Apró puszikra ébredek.Cirógatja arcom.Kinyitom a szemem s ő von szoros ölelésbe .Fölém tornyosul s alkarján támaszkodva a hajamal játszik s arcom simogatja."Mi a fene...gyengéd is tud lenni?"fut át agyamon a gondolat.
-Grim...jow...mit csinálsz?-kérdem még kissé kábán.
-Ideje felébredned.A Kis Csaj ...bajban van.-mondja szeliden.Rekettes hangja szinte dorombolásként hat.
-Kis Csaj?...Hikari?-kérdem
-..Hm...ő...a...hugod.
-Nővérem...de mindegy.Miért vagy felettem és ha már azt mondod bajban van miért nem engedsz felkelni?
-Nem akarlak...
"Nem mondja!Veszem észre!"
-Grimmjow kérlek engedj felkelni!Segitenem kell neki!
-Az várhat!A belső világodban van...ott jól el lesz még egy kicsit.
-Öhm...Grimmjow...honnan veszed hogy a belső világomban van?
-Ő mondta...a kardod..Tonbo.Még mindig felettem van.Én próbálnék szabadulni szorult helyzetemből,de vagy 30 kilóval nehezebb nálam és nem úgy néz ki mintha fel akarna kelni."Basszus!Most mi a fenét csináljak!Szinte fel fal a tekintetével!"
-Aha...szóval Tonbo mondta.
Keresem tombot a kezemmel de nem találom.Jobban körülnézve nem is a folyóparton vagyunk.Egy fehér plafont és fehér falakat látok.Én meg egy futon matracon fekszem.Kezdem kinosan érezni magam.Szerintem már paradicsom szinben jatszik a képem,mert egyre jobban mosolyog és az a kiéhezett tekintet!"Ki kell szabadulnom valahogy!Meg rugjam?Talán azt megérzi és elenged."Megpróbálom megemelni térdem,hogy megrugjam de csak annyit értem el hogy fel nevet.
-Nincs hozzá elég erőd ,most egyébként is a pót testedben vagy.
-Aha....tudod jó lenne ha végre elengednél...-mondom s a szivem már a torkomban dobog.Zavartan félre nézek.Felemel a futonról s az ölébe vesz.
-Tényleg ennyire menni akarsz?-kérdi s tekintetét mélyen az enyémbe furja..Én meg probálok úgy helyezkedni hogy fel bírjak gyorsba pattanni ha végre enged a derekamat fogó keze mivel valami keményet érzek az ölében és én nem igen szeretném ha ez a helyzet tovább bonyolódna.Lefejtem kezét a derekamról és felállok vagy valami olyasmi mivel inkább átesem a lábain, ő utánam kap aminek következtében megint fölém tornyosul.
-Grimmjow...izé..ez kezd nagyon kinos lenni!Szóval lécci szállj le!
Sóhajt egyet majd a hátamra hajtja fejét.Azután felkel és engem is felsegit.Ekkor látom hogy egy lakásban vagyunk.Elég puritán a berendezés.Ő az ajtóhoz lép és kinyitja elöttem.
-Tessék ...elmehetsz.-mondja csalódottan.
-Hol vagyunk?
-A lakásomban...Karakura város 7. Kerületében."Az tök jó!Erre még sosem jártam.Hogy a fenébe jutok haza?Azt sem tudom merre van a haza!"
-Köszönöm,hogy nem hagytál a folyó parton...asszem!Most megyek!
Elindulnék,de csuklómnál fogva visszatart.
-Miért akarsz annyira segiteni neki?Nem vagytok igazi testvérek...amióta része az életednek csak a baj van vele!
-Tudom hogy nehéz megérteni de részben én is felelős vagyok abban ami vele történt.Az pedig,hogy nem vagyunk vér testvérek nem számít.A kötelékek nem mindig vérségi úton születnek.-magyarázom.
Nagyot sóhajt és elenged.Azt hiszem lassan döntést kell hoznom mert legközelebb már nem lesz olya szerencsém hogy csak úgy elengedjen.
Bekapcsolom a Gps-t a mobilon és amilyen gyorsan csak tudok elindulok hazafelé, közben meghallom.Mintha valaki a nevemet suttogná.Ahogy egyre közelebb érek egyre hangosabban hallom.Végül már a fülemre szorítom kezeimet olyan hangosan sikolt valaki.Nem tudom ki venni mintha Hikari lenne.De ezernyi sikoly vizhangzik a fejemben.Betántorgok az ajtón.Lerugom a cipőm és szó szerint beesem a lépcső aljába.Nem tudok felkelni.Összeszoritom szemem s fogaim.Nagyon hangos és nagyon fáj.Fülemre szoritom kezem.Majd elájulok.A lebegő szigetek egyikén térek magamhoz.Még mindig hallom Hikari hangját de mostmár tisztábban.
-HaYou...te áruló! Hollowok szégyene!-hallom a kiáltását.
"De merre van melyik szigeten lehet?"
-Tonbo merre vagy?-kiáltom.
-Csak hogy itt vagy Felség!Rég találkoztunk!-mondja.
-Mi folyik itt Tonbo?Grimmjow azt mondta Hikari itt van!Igaz ez?
-Igaz...nézd!
Felmutat egy másik szigetre.Mintha egy fehér hajú nő fehér kimonoban integetne egy fekete legyezővel.
-Ezeroldalúpenge?
-Hikaki a valódi neve.De nézd meg jobban!
Felugrom hozzá és meglátom.
"Hikari!...De hogyan?"
-Mi a jó fene folyik itt?Hogy kerültök ide?-kérdem
-Az az áruló valahogy átvette a hejem. Bezárt ide ezzel a taggal!-mutat Aizenre.
Nem tudom megszokni szóval asszem marad Aizen.
-Te csináltál valamit?-kérdem a Hougyokut.
-Csupán valóra váltottam a vágyadat.
-Aha....Még egy kérdés ...Miért Grimmjownak szóltál és nem nekem?-kérdem Tonbot.
-Nem tudtam kapcsolatba lépni veled...szóval szoltam Panterának.-válaszol és elvörösödik.
-P...panterának?
-Grimmjow kardja!-mondja Hikari fintorogva.-Nyilván ez is szerelmes belé mint HaYou.
Amint ezt meghallom lehunyom szemem és gondterhelten fújom ki a levegőt.
-Hát ez sok mindent megmagyaráz!-Fonom össze karjaimat magam elött.-Mi az utolsó dolog amire emlékszel mielött ide kerültél Hikari?
-A Clubban buliztunk aztán te hánytál majd Grimmjow összeszedett és hazavitt.Én nyitottam magamnak egy gargantát.Nem akartam hogy az az áruló vigyen haza!Aztán meg levertem!
-Leverted?-kérdem kissé hitetlenkedve.
-Jah...kihívtam!Át mentünk Hueco Mundoba és mivel korábban lemásoltam Ulqviorra kardját...levertem!
-Akkor már értem miért hazudott az éjszakával kapcsolatban....és asszem a viselkedésed is megmagyarázza a dolog!
-Viselkedésem?
-Nos a buli utáni reggel Grimmjowt az ágyamban találtam.Azóta furcsán ,mondhatni elég durcásan viselkedttél.De ha azt mondod akkor HaYou átvette a helyed és ő belezúgott Panterába akkor féltéken!.Ezért mondtam, hogy amit mondtál az sok mindent meg magyaráz!Viszont ez majdnem két hete történt!
-Hogy mi van?...Majd nem két hete?
-Jah...akkor voltam utoljára itt!
-Na de jó!Vigyél ki innen!
-Vinnélek én ha tudnám hogyan!De asszem csak akkor fogsz kijutni innen,ha előbb elkapjuk HaYout és leszedáljuk amiben Urahara fog segiteni!...És már azt is tudom ki lesz a csalink!
-A Kékség?-kérdi karbatett kézzel kissé hitetlenül.
-Mintha csak azt mondanád ezzel:"Felejtsd el!Úgysem fog segiteni!"
-Inkább csak nem örülök annak hogy ő ...
-Ami azt illeti én sem...
-Te?....Miért nem?
-Öhm...-vakaródzok zavaromban.-tudod...izé...
-Jézusom!...Yukino azt ne mond,hogy belezugtál!
-Nem mondtam ilyet viszont nem szeretem ha ki kell használnom a vérem nyújtotta adottságomat!
-Mire célzol ezzel?
-Aizen lánya vagyok és bár utálok olyan számitó és lelketlen lenni mint ő volt, az nem jelenti azt ,hogy nem is tudok olyan lenni!Fel fogom használni Grimmjowt és elkapom HaYout!
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.