Arhan ne yapacağını düşünürken iki elini de şakaklarına bastırıyordu. Ablası kesin konuşmuştu. Zaten sabah o kadar sert çıktığı için kendine kızmıştı. Alıştıra alıştıra söylemeliydi. Kendisi de biliyordu, bu herkes için çok ani olmuştu.
Lalenaz'ın otelde kalması canını çok sıkıyordu. Kendince bulduğu çözüm Lalenaz ile ayrı eve çıkmaktı. Ev halkının buna karşı çıkacağını biliyordu.
Fakat beklediği tepkiler çok farklıydı. Büyükannesinin tansiyonu bile çıkmamıştı. Akşam eve giittiğinde büyükannesinin kolunda serumla duygu sömürüsü yapacağını bile düşünmüştü. Lalenaz'a bir oda hazırlayacakları aklının en ücra köşelerinden bile geçmemişti.
Saatine baktı. saat ikiye çeyrek vardı. Lalenaz ikide gelecekti. Ayağa kalktı. odasını bir duvarını boydan boya kaplayan pencereye doğru yürüdü.
Lalenaz'a onunla ayrı eve çıkmak istediğini söylemişti. Şimdi nasıl ailem ile yaşayacağız ablam sana oda hazırlıyor diyecekti. Birden kafasının üstünde ampul yanmış gibi hissetti. yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
"Oda"
"Lalenaz hakkında hiçbir şey bilmiyorlar. Benim tanıdığım Aleyna sultan çoktan bütün planları yapmış, siparişleri vermiştir. Lalenaz'da onlara yardıma giderse. Ve odayı kendi istediği gibi döşemek isterse..... Ahh çok eğlenceli olacak. Bakalım Lalenaz ile nasıl başa çıkacaklar."
Bütün bunları yüksek sesle söylediğini farkettiğinde sustu. Biliyordu ki tek yapması gereken Lalenaz' a yalı da kendine bir oda hazırlandığını söylemekti. O kendisi koşa koşa yardıma giderdi.
*********
Eve geldiklerinde ikisi ide arabanın bagajından birkaç parça eşya alarak içeri girdiler. Aleyna kendilerine kapıyı açan orta yaşlı kadına önce büyükannesini sordu sonra arabada kalanları almalarını söyledi. Büyükanne girişteki büyük salonda olduğunu öğrendikten sonra adımlarını merdivenlere çevirdiler.
Kübra Aleynanın önüne geçerek odaya ondan önce girdi. Gördüğü manzara karşısında dondu kaldı. Duvarlar boyanmış, duvarkağıtları yapışmış. mobilyalar tam onun yerleştireceği gibi yerleştirilmişti. Geriye sadece perdeler halı ve ufak tefek ayrıntılar kalmıştı.
Odanın bu hali ikisine de sürpriz olmuştu. Aleynanın sesiyle kendine geldi.
"Vay işler bitmiş, mobilyalarda gelmiş. Bizim aldığımız ıvır zıvırları da yerleştirdik mi bir tek perdeler kalıyor. biz son rötuşları yaparken perde de gelmiş olur. Ama şimdi çok açım önce bir şeyler yiyelim." diyerek odadan çıktı.
Kübra arkasından onu takip ederken kafasında soru işaretleri vardı. Aleyna arabada kalanları yukarı çıkartan kadınlara bir şeyler hazırlamalarını söyleyerek büyük salona yöneldi. Heyecanla konuşarak içeri girdi.
"Büyükanne bugün başımıza neler geldi anlatsak inanmazsın." Daha devam edecekti ama büyükannesinin yanında onları bekleyen daha büyük bir süprizle karşılaşınca ağzına kadar gelen kelimeler içinde kaldı.
Ultra mini bir etek omuzları tamamen açık bir kazakla karşısında duran genç kıza, "Aaaa hoş geldin Lalenaz nasılsın?"
"Hoşbuldum Aleyna abla iyiyim siz nasılsınız?" derken Lalenaz ile Kübra birbirlerine bakıyorlardı.
Lalenaz Aleyna'nın bir adım arkasında duran kıza bakarken bir ayrıntıyı fark etti. bu kız Aleyna gibi giyiniyordu. ikisini üzerinde de pardüse vardı, başörtülerini aynı şekilde bağlamışlardı. "Belki kuzenidir." diye üşündü. Ama iki tane kuzenleri vardı. Onlarda erkekti. düşüncelerinden Aleynanın sesiyle sıyrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Kalbe Yol
Romance“Artık koruda yürümüyor musun? Seni hiç görmüyorum.” “Hayır yürüyorum ama daha geç bir saatte” Arhanın içinde var olduğunu bile bilmediği bir yer sızlamıştı. Sanki orada bir cam vardı ve o cam tuzla buz olmuştu. Bu sızıyla normal şartlarda içinde ka...