.Fekete kabát van rajta alatta meg egy farmer,lila pulcsival.Egy vállfát tart ujjával a vállán.Nekem dobja a ruhazsákot.
-Öltözz!-mondja-Majd kint várok!
"Huh?...Miért öltözzek fel?Megyünk valahova?"
Széles vigyor jelenik meg arcán.Kilép a szobából s behúzza az ajtaját.Én meg egy sóhaj kiséretében kicsomagolom a ruhazsák tartalmát.Egy fekete szövet kabát alatta valami kötött ruha...az is lila.Felöltözöm.Aztán felkötöm a hajam és kilépek a szobából.Grimmjow pedig egy laza mozdulattal kiszedi a hajamból amivel felkötöttem.
-Ne kösd fel!-mondja szeliden.
"Most már elmondod hova megyünk?"
-Meglepetés...mászkálunk egy kicsit!Nem gubbaszthatsz állandoan Urahara poros kis szobájában!-mondja egy huncut mosolyal.
Elindulunk.Az ajtóban még egy csizmát nyom a kezembe.
-Havazik!-hivja fel figyelmem az időjarás zord mivoltára.
"Máris?"
-November van.Kurosaki szerint ezért havazik.Előszőr nekem is furcsa volt.Még nem láttam havat.A hideget meg utálom!
"A macska félék általában a meleget szeretik!"
Felhuzza a szemöldökét.
-Macska félék?Hogy érted ezt?
"A ressurectiod pantera...vagyis párduc szóval macska féle vagy!"
-Aha...-mondja egykedvűen.
"Nem baj!Szeretem a macskákat!"
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.