-Grimmjow mielött oda adod neki tudnod kell valamit!
-Hm...mit akarsz Kurosaki?
-Ugye nem azért akarod adni neki ezt mert láttad, hogy Kioko eljegyezte Hikarit?
-És ha azért?
-Nos akkor el kell mondjak valamit Yukino-ról amit szerintem nem tudsz!Bár nem tudom mennyire nyilt meg neked!Valójában azon is csodálkoztam, hogy közel engedett egy férfit magához!Mert hát ...valahol te is az vagy!
-Mire akarsz kilyukadni?
-Nos mondjuk úgy, hogy történt vele...valami rossz ami miatt senkit nem engedett magához közel!
-Azt mondod?
-Azt...mindössze 15 éves volt...az után soha többé nem akart emberek közé menni!Azért lett magán tanuló!Még a Shinigami Akadémiára is csak vizsgázni ment el!
-Mi volt az?Mi törtent vele?
-Öhm...-vakarodzott Ichigo idegesen-Hát szóval...
-Mond már Kurosaki!
-Tudod volt egy fiú aki szemet vetett rá de ő visszautasitotta!Aztán kb egy hónappal késöbb zaklatni kezdték míg nem egy este haza felé menet...szóval...az a fiú megkapta amit akart!Csak épp nem kérte Yukino beleegyezését!
-És mi köze van ennek a gyűrükhöz?
-Láttad mar Yukino testét igaz?
-Persze, hogy láttam!
-Na és azt is láttad mit véstek a bőrébe?
-Nem...semmi ilyet nem láttam!Annak nyoma kellett volna maradjon!
-Akkor ügyesen elrejtette előled!Én viszont tudom, hogy ott van mivel én voltam az aki kezelte a sebét!Bár a lelkét azt soha nem fogom tudni meggyógyitani!
-Akkor már értem miért rettegett tőlem!
-Igen...az volt az oka!Téged mégis közel engedett!Szóval légy büszke De...hogy ahhoz a kezedben hogyan fog visszonyulni azt nem tudom!
-Hmm...
Grimmjow a zsebébe sülyesztette a maszkjából készült gyűrűket,majd kilépett a privát trónterem ajtaján.Ichigo a fejét vakargatva nézett utána majd csipöre tett kézzel sóhajtott egy nagyot"Mi lesz ebből?"gondolta magában.Végül visszatért a trónterembe Kagee-val.Grimmjow Idő közben Halibelt és Nelt fagatta Yukino hollétéről.Akik meglehetősen csodálkozva néztek rá hisz már új formában létezett.A változás nem volt olyan drasztikus de azért aki ismerte Grimmjowt annak feltűnt.
-Nem hallottad amit mondtam Nel?Hol van Yukino?-rázta meg Nelt a vállánal fogva.
-Öhm...a fürdőben van de te, hogy nézel ki?
-Mit számit az most?-kérdezte Grimmjow .
-Hát...elég feltűnő a változás!-vágta rá Mila Rose.
-Tsh...tovább fejlődtem!Neked sem ártana!-morogta Grimmjow.
Végül sarkon fordult és kiment a teremből .A hosszú fehér folyosó félhomályában visszatükrözte minden mozdulatát a padló kövezete.Tetszett neki amit lát.Új formája és ereje. Még nem ment be a fürdőbe.Elöbb inkább tovább ment a saját szállására.Benyitott a kis helyiségbe és az ágya mellett lévő szekrényhez lépett.Elhúzta az ajtaját és egy kis dobozt vett ki a szekrényből.A dobozban egy karkötő volt. Az amit első közös karácsonyukra kapott Yukino-tól.Tenyerébe tette és lehunyt szemmel koncentrált.Egy kisebb átalakitásra ő is képes volt.Tenyerében reishi kezdett ragyogva gyülekezni majd a karkötőből két lánc lett.Felfűzte rá az egyik gyűrűt és a zsebébe sülyesztette. "Ha Igaz az amit Kurosaki mondott...jobb ha nem erőltetek semmit!"gondolta.A másik láncot a saját nyakába akasztotta.Végezetül egy nagy levegő után kilepett a szobából s az ajtó automatimusan bezárult mögötte. Visszament a fürdőhöz.Hirtelen hatalmas reiatsu rázta meg a folyosót ahogy kinyilt előtte a terem ajtaja.Hiába lett erősebb Yukino reiatsu-ja épp úgy leteritette mint egykor Aizen reiatsu-ja ha nem volt megfelelő a viselkedése.Jól emlékezett azokra az időkre.Erőt vett magán és fogát összeszoritva,vicsorogva kapaszkodott az ajtó keretbe, hogy felhúzza magát.Minden mozdulat,minden lépés fájdalommal járt de nagy nehezen el vergődött Yukino-ig aki az egyik sziklán pihent a forró vizes medencében.A reiatsu-jától minden ami nem volt rögzitve a levegőben lebegett körülötte .Grimmjow nem tudott szólni a lánynak.Csak zihálni tudott a reiatsu nyomása alatt.Összeszoritotta fogait s kinyújtotta felé kezét, hogy megrázza hátha magához tér,de csak ujjai érték el a lány karját."ÉBREDJ YUKINO!"kiáltotta utolsó erejével s remélte, hogy gondolatban képes volt elérni a Yukino-t.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-ÉBREDJ YUKINO!-hallom Grimmjow hangját s azonnal felkapom fejem.Kirohanok a könyvtárból,de nem látom.
-Tonbo hol van Grimmjow?-kérdem a
Fehér hasonmásomat.
-Ide bent nincs de asszem fel kéne ébredned mert a reiatsud az egekben van!
Kitárom szárnyaim és amilyen gyorsan csak tudok a felhők közé repülök.A következő pillanatban már a fürdőben vagyok.Minden az én reiatsu-tól remeg s Grimmjow a medence szélén fekszik.Ismét lehunyom szemem, hogy elcsititsam reiastu-m.Aztán kimászom a vízből és egy törölközőt gyorsan magamköré csavarva térdelek mellé.Keze félig a vízben van hisz nemrég még engem próbált elérni.Magamhoz forditom s kezem arcára teszem s gyógyitani kezdem. Még csak most látom mennyire megváltozott.Haja hosszabb lett s kisé sötétebb is.Az arcáról a maszk teljesen eltűnt.De szemei alatt a zöld foltok még mindig ott vannak.Egy lánc lóg a nyakában.Rajta egy fehér gyűrű.Lassan magához tér ahogy az erőm átaramlik testébe.Megfogja kezem s kinyitja zafirkék szemeit.
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.