Nem tudom hogyan de Ichigo-sama megnyitotta a pokol kapuját.Renji minden tiltakozása ellenére.Grimmjow megfogott s átmentünk a kék tűzzel körül ölelt résen.Fogalmam sincs hol vagyunk. A pokol levegője mardossa a tüdöm.Grimmjow körülnéz s Ichigo-sama pedig int hogy futás mert nincs időnk.Kushandák jelennek meg körülöttünk de valamiért nem bántanak.Szóval futunk a Togabitók és a Kushamdák közt egyszer csak régi ismerősbe boltlunk.
-Hát el jöttél !Nem hittem hogy lejösz ide!-köszönt minket Kokuto.
-Na ne szorakozz!Hol van Hikari?
-Oh! Ő jól érzi itt magát!De ha annyira látni akarod vigyél ki innét!Megígérted!-mondja széles vigyorral a képén Kokuto.
-Inkább a földbe döngöllek!-válaszolja Ichigo -sama.Szóval ezek ketten neki állnak harcolni.Persze kő kövön nem marad.Grimmjow és Renji is beszállna de leinti őket.
-Ez az én dolgom.Menjetek tovább majd én is követlek titeket!Keresétek meg Hikarit!
Úgyhogy tovább megyünk.Tudni kell hogy a pokolnak legalább öt szintje van és mind egymás alatt.Szóval leugrottunk valami felhőbe aztán egy tengerből esünk ki.Szép hely.Minden felé óriasi lótuszvirágok a közepükön meg Kushanda csontváz magasodik.Be a vizbe mert hogy Hikari itt sincs .A vizzen keresztül esve egy fekete ....nem is tudom talán egy fennsik lehet tele savtavakkal.Onnan megint le a felhők közt egy láva tavakkal boritott helyen vagyunk.Egyre közelebbről érzem Hikarit. És megérkeztünk egy hatalmas épület magasodik elöttünk.Minden fekete kívül is belül is.Komoly stílus érzékre vall nem momdom....De ha azt nézzük kinek az otthona nincs min csodálkozni.Megtaláljuk Hikarit és Ulqviorrát?!Egy teremben.Olyan étkező féle lehet.Hát van csodálkozás főleg hogy Grimmjow is ott van.Erre Hikari kihajít minket.Megnyit egy kaput és egyszerűn átlök rajta mondván hogy "Megtalálta az igazi otthonát!"
-Ez most komoly?Soha többé nem megyek ez után a csitri után sehova!Basszus!-morog fennhangon Grinmjow.
Miután kipuffogta magát rám néz .
Én csak bambulok magam elé a földön ülve.A virágok miket adott elporladnak a kezemben."Ezek a virágok nem hervadnak el míg testvéremként szeretlek!"ezt mondta.-Rendben...megértettem.-sóhajtom s felállok hogy leporoljam magam.
-Oi!Minden oké?-kérdezi Renji
-Igen...minden rendben.-mondom halkan s haza indulok.Már hajnalodik.
-Höh?Na ezt most nem vágom?
-Mit nem értesz?Elfogadja a huga döntését és kész!Ennyi volt!-válaszol Ichigo-sama egy szomorú tekintet kíseretében.
-Azok után hogy majdnem megölt és végig mentünk a pokol minden bugyrán?Csak úgy elfogadja és haza megy?
-Nincs mit tenni!Kövessük mi is a peldáját.
Grimmjow utánam jön.
-Oi!...Kislány!Biztos minden oké?-kérdi a Kékség miután utol fog.
-Igen...minden rendben.-válaszolom halkan.
Persze semmi sincs rendben.De már nincs erőm tovább küzdeni.Bemegyek a kis lakásba és végig dőlök az ágyamon.Karácsony van.Hikari nélkül töltöm ha jól sejtem.
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.