A történtek után nem mentünk haza.Egyszerűen visszamentünk a fogadóba.Én még sokáig néztem a csillagokat és a város fényeit.Azt hiszem végül el is aludtam a tetőn de nem vagyok biztos benne.Hallottam hogy a lányok a szobában még sokáig beszélgettek.Ichigo meg összeszidta Grimmjowt.Vegül is nem volt ez olyan nagy ügy!Valahol még én is élveztem a harcot,bár fogalmam sincs mit és hogyan csináltam.Akkor igazság szerint nem is gondolkodtam.Nyilván megérte annyi bunyós filmet meg animét nézni!
Egy futonon ébredtem a lányok mellett.Még kora hajnal van.Azt hiszem csodaszép reggelre ébredtem.Mintha kicseréltek volna.
-Reggelt!-nyújtózkodik Yukino a takarója alatt.
-Hmm....jó reggelt!-mosolygom rá
-Hogy érzed magad?-kérdi a haját vakargatva.Had ne mondjam hogy nez ki kócosan.A Frozen Anna hercegnőjéhez tudnám hasonlitani ébredés után!
-Jól de kell egy kávé!-válaszolom mosolyogva.
-Egyet értek....háh...-mondja ásitozva.
Mire Hikari és Dóra is felébredt a fogadós hozott nekünk reggelit és kávét.Én inkább csak kávéztam.A lányok reggeli közben kérdezősködnek.
-Kriszti te mikor jöttél le a tetőről?-kérdi Dóra.
-A tetőröl....nem emlékszem.-válaszolok elgondolkodva.
-Azért vicces volt tegnap Grimmjow!-vihognak a lányok kivesézve az előző nap eseményeit.Én meg csak hümmögök.
-Mi az Kriszti?Szerinted nem volt vicces?-kérdezi Dóra
-De...az volt....valahol még meg is érdemelte,de..
-De?
-De nem volt helyes petárdát csinálni belőle!
-Most mé'r mondod ezt?Az a fickó ki akart téged nyirni!-csattan fel Dóra
-Én nem vagyok ebben biztos...-mondom elgondolkodva-Megszorongatott az biztos de nem volt ez olyan necces!
-Te nem tudod miket beszélsz!-csattan fel Hikari.
-De ...tudom...harcra kényszeritett!Hogy mi okbol az még nem világos elöttem,de ha meg akart volna ölni azt megtehette volna egyszerűen itt a kertben.
Yukinora sanditok.
-Sajnálom...-mondja bünbánóan s lesüti a szemét.
-Neked elmondta ...igaz?-nézünk mind Yukinora-Elmondod hogy kerültem ide a tetőröl vagy inkább kérdezzem meg őt?
-Ő hozott le miután a lányok elaludtak!-válaszolja egy sóhaj után-El akart menni de én kerdőre vontam.
-Kerdőre vontad?-kérdezték a lányok egyszerre
Yukino rám nézett s láttam hogy van valami amit a lányok elött nem akar el mondani.Letettem a kávém s kimentem a teraszra.
-Grimmjow!-kiáltottam el magam-Lejönnén ide ha megkérhetlek!
Egy pillanat alatt leugrik s mellettem terem.
-Mi van?-kérdi flegmán
-Gyere ...beszélgesünk!-mondom s elindulok a japánkert felé.A lányok meg csodálkozva bámulnak ránk.
-Mond el kérlek miért akartál annyira harcolni velem!Nem akartál megölni ez nyilvánvaló!Ismerem a természeted így tudom hogy mindig kiszemelsz magadnak valakit de miért én?Miért nem Kenpachi vagy Ichigo?
Erre mi a válasz!Egy arogáns tekintet és egy unott fülpiszkálgatás!
-Miért kéne válaszolnom?
-Szóval nem...-sóhajtom s vissza megyek a lányokhoz.
-Mi volt?-kérdik
-Semmi...nem válaszolt.
-Mekkora egy....-Puffog Dóra
-Az...
Kopognak az ajtón.Nanao az.
ESTÁS LEYENDO
Yukino meséi/Befejezett/
De TodoA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.