13. bölüm

6.4K 536 5
                                    

13. bölüm

Genç kız zorla kalktı yataktan. Gece hiç uyuyamamıştı. Gözlerini ne zaman kapatsa aklına Arhan’lı düşünceler doluşmuştu. Uzun süre kitap okumuş biraz laptop’unda çalışmıştı. Sabah namazından sonra zorla uyumuştu. Kalktığında saat dokuzu geçiyordu. Halası o kalkmayınca hasta mı diye kontrole gelmişti. Yoksa daha uyurdu.

Aşağıya indiğinde kahvaltı için kendisini beklediklerini öğrenince mahcup oldu.

“Biraz geç uyudum da uyanamadım.” Dedi.

“Hiç sorun değil güzel kızım. Sen her sabah kalkıp yürüyüşe gidiyordun. Bu sabah kalkmayınca hastasın sandık. İyi olda istersen her sabah uyu “

“sen… uyur…san .. belki.. halan… beni.. de uyutur… sabah … erken…den .kaldırmaz”

Eniştesinin kıkırdayarak söylediği bu sözler sofranın neşesini artırmıştı. Kahvaltı bittiğinde Kübra yukarı çıkıp hazırlandı. Çıkarken

“Hala ben vakfa gidiyorum. Geç kalabilirim merak etmeyin” diyerek evden çıkmıştı. 

Niyeti vakfa gitmeden önce üstündeki ölü toprağını atmak için biraz yürümekti. Kız kulesine kadar yürüdü. Arhanın beraber yürümeyi teklif ettiği yolu yine tek yürüyordu. Evet yanlız yürümek Kübra içinde çok sıkıcıydı, fakat bu düşüncesini Arhanın bilmesi gerekmiyordu.

O başörtülü bayanları şirketinde çalıştırmayan, ailesinin dini inançlarını göz ardı ederek sevgilisiyle yaşamak isteyen sevgilisi ile de sadece gönül eylendirdiği herhalinden belli olan bir playboy. Kübrayı anlamasın düşüncelerini paylaşması mümkün değildi.

Bu düşüncelerle yürürken yürüyüşünün bittiği noktaya geldiğini farketti.Her zaman oturduğu banka oturup karşısındaki düşüncelerinden sıyrılmaya çalışarak manzaranın tadını çıkardı.

******

Arhan çağırdığı elektrikciye yapması gerekenleri anlattıktan sonra adam onu direktifreriyle aydınlanmaya son şeklini verirken çardağa oturmuş elindeki hesapları kontrol ediyordu. Aleyna elinde iki kupa kahve ile çardağa geldiğinde hesaplara o kadar dalmıştı ki ablasının geldiğini ancak yanına oturduğunda fark etti. Arhan

“Ooo küçüğüm bu kadar dalma seni çıkartamayız sonra” diyerek kendisi ile dalga geçen ablasına bakmıştı. Bakışlarındaki muzurluk ise ablasının gözlerinden kaçmamıştı.

“Ablaların sultanı bu ay ki alış veriş hesaplarınızı inceliyorum. Bil bakalım ne keşfettim.”

“Ne keşfetmiş benim küçüğüm?”

“Bu ay evde yaptığınız tadilat geçen senekinin yarısı kadar bile değil sanırım yaşlandıkça formdan düşüyorsun.”

“Ben bir noktayı anlamadım. Harcadığım miktarın azlığını mı, yoksa yaşlandığımı mı? Fark ettin.”

“Bak ablacığım şöyle açıklayayım. Önce harcanan miktarın azlığını fark ettim. Sonra buna bağlı olarak kafamda teoriler geliştirdim. Bu teorilerden yola çıkarak senin formdan düştüğüne karar verdim. Sonuç olarak da ortaya senin yaşlanmış olduğun gerçeği çıktı.”

Son kelimeleri söylediğinde Arhan kahkahalarla gülüyordu. Aleyna koluna bir yumruk attığında kahkahası biraz azalmış ama kesilmemişti. Ama bu konuşmasına engel değildi.

“Şiddet ha… ama bu yumruklar çok hafif… şimdi tamamen yaşlandığın kanıtlandı.”

“Sen susacak mısın yoksa gizli silahımı kullanmamı ister misin?” arhan birden ciddileşerek

Kalpten Kalbe YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin