Az új osztag...

37 4 6
                                    

A party után visszatértünk Seireitei-be.Mindenki körül rajongott minket.Bár Hikari egy kicsit furcsán viselkedik.Értem én, hogy boldog mert most lett menyasszony de akkor is furcsa.Na mindegy .Ráhagyom.Kioko amúgy is mindenfele kiséri akárcsak Grimmjow engem.Seireiteit újáépítették....megint.Tíz nap alatt azért ez nem kis teljesitmény.A főparancsnok irodája felé haladva úgy döntöttünk megállunk egy kis étteremnél.A tulajdonos azonnal egy hátsó helyiségbe vezet minket az úgy nevezett kapitányi részlegre ami itt a vip részleget jelenti.Itt szoktak iszogatni meg kajálni a magasabb rangú tisztek.Az egyik szobában Kyoraku Főparancsnok,Nanao Hadnagy és Hirako Shinji beszélgetnek.Rögtön int amint meglát hogy menjünk oda.

-Yukino-chaaan!-üdvözöl nyájasan-Örömmel látom, hogy felgyógyultál!
-Bár már kezdük azt hinni, hogy igazak a pletykák és tényleg meghaltál!-mondja szemvtelenül Shinji.
-Hát...egy kicsit meg is haltam!-válaszolom majd leülök az asztal mellé.

Hikari és Kioko az asztal másik oldalán foglalnak helyet,Grimmjow pedig mögöttem.Shinji Sake-val kinálja míg Kyoraku a jegyespárnak önt.

-Szóval tényleg tovább fejlődtél Grimmjow!
-Jah..-válaszolja és felhörpinti az italt.
-Na és képes vagy már legyőzni Ichigot?
Elvigyorodik.
-Meglehet...De ha jól emlékszem, még nekünk is van egy rendezetlen ügyünk!

Erre Shinji arcán is széles vigyor jelenik meg.Nem mintha nem úgy nézne ki úgy alapjáraton....

-Ezt vegyem kihivásnak?
-Jah!Vedd annak!

Míg ez a kettő kakaskodik én a jegyespárt figyelem.Nem volt időm mostanában Hikarival annyit foglalkozni,igaz még csak egy napja hogy visszatértem, de mintha nem stimmelne valami vele.Azért az elmúlt években eleggé kiismertem,hogy feltünjön,ha valami megváltozik a viselkedésében.

-Yukino-chan találkoztál már az új osztagoddal?-fordul hozzám Kyoraku.
-Nem...még csak most tértem vissza,szóval az még elöttem van!Kicsit félek is ettől!-mondon komoran a Sakét bámulva.
-Ugyan Yukino-chan!Te jó Kapitány vagy!Biztosan elboldogulsz a kadétokkal is!
-Igen...biztosan!Te pedig jó gyorsan kipofoztad Seireiteit!Biztosan itt is nagyok voltak a veszteségek!
-Ami azt illeti a palota sokkal nagyobb károkat szenvedett!Kuro szinte alig foglalkozott Seireiteiel vagy a Gotei 13-mal!-mondja Shinji és felhörpinti az italát.

Hirtelen Hikari ránt ki gondolataim közül.A nyakamba csimpaszkodva hablatyol.

-Yukinooooo!Ugye tudod...hogy neked kell megszervezni az esküvőmet!
-Eh!...Hogy nekem?Azt hittem Lilinent fogod megkérni erre!
-Ne mond meg neki de az a liba nem képes még egy vajaskenyeret sem összehozni egyedül!
-Hikari mi van veled?Lilinen a legjobb barátod már gyerek korod óta és ő vezette az osztagot amikor én visszavonultam és te be depiztél!
-Ahj...olyan egy hülye liba vagy te is!

Értetlenül nézek rá.Mintha részeg lenne,de ez képtelenség!

-Bo...bocsánat!Azt hiszem megártott neki a Saké!Inkább elviszem a szálláshelyre még mielött valaki mást is vérigsért!-kér helyette is elnézést Kioko és felnyalábolja Hikarit aki a shihakusoujába kapaszkodva botorkál ki.

-Hmmm...úgy viselkedik mint te amikor berugtál a klubban!-mondja csodálkozva Grimmjow és egy újabb adag saket gurit le a torkán.
-Na ja...csak hogy Hikari nem tud berugni ahogy te sem!
-Nocsak az meg hogy lehet?Hisz jól láthatóan spicces a Kicsike!
-Hikari féllidérc!Nem tud berugni mivel a regenerácíós képessége azonnal semlegesiti az alkoholt!
-Akkor mi volt ez?-kérdi Nanao és mind kérdőn néznek rám .
-Fogalmam sincs!De mostmár azt hiszem nekem is ideje felmennem és szemügyre venni az újoncokat!
-Akkor sok szerencsét és kitartást a kiképzéshez Hitogake Kapitány!-emeli meg a flaskát Kyoraku majd meg húzza azt.

Yukino meséi/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora