Mindent vagy semmit...

76 6 2
                                    

Miután ott hagytam Uraharáékat a parkban egy nyugodt helyet kerestem.Most azon vagyok ,hogy visszakerüljek a belső világomba.Van egy olyan gyanum,hogy a Hougyoku csinálta Hikari bezárását ami azt jelenti,hogy nekem kell kiengedni.Szóval most próbálkozom.Elég nehéz és zavaros minden mintha összeütköztek volna szigetek.Mintha az egész világom elpusztulna.

-Hikari!...Tonbo!...Merre vagytok!-kiáltom.

Eddig a hangom vizhangzott a szigetek közt,de most semmi.Csak néma csönd.Lila ragyogást látok.Odaröpenek.Őt látom.Aizen.De most megint más.Összerogyom előtte.

-Mit...műveltél?-kérdem erőtlenül-Hol van Hikari?Hol vam Tonbo?
-A testvéred már visszaküldtem a saját világába!Tonbo pedig itt van...bennem!-a mellkasára teszi a kezét.
-Hogy mi?...Nem lehet...
-Sajnálom kedvesem!-mondja.

Elégedett mosolyjal hajol közelebb hozzám.Ujjai végig siklanak államon,kissé megemeli ezzel rákényszerítve hogy bele nézek a szemeibe.
-Neked adtam a Hougyokut mert tudtam,hogy te nem fogsz tudni a mesterévé válni.Ahogy azt is tudtam ,hogy mindent meg fogsz tenni Hikariért.
-Micsoda?-kérdem szinte alig birok észnél maradni.Nehezen kapok levegőt és egyre homályosabban látok.
-Hikari volt a kulcs a te lelkedhez és az én újászületésemhez!

Nem hiszem el amit hallok.

-Te...te...engem is csak felhasználtál?Hogy lehetsz ilyen ....undorodom tőled!

Önelegült mosolyjal lép el mellettem s én érzem hogy gyengülök.

-Azért egy valamivel nem számoltam,s ez a tény őszintén szólva meglepett!
-Mih?...Miről beszélsz?-zihálom.
-Grimmjow Jeagerjaqves!
-Mi van vele?
-Szereted őt...ahogy ő is téged!Bevallom egy pillanatra meg ijedtem hogy észreveszi mit tervezek!
-Megérezte....ő...megérezte a jelenlétedet.
-Úgy van!És ha te nem állitod meg valószínüleg sikerült volna megölnie!Hálas vagyok neked Hitogake Yukino!A te nemes szíved tette nekem lehetővé hogy újászülesek!Nem sokára nem marad a lelkedből semmi és én veszem át a helyed!

Hirtelen megérzek valamit és ő is.Kiránt a belső világomból.Éles fajdalom hasít a nyakam jobb oldalába és hegyes karmokat érzek a nyakamon.Kinyitom a szemem és Ichigo-samat látom magam előtt.Könnyek peregnek arcomon.Hallom Aizen kiáltását.
Film szakadás....

.

Yukino meséi/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora