Vészhívás..

34 4 4
                                    

-Hányadik kört futja?
-10-dik......azóta még csak nem is lassított!
-Mindig ilyen edzett volt?
-Nem tudom...
Hajnalban keltem.Nem bírtam aludni.Azóta futok.Nem fáradok és még csak nem is zihálok.Nem tudom hogy lehet ez.Soha nem voltam ilyen edzett.De mindegy is.Azután ami Seireiteiben történt most legalább nem agyalok.Undorodom az egésztől.Azt hiszem most egy darabig biztos nem megyek át a Lelkek Világába.Szerencsére Rukia adott egy Shihakusout miután megláttak abban a fekete testpáncélban így a Kékség nem látott meg úgy.Miután lefeküdtem aludni a belső világomba kerültem és az volt az első dolgom hogy megkérdezzem Aizent a dologról.
-AIZEN!.....AIZEN!....AIZEN!-üvöltöm és hangomba beleremeg a levegő.Pillanatok alatt megjelenik.
-Mi a baj kedvesem?
-Még kérded?
-Nem értelek...megmenekültél!Erősebb vagy mint valaha!
-Mit....müveltél ....velem?-kérdem nyomatékosan
-Én nem...-kezdi de hirtelen elhallgat.Nagy szemekkel néz mögém.Nem nehéz neki egy fejjel magasabb.Lassan megfordulok.
-Ő nem csinált veled semmit.Én voltam az aki elvágta a láncaidat.
-Kri...Kriszti?
Mososlyog és a fejét rázza.
-Ne tegyél fel ostoba kérdéseket!Magad is tudod a válasz!
-Az...nem..lehet.
-Mennem kell...sok szerencsét a jövőben!Mellesleg....Dóra bajban van!Majd ugorjatok át!
Eltűnik.Én meg csak pislogok.
"Most mi van?"Probálom felidézni amit Grimmjow mondott.
"-Nem is örült hogy kikényszeritettem Kriszta-sanból!
-Akkor ezért akarja szétrugni a segged!
-Meg is tudná tenni!Sok férfit utasított maga mögé annak idején!"
Szóval valójában nem a hatalmárol beszélt hanem a fizikai képeségeiről.Emlékszem Kriszti hogyan harcolt Kuroval.Nem sok Shinigamit láttam így harcolni.De mondjuk azt olvastam hogy régen sokkal keményebb idők jártak és még a Gotei 13 sem olyan volt mint most.Akkoriban csúnyán eleverték a Qvinsiket most meg Ichigo-sama nélkül bukták volna a meccset.Még Byakuya mi több Genryuusai is ...Megcsörren a mobilom.Megállok.
-Mosi-Mosi....Kriszti?Szia!Hogyan sikerült felhivnod?........Ez most KOMOLY?.......Azonnal megyünk!
Kinyomom és felnézek.Grimmjow és Hikari már jóideje figyelnek.Jelzek hogy megyünk.
Bár necces lesz a Kékség elött "átvedleni".Hikari szerencsére résen van és elküldi valami szöveggel.Kicsit morc lesz ha rájön az átverésre de majd kitalálok valamit.Mire Hikari mellém ér én már kiléptem a testemből és csak a kaput várom ami másodperceken belül meg is jelenik.Atlépünk rajta.Kriszti odaát vár minket.
-Kriszti!Mi történt Dórával?-Kérdi Hikari aggódva.
-Sziasztok Lányok!Nem tudom pontosan!Annyit tudok hogy valaki betőrt hozzájuk és megtámadta de ezt is csak a Hiradóból tudom.
-Me..megsérűlt?
-Abbol amit láttam arra következtetek....A kamerába kiabálta hogy szóljak nektek mert nincs elég akarat ereje aztán elájult.
-Érdekes...
-Mi?
-Nos az éjjel meg jelent a belső világomban a te kardod szelleme.Különös mód ő már tudta,hogy Dóra bajban van.Vagy te jártál ott?
-Yukino!Sokmindenre képes vagyok de arra hogy innen álmomban oda menjek nem.Mellesleg én csak reggel láttam a Hiradót.De mond van ennek köze ahhoz a ruhához amiben most vagy?
-Nem te akartad hogy igy legyen?
-Ha én akartam volna már az elejétől fogva igy néznél ki!
Oda is értünk Dóra lakásához elég egyértelműek a nyomok.Hikari felsikolt amint meglátja a vérnyomokat.Én reiatsu nyomokat keresek de amit érzek az nagyon furcsa....

Yukino meséi/Befejezett/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt