Urahara-san elgondolkodva vizsgálgatta Grimmjowt.Nem is volt ínyére a dolog.Ha láttatok már hisztis pasit.Azt hittem ott helyben megöli Uraharát.Ichigo -sama a vállára tette a kezét hogy lenyugtasa.Ő meg válla felett nézett vissza rá majd csendben maradt és visszaült a székre.Tessai is megtehette volna hogy leköti a Kin-nel vagy valami hasonló kidoval ,de Ichigo-sama is és Urahara is leintették.Én magukra hagytam a fiúkat és visszamentem a társalgóba Hikarihoz.Leültem a kis asztal mellé és kitöltöttem egy kis teát.Ez majd segit gondolkodni.Azt hiszem az lesz a legjobb ha visszatérek a belső világomba és megkérdezem magát Inazumát vagy ha őt nem is de Anyámat vagy Aizent.Valaki csak tud választ adni a kérdéseimre!
-Tudod azért érdekes a dolog...-mondja elgondolkodva Hikari.
-Nekem mondod!...Azt sem tudom mi történt!-válaszolom
-Na és veled mi van?Mostanában nem láttam a közeledben azt a Kioko gyereket...-kérdem kiváncsian.
-Mind ketten elfoglaltak voltunk....tudod az edzések meg minden...-válaszolja poker arc stilusában.
-Aha...-válaszolom egy huncut mosolyal .
-Most mi van?-kérdi s kb paradicsom szinben játszik az arca.Poker arc vagyis Ulqviorra ,Nel és Halibel mellett jelenleg Hueco Mundot felügyeli.Mivel csak ők maradtak az Espadaból.Viszont mostanában amióta Kriszti és Dóra elintézték Kurot furcsa mód jó néhány Togabito jutott át Hueco Mundoba.Nem csoda hogy Ichigo-sama mihamarabb meg akarja tudni hogy Kagee megfelel e a pokol urának.
Mi az osztagommal jelenleg arra vigyázunk hogy Karakura várost békén hagyják a Togabitók.-Szia Anya...-üdvözöl Kagee a szobába lépve s visszaalakul emberi formájába.Valójában Akumaként Ulqviorrához tudnám hasonlitani.Fura mi?Mondjuk az is fura amikor azt hallom hogy"Anya".
-Szia Kagee!Megint körbejártad a várost?
-Igen...láttam azokat a ...shinigamikat?...szóval akik veletek jöttek azok a vörös ruhások...
-A királyi testőrség.Mi van velük?-kérdi Hikari
-Megint átjött egy Kushanda és nem bírtak vele!Szóval tettem a dolgom...
-Meglepődtek mi?-kérdi vigyorogva Hikari.
-Hát igen...-vakargatja tarkóját zavarában.
-Ne aggódj fiam tudják ki vagy!-teszem vállára biztatóan a kezem.
-Igen...azt tudom...-mondja s el komorul az arca.
-Valami baj van?-kérdi Hikari
-Semmi...csak...
-Kagee...
-A minap Grimmjow elvitt Hueco
Mundoba és bemutatott Nel-sannak Ulqviorra-kunnak és Halibel-sannak meg a frassionjának a Tres Bestianak ...
-Az jó akkor megismerted a leendő királyságodat!-mondom lelkesen de ő még mindig komor.
-Igen...tulajdonképp nem is ez a baj.Hueco Mundo tetszett és...erősebb vagyok mint a legtöbb Vasto Lord ezt Grimmjow is mondta....szóval nem lesz gond.
"Megint Grimmjownak hivta....Miért hivja így?"
-Kagee...miért Hivod Grimmjownak a Kékséget?-teszi fel Hikari azt a kérdést ami az én fejemben fogalmazodott meg.
-Öhm...amikor apának szólítottam...eléggé...hogyis mondjam...
-Na jó én mostmár tényleg kicsinálom!-sziszegi Hikari.
Leintem.Majd én elintézem vele a dolgot.
-Kagee,bármit is mondott neked az az Idióta biztosítalak ő az édesapád!Szóval ne aggódj nem Kuro gyermeke vagy!
Megkönnyebbülve sóhajt.Viszont nekem minden erőmre szükségem van hogy az önuralmamat megőrizzem.Orrnyergem maszírozva próbálom lenyugtatni az idegeim.Hikari fortyog a dühtől.De igaza van...
-Hikari menjetek egy kicsit... nem is tudom sétálni Kageeval!Rendben?Hikari rám néz s kis gondolkodás után bólint.Majd kézen fogja Kageet s nyakukba veszik a várost. Most én jövök..."GRIMMJOW JEAGERJAQVES!"
Mire egy orditást hallok a folyosóról.Egy kék bozont tántorog be a társalgó ajtaján homlokát tenyerébe temetve.Enyhén szólva is vicsorog a fájdalomtól.-Mire ....volt.... ez jó?-nyögi
Ichigo -sama és Urahara-san követik s értetlenül néznek rám.
-Mi történt?-kérdi Ichigo-sama.
-Semmi...megkérhetlek hogy most hagyj magunkra?
-P..persze...-mondja elképedve s behúzza a társalgó ajtaját.
-Miért....?-kérdi a Kékség még mindig a fájdalomtól görcsben feküdve elöttem.
-Mit mondtál Kageenak?-kérdem halálos nyugalommal a teát szürcsölgetve.
-Nem...értelek!
-Kagee Grimmjownak hív téged,pedig az apja vagy!
-Én nem....vagyok...Elengedem s ő megkönnyebbülten vesz nagy levegőt majd nagy nehezen felül mellettem.Nem szól csak próbálja összeszedni magát.
-Hogy tehetted ezt a saját fiaddal?-kérdem ezúttal már inkább szomorúan mint sem dühösen.Majd felállok s kimennék mert úgy érzem fojtogat a gombóc a torkomban.Nem akarok most egy légtérben lenni vele.De felemeli a karját s megállit.
-Te is tudod...ő nem az én fiam...
Nem válaszolok.Csak nagyot sóhajtok.Ő folytatja.
-Próbáltam úgy tekinteni rá de...egyre csak az jut eszembe amit akkor tettem,valahányszor ránézek...
-Akkor ha tudod mit tettél azt is tudod hogy ő a te fiad!Ne őt bűntesd....
-Mit tegyek ha egyszerűen nem bírom azt hallani hogy "Apa".Én nem vagyok az!Hát nem érted?
-De...értem...egy gyáva alak vagy aki nem tud szembenézni a tettei következményével!-mondom ridegen.
Nem néz fel rám,lassan elengedi shihakushoum és én magára hagyom.
Van mit átgondolnia.Haza megyek.Kagee és Hikari már otthon vannak.Köszönök majd a fürdő fele veszem az irányt.Hikari kopog a fürdő ajtaján.
-Yukino minden rendben?
-Igen...persze...
-Répafej azt mondta összebalhéztatok.
-Olyasmi....
-Azt is mondta hogy este vacsi náluk....lemondjam?
-Nem kell...ott leszünk.Mi van az osztaggal?
-Urahara-san elszállásolja őket.
-Tíz embert?...-kérdem inkább magamtól-Jelentést...tettek már?
-Kioko azt mondta este teszik meg a jeletésüket.
-Rendben...
Kimászom a kádból s egy törölközőt csavarok magam köré, majd a szobámba megyek.Szegény Kageeról el is feledkeztem így ő nem győzte eltakarni a szemét zavarában.Na jo mind ketten láng vörösek lettünk Hikari meg fejét ingatva csapta homlokát a tenyerébe.Na ja ...néha én is lehetek hülye.Szóval villám gyorsan tűntem el és öltöztem fel.Jó néhány órába telt míg kijöttem a szobámból.Este átmentünk a Kurosaki házba mire kiderült hogy Ishida-donohoz kellett volna menni.Na bumm!Mobil a kézbe s hivom Ichigo-samat "Gomene!Késni fogunk".
Ishida-dono háza hatalmas.Azt hittem hogy egy kis lakásban lakik az egyik lakó negyedben.Na mindegy leülünk az asztalhoz.Grimmjow nincs itt.Nem baj.Most nem is igazán akarok beszélni vele.Jó sokan vagyunk.Nem is értem honnan jött ez a sok ember.Nem shinigamik szóval mindenki vigyáz mit mond.Ichigo-sama bemutatja a barátainak Kageet.A szívem majd kiugrik a helyéről.Ki kell menem a levegőre.
