Eltelt már egy hét is mióta bemutatkoztam az újoncoknak.Hikarit alig láttam és akkor is furán viselkedett.Kioko meg villám gyorsasággal tett róla hogy senki ne legyen a közelében.Grimmjow...hát igen!Azóta sem szól hozzám.Csak ül a fal tetején és figyel.Leginkább engem.Persze ha rá nézek azonnal másfele néz.A fiatalság egész jól halad.A két renitens meg időközben alázattal vált a tanitványommá. Mondjuk rendesen beégettem Higeot hogy észbekapjon.De szegény Hoshit azért sajnáltam.Erősebbek a többieknél és ha azt nézzük Higeo valóban tehetséges,ha nem az egoja vezérli.Ichigo-sama is rájuk nézett és elégedetten konstatálta hogy mindenki képes megfelelni. Eito keze alatt gyakorlatilag "újászületnek".Már aki túléli...Azóta az álmom óta nem bírok koncentrálni.Szóltam Lilinennek hogy figyeljen oda Hikarira de eddig semmi különös.Csak annyit tudott mondani minden nap hogy "a szokásos..".Ez remek de hogy mi a fenét jelent azt csak ő tudhatja.Ma megint egy elég kemény edzésen vagyunk túl.Megint Tenjiru fürdőjében kötöttem ki.Nem mintha lesérültem volna de azért csak jobb ott pihenni!Aztán Hikifune mennyei finomságaiba folytottam szerelmi bánatom és a Hikari okozta feszültségem.Egyik sem csillapodott...szóval beterültem az ágyamba és megpróbáltam elaludni.Meglepetésemre lehelet finom puszik boritják a vállamat.Még meg sem tudok fordulni de már az obit matatja a derekamon. Nem sokáig marad rajtam a Yukatám.Na igen nála ilyen a békülés.....Reggel viszont dörömbölésre ébredek.
-Ki a franc az ilyen korán?...morogja nagy ásitások közepedte majd az ajtóhoz csoszog s kinyitja...egy hangos "IIIIK!" Aztán egy értetlen "Mi van?".
Még félálomban meglendítem kezem s egy törölköző repül az anyaszült meztelen Kékség elé.-Mi történt Lilinen?-kérdem nagyot nyújtozkodva míg a Kékség a paraván mögött felöltözik.Szegény Lilinen meg paprika vörösen hadarja el hogy Hikari eltűnt.
-Hogy mi van?Hogy-hogy eltűnt?-pattanok ki az ágyamból s rázom meg vállait idegesen.
-Ne..nem tudom!Nem rég ébreszteni akartam és nincs a szobájában!Azt hittem talán Kiokonál aludt de az ő szobája is teljesen üres!
-Fenébe!-csattanok fel és rohanok végig a folyosón.Ezt persze a lehető legkinosabb modon hisz csupán a Yukatám kaptam magamra mikor Lilinen megjelent.Ahogy feltépem Hikari hálójának ajtaját a szoba félhomályában botrzasztó kép tárul elém.A szoba felfordulásban van és mintha valami rongy meg fecskendő heverne a futon mellett.A Kékség is utol ért idő közben.
-Hmm...Baromi jó!Megint hajkurászhatom a Kiscsajt!-morogja.
-Nézd meg kérlek Kioko szobáját!Egy pillanat alatt eltűnik s míg ő azt vizsgálja át én itt próbálok nyomra bukkanni.Mondjuk a rongy meg a fecskendő elég sokat mondó.Felveszem a fecskendőt s a fény felé tartva próbalom kitalálni mi is lehet benne.Ishida-dono és Urahara -san sokmindenre megtanitottak s elméletileg színe és illata meg kell mondja mi lehetett benne.De meglepetésemre teljesen üres.Még apró cseppek sem maradtak hátra.A rongy darabon vér van ez egyértelmű.Mind kettőt magamhoz veszem és a Kékség után megyek.
-Találtál valamit?-kérdem.
Az egyik falhoz megy s megnyomja mire kitárul egy ajtó.Egy kis privát labor tárul elénk.
-Mi a ...pokol ez?-kérdem csodálkozva.
-Labor...fura szagot éreztem...igy találtam meg!Emlékszem Aizen is hasonló szobákat csinált Las Nochesben!
-Remek...A Kékség megválaszolt egymás után három kérdésem is pedig még fel sem tetem őket!Bár úgy is ismeri a gondolat menetem.Az orra alá dugom a fecskendőt hátha megmondja melyik üveg tartalmazza ami benne volt.Ha meg van elküldhetem Uraharának és már tudni is fogom mit adott be Kioko Hikarianak!
-Csak kapjam a kezem közé a fickót!-sziszegem.
-Mondhatnám hogy nyugodj le és valszeg csak felreértés de én is ugyan arra a következtetésre jutottam!Ezt keresed!
-Nyom a kezembe egy fiolát.Szintelen és számomra szagtalan is a tartalma, de ő más tészta...
-Irány Urahara-san!Majd ő megmondja mi van benne!Felöltözöm és chokkaimont nyitok az osztagot pedig Lilinen gondjaira bizom.
-Persze hogy nem baj!Csak találjátok meg Hikarit!Én majd mindent kézben tartok!-válaszolja.
A chokkaimon örvényéből az Urahara shop elött lépünk ki.Tessai épp a bolt elött söpröget.
-Üdvözlöm Kisasszony!-dörmögi az óriási ember.
-Üdv Tessai-san!Urahara-san ébren van már?
-Nincs de mindjárt felébresztem!Azzal el is tűnik a bolt mélyén mi meg a társalgóban foglalunk addig is helyet.
-Yukino!
-Hm?
-Miért nem csaptad le azonnal azt a kölyköt?
-Te most miről beszélsz?
-Arról hogy majdnem megöletted magad alig egy nappal azután hogy visszakaptalak!
-Ja ....hogy azt a kölyköt!Gondoltam hogy e miatt vagy dühös!
-Szóval...?
-Az a fiú megérdemelte volna hogy igazságot tegyen!
-Azzal hogy megöleted magad?
-Nem igen gondolkodtam a dolgon...
-Azt vettem észre!De szerencsére hamar észbe kaptál!
-Nem...valójában nem én kaptam el a pengét!Tonbo is ugyan azon a véleményen van mint te szóval átvette az irányitást!
-Legalább egyikőtöknek helyén volt az esze!
-Ha ennyire haragszol a történtek miatt miért töltötted velem az éjszakát?
-Mert....hiányoztál!Reméltem hogy belatod milyen hülye voltál!!
-Köszi...Magamtól is tudtam mit teszek!De jobb is így!Az a fiú legalább kapott egy esélyt!Még ha nem is tudom jóvá tenni amit apám tett!
-Miért akarsz vezekelni Aizen bűneiért?Nem tehetsz arról ami azzal a fiúval történt!Vagy talán nem szenvedtél már eleget Aizen miatt?
-Szerintem mindenki túl sokat szenvedett Aizen miatt!Végül nagyokat ásitva megjelenik rég nem látott főnököm is .
-Háááh....Jó reggelt Yukino-san!Rég nem találkoztunk!Mi járatban vannak?
-Meg kellene vizsgálnia nekünk hogy mi van ebben!-mondom szenvtelenül s átnyujtom neki a fiolát.
-Hm...érdekes!Azonnal kideritem,de miért olyan fontos ez most?
-Mert Hikari eltűnt és ez az egyetlen nyomunk!
-Oh!Akkor nincs vesztegetni való időnk!-mondja s kalapját fejébe húzva kimegy a társalgóból.Ez meg hirtele elkezd szaglászni.
-Mit művelsz Grimmjow?
-Megváltozott az illatod!
-Hogy érted ezt?-kérdem s értetlenül nézek rá.
-Azt nem tudom de ....
-Mi van?
-Nem tudsz kapcsolatba lépni Hikarival?
-De...biztosan de ne váltcs témát!
-Akkor miért nem csinálod?
-Basszus!Most komolyan...utálom ha ezt csinálod!
-Nem tudok válszolni a kérdésedre!Egyszerűen csak érzem hogy megváltozott valami!-mondja s továbbra is a nyakamba bujva szaglászik.
-Ezt hagyd abba!Igy nem fogok tudni Hikarira koncentrálni!
Lehunyom szemem.Megprobálom elérni.De nem látok mást csak sötétséget.Halloma hangját,de nem látom.
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.