Haza érve az ajtóban faggat.
-Yukino!Tudni szeretném mit láttál!
-Semmit...-válaszolom és elő halászom a kulcsaimat.Már épp nyitnám az ajtót de elránt az ajtóbol s a falnak nyom.
-Mit-kezdeném de esélyt sem ad magyarázkodni.
-Halgass!-parancsol rám dühösen-Tudom hogy látomásaid vannak már egy ideje,érted?Szóval ne merj hülyének nézni!
"Most mit mondjak neki?Nem mondhatom el amit láttam!Különben is csak rosszúl sülne el ha tudná!"
-Én nem-mondanám de tekintete belém fagyasztja a szót.Lemondóan sóhajtok.Nincs mit tenni úgy sem enged el míg nem mondok neki valami hihetőt.
-Egyszerűen csak rosszúl éreztem magam!Ennyi érted?
-Rendben...hazudj csak ha akarsz...-mondja csalódottan s elenged.Utána kapnék de eltűnik mire reagálhatnék.Bezárom az ajtót s azonnal Urahara felé veszem az irányt.Még mindig gyengének érzem magam Kuroval való találkozásom után de muszáj beszélnem vele.
Amint oda érek az ajtónak támaszkodva igyekszem levegőhöz jutni.
-Yukino -san!Örülök,hogy újra látom!
Felemelem kezem s jelzem,hogy időt kérek.
-Történt valami?
-Fuh...Grimmjow?
-Nem láttam amióta elindúltak Hikari-san karácsonyi partijára.
-Ok!...Befelé!-mondom s beljebb megyek-Azonnal beszélnünk kell.Négy szem közt!
Urahara behúzza az ajtót s kitesz egy zárva táblát.Leülünk a társalgóban.Azóta vett másik asztalt.Tessai zöld teát tölt a csészikékbe.Én meg bele kezdek.
-Az a helyzet...hogy látomásaim vannak!
-No csak!Mióta?
-Elég rég...de eddig csak akkor volt ...szóval álmomban.Most viszont elég volt megfognom Kuro ajándékát s azonnal megláttam.
-Kuro-san...ajándékát?-kérdi kétkedő tekintettel.
-Igen de nem ez a lényeg.Hanem az amit láttam.
-Megmutatná addig is azt az ajándékot?
Felhuzom a pulcsim ujját s megmutatom a tetoválást.Ekkor váratlan vendégünk érkezik.
-Egy kulcs a világok közti átjáráshoz!-hallom meg ismerősen mély hangját.
-Aizen-san!Rég láttuk egymást!-üdvözli Urahara.
-Nem kell mondanod semmit én sem hiszem,hogy csupaszív jóságból adta volna.Már első perctől kezdve sejtettem,hogy tudja kik vagyunk.Hikarit legutóbb majdnem megölte és a Hougyokut akarta.Tudta a nevem és azt is hogy lélekőrnek születtem.Aztán megizlelte a vérem és azt mondta érdekes....Szóval pontosan tudja hogy kik a szüleim.Arrol nem beszélve Hogy Hueco Mundo Hercegnőjének hivott.Most sem igazán tetszett ez a szürreális helyzet amibe csöppentem.Egy karácsonyi buli a pokolban....
-Yukino Kuro-san valószínűleg át akarja venni a hatalmat.A hougyoku pedig-
-Hadsereget akart csinálni de jobbat talált.-vágok közbe.
Aizen elégedetten elmosolyodik.
-Látom gyorsan átláttad a helyzetet.A látomásban ...mit láttál?
-Nem mit...inkább kit!-
Egymásra néznek én meg folytatom.-Grimmjowt!
Erre értetlen tekintetek.Köszi!Két nagy ágyu aki nem veszi a lapot.Sóhajtok aztán elmagyarázom.
-Láttom hogy egy ismeretlen helyen vagyok s átláthatatlan köd vesz körbe.Hivom Grimmjowt,Ichigo-samat magát Urahara-san,Hikarit.De semmi válasz.Csak a hideg köd és a néma csend.Aztán felkavarodik a köd és három alakot látok közeledni.Az egyik Kuro,a másik egy szárnyas alak de nem tudom kivenni.A harmadik...Pantera.Kuro mondott valamit de nem emlékszem vagy talán nem hallom már nem tudom.Aztán Pantera nekem ugrik és átjár a fájdalom majd felsikoltok.
Némán néznek rám.Kis idő elteltével Aizen megszólal.
-Grimmjow...tud róla?
-Nem...hazudtam neki.Nem is csókkal váltunk el!
-Na de Yukino-san talán jobb lenne ha-
-És hogy mondjam meg neki?Lássuk csak...Hé Kékség képzeld ma látomásom volt rólad!Te fogsz megölni!De hogyan és mikor arról fogalmam sincs!Ez lenne csak az érdekes beszélgetés!
-Igazad van...nem szabad megtudnia!Amig melletted van könnyebb elkerülni a támadást.
-Na ja...ha elmondanám első dolga volna lelépni!Az pedig azonnal esélyt adna Kuronak.Bár fogalmam sincs hogy miért akar megölni!
-Én nem vagyok abban biztos hogy meg akarja ölni Yukino-san!
-Mi?
-Nos ha azt vesszük egy Lélekőrrel könnyebben átveheti a hatalmat!
-Amikor Hikari elment ,bár nem tudom mivel vehette rá eléggé kiakadtam és ha akkor Grimmjow nem fog le talán meg is öltem volna!Bár nem hiszem,hogy lennék olyan erős mint ő!
-Nos a pincém állapotából ítélve...
-Yukino...a képeségeid teljesen irányitásod alatt vannak vagy csak úgy magától jön?
-A telepátiát azt uralom de a többit még nem.
-Akkor javaslom gyakorold az irányítást!Én segithetek neked de ahhoz sok időt kell a belső világodban töltened!Van valami amit nem tudsz magadról!A Lélekőrök veleszületett képesége a világok közti átjárás!A lelkek palotájába és a pokolba egyaránt!
-Hogy mi van?Akkor minek nekem ez a tetco?
-Nem azért kaptad hogy a pokolba mehes Hikarihoz!Ha tippelnem kellene önszámtadból kellene odamenned ezért édesget magához titeket.Én ezt tenném!
-Ezt is tetted ...de már azt is értem miért akartál az én révemen újjászületni!
Na és ezt is megértem
!Ulqviorra mosolya után megértem hogy Aizen Sousuke elpiruljon!Vagyis zavarba hoztam!
-Igen...szóval....azért szeretnék bocsánatot kérni!
-Mit?-nézünk Uraharával értetlenül Aizenre.
-Igen...valójában rájöttem amióta Ayame is veled van hogy mennyi mindent veszitettem!
-Ezt egyszer már hallottam...
- Apának lenni...kár hogy erre csak most döbbentem rá!Azt hittem az érzelmek haszontalanok!Meg tudsz nekem bocsájtani Yukino?
-Hah...meg!De...most inkább koncentráljunk Kurora és a hugomra.Valahogy el kell vágnom Kuro és Hikari közt a köteléket!Grimmjowt pedig ...
-Mi van velem?-hallom meg rekettes hangját a hátam mögül.
Aizen eltűnik.Urahara meg a legyezője mögé bújik.Már megint itt maradtam egy pipa Arrancar tarsaságában.Lehajtom fejem s egy korty teával nyugtatom le az idegeim.
-Megszólalnál végre?
-Ülj le Kékség...és hallgass végig!
Leül mellém és szeliden lábamra teszi kezét,majd lehajtja fejét és aggodalmasan sóhajt.
-Velem kapcsolatos volt amit láttál?
-Hah...igen...de nem fogom elmondani!Viszont arra kérlek bármi történjék ...-mondanám de belém folytja a szót.Szeliden maga felé forďítja állam.Azok a szemek.Annyi érzelem van bennük.De nem adhatom most meg magam igy nem engdek neki.Visszafordulok.
-Yukino...
-Grimmjow most Kurora kell koncentrálnom!Te pedig...kell hogy segits nekem!Nélküled nem tudom onnan kihozni Hikarit!
-Beszéltem...Ulqviorraval....a hugod teljesen a hatása alatt van.Azt teszi amit mond!
-Ulqviorra képes arra hogy ellent mondjom neki?
-Aizennek sem mondott ellent!
Magam elött tartom két kezemben a csészét és csak pörgetem a fogaskerekeket."Hogy hozzam ki onnan Hikarit?Erővel semmire nem megyek,ha magától nem jön akkor belebukunk."
-Mondhatok valamit?
-Persze...
-Fogadd el Kurosaki ajánlatát!
-Legyek kapitány?
-Ha elkötelezed magad mellette...Kuro...
Elmosolyodom s most én forditom magamhoz azt az okos kis macska fejét,és apró csókot kap a szájára.Mondhatnám hogy egyből vadul letepert...de nem.Valójában...olyan arcát mutatta amit soha senki elött nem mutatna.Bármit is hozzon a jövő... nehéz dolgunk lesz...
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.