"Még mindig haragszol?"
"Szóval itt vagy?Miért nem vagy bent a többiekkel?"
"És te miért nem?"
"Ideges lettem amikor Ichigo-sama bemutatta a barátainak Kageet."
"Nem kell aggódnod!Ügyes gyerek...megtanult elvegyülni!"
"Aha...ő lesz nem sokára a Királyod...ugye tudod?"
"Már az...Azért vittem Hueco Mundoba...Halibel átadta neki a kormányzást ."
Mosolyogva fujom ki a levegőt s hajtom le a fejem.A büszkeség fesziti a mellkasom.Nem is mondta...akár az apja!Hirtelen mellettem terem.Finoman emeli meg állam hogy szemébe nézzek.Egy félmosoly s egy megnyugtató ölelés a jutalmam.
-Köszönöm...-súgja a fülembe.
-Mit?
-Mindent...
Elenged.Miután újra eltűnt vissza megyek a többiekhez.Elköszönök s haza indulok.Haza érve minden elsötétül elöttem s az ajtóban csuklom össze.A pagoda elött vagyok...megint.Ám nem Tonbo fogad.Aizen.
-A..Aizen...mi történt?Mit keresek itt?
-Inazuma kérte hogy hozzalak ide,de elöbb...-
Egy ölelést kapok.Nem tudom mire vélni.Igazság szerint amikor igy viselkedik az még mindig olyan szürreális.-Gratulálok a kinevezésedhez!Büszke vagyok rád!
-Kincsem...-jön ki anyám is a pagodábol s ő is egy öleléssel köszönt.
-Annyire büszke vagyok rád!
-Öhm...köszi!Csak ezért hivtatok ide?
-Az elmúlt egy hónapban nem jöttél ide a legutóbb pedig Inazuma kidobott titeket mielött beszélhettünk volna.
-Jah...az egy kicsit fájdalmas volt..
-Itt az ideje hogy megmutasunk neked pár dolgot...-mondja Aizen és Inazuma előjön a pagodából.Nem is értem hogy fért el benne!Szemembe néz aranyló íriszeivel s én szédülni kezdek.Egy hatalmas csata kellős közepén találom magam a Lelkek Világában.Inazuma mellettem magasodik.
-Mit jelencsen ez Inazuma?
"FIgyelj és mindent megértesz!"-hallom Inazuma hangját a fejemben.
Kuro támad és sokan halnak meg.A csatában egyre közelebb kerülnek a pokol béli Togabitok a gyözelemhez mikor megjelenik Shiroko egy kisebb csapat harcossal.Mindükön olyan vörös ruha, sisak és páncél van mint a királyi testőrség tagjain.Két embert kivéve.Rajtuk más a páncél.Díszesebb szamuráj pancéljuk van amin egy oroszlán fej díszeleg.De arcukat nem látom.Egyik beveti magát a csatába
a másik az aki közvetlenül védi Shirokot.A szamuráj csapatával elesik de Kuro is elbukik.Társa odarohan s leveszi sisakját.Kikerekedik a szemem.
-Nem lehet....-préselem ki magamból.
"Hitogake Ayame és Grimmjow Jeagerjaqves Shiroko személyes testőrei voltak!"-dörmögi Inazuma.
Shiroko próbálja megmenteni de már túl késő.Teste apró lélekrészecskékre bomlik és Hueco Mundóba távozik.
-Anyám...de ez...több mit ezer éve volt!-mondom hitetlenkedve
"Ayame idővel az emberek világába ment hogy elfelejthese a háború borzalmait és megkerese Grimmjowt akit akkoriban még Yamamoto Kirionak hivtak."-mondja Inazuma.
-De soha nem született újjá.....
YOU ARE READING
Yukino meséi/Befejezett/
RandomA történet a Qvinsy háború után játszódik.Hitogake Yukino egy shinigami lány izgalmas kalandjáról mesél.Fény derül egy különös titokra is.