37. Bölüm

5K 425 11
                                    

Ablasını odasından çıkarıp kapıyı kapattıktan sonra elindeki telefondan son arayan numarayı cevirdi. Genç kızın

“Efendim abla” diyen sesini duyduğunda

“Ben Arhan üzgünüm telefonumun kapandığını fark etmemişim. Seni bekletmemek için ablamın telefonundan aradım.”

“Giderken çok durgundun iyi misin diye merak ettim. Sana ulaşamayınca Aleyna ablayı aradım. Nasılsın?”

“İyiyim, asıl benim sana nasıl olduğunu sormam lazım sen nasılsın iyi misin?”

“Babaannem bana bu hikâyeyi anlatmıştı. tabi bu kadar teferruatlı anlatmamıştı ama yine de biliyordum ama arsadan hiç söz etmemişti benim için en büyük sürpriz o oldu.”

“O benim içinde büyük sürpriz oldu. Bilmem farkında mısın hayatımda ki bütün eksik parçaları sen tamamlıyorsun.”

“Ben hiç o yönden bakmamıştım.”

Arhan Kübra ile konuşurken bir yandan da telefonunu şarja takıp açılmasını bekledi sonra şifresini girip telefonu açtıktan sonra yatağına uzandı.

“Ah…” diye kısık istemsiz bir ses çıkardığında Kübra teleşla

“Ne oldu, bir yerine bir şey mi oldu?” Diye sordu.

“Yok, bir şey telaş yapma bu gün kendimi haddinden fazla yormuşum. Yatağa uzanınca bir an bütün kasların sızladı sadece vücudu uzun zaman kullanmayınca böyle ağrılar normal.”

“Kendini çok yoruyorsun. Bu gün seni aradığımda da inşaat alanındaydın. Yarın Faruk geliyormuş. Ağır işleri ona yaptır sen kendini fazla yorma”

Arhan kahkahayla gülerken sözlerine devam etti.

“Bey efendi iş için gelmiyor düğün İstanbul da olacağı için hazırlıklar için geliyor. Ama sen tatlı canını sıkma ben onu her halükarda çalıştırırım.”

“Evet, Aslı da öyle söyledi. Gündüz işlerimi ayarlayayım beraber yapalım alış verişi dedim. Sen zahmet etme annemde bizimle olacak seninle akşam görüşürüz dedi.”

Arhan işin iç yüzünü bilmesine rağmen pot kırmamak adına

“Nişanlısı ile vakit geçirmek istiyordur.” Dedi

“Neyse ben seni daha fazla rahatsız etmeyeyim de sen biraz dinlen”

“Ooo Kübra Hanım ne çabuk sıkıldınız benden.”

“Yok sıkılmadım beni bıraksan sabaha kadar konuşurum da sen in sesinden de belli çok yorgun olduğun.” Bu sözle üzerine Arhan yalancı bir kırgınlıkla

“Tamam, yarın görüşürüz o zaman.”

“Tamam, görüşürüz.”

Kübra aynı ses tonuyla karşılık vererek telefonu kapattı.

****

Kübra saat on ikiye doğru Arhan’ın sekreterinden bir telefon aldı. O esnada rezidanslar da son kontrolleri yapan genç kız telefona şaşkın bir şekilde cevap verdi bu bir ilk di Arhan hep kendisi arar sekreterine aratmazdı.

“Kübra Hanım bu gün saat bir de Arhan Bey ve avukatı Erdem Bey sizinle bir toplantı yapmak istiyorlar.” Kübra Arhanın kendisi ile neden toplantı yapmak istediğini anlamamıştı fakat kabul etti.

“Tamam, ben müsaidim ne zaman isterse toplantı yapabiliriz.”dediğinde

“Öğle saati olduğu için toplantı yemekli olacak ben size toplantı mekanının adresini mesaj atarım.”

Kalpten Kalbe YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin