27. Bölüm

5.6K 479 7
                                    

“Öyleyse ben gidip gerekli hazırlıkları yapayım.”dedi. O sırada Faruk onlara doğru yaklaşmıştı. Faruk’un geldiğini fark eden Kübra “iyi günler dileyerek uzaklaştı.” Uzaklaşırken klima için firmayı aramakla işe başlamıştı.

Firma yetkilisi ile konuşup montaj işini akşam saatlerine ayarladı. Şimdi sadece su bazlı bir elektrik süpürgesine ve odayı dezenfekte etmek için birkaç temizlik malzemesine ihtiyacı vardı. Fakat çok daha önce Aleyna ile görüşüp Arhan’ın yarın çıkacağını söylemeliydi. Arabasının kapısını açmadan önce birkaç saniye düşündü. Bu görüşmenin telefonda yapılmaması gerektiğini düşündü. Gerekli malzemeleri alıp yalı ya geçmeye karar verdikten sonra arabanın sürücü koltuğuna oturup kontağı çevirdi.

Aradığı kriterlerde bir elektrik süpürgesi bulmak biraz uzun sürmüştü. Yalıya geldiğinde akşama pek bir şey kalmamıştı. Arabanın yalının bahçesine girdiğini fark eden Aleyna hızlı adımlarla Kübra ya yaklaştı. Kübra’nın arabasındaki malzemeleri indirmesine yardımcı olurken direk konuya girdi.

“Faruk aradı, küçüğüm yarın sabah taburcu oluyormuş. Sanırım seninde haberin var.” kübra derin bir nefes aldı. Bu konuşmayı Aleyna ile kendisi yapmadığı için mutlu olmuştu.

“Evet, abla onun için dezenfekte işlemini bugüne aldım. Akşama da klimayı değiştirmek için gelecekler.”

“Ben Faruk ile görüştükten sonra küçüğümü aradım odasına girip sana yardım etmek için izin aldım. Biliyor musun hiç itiraz etmedi. Sadece ‘evde ki çalışanların odama girmeyeceğine söz verirsen olur.’dedi.”

“Abla buna çok sevindim. Ben de tek başıma nasıl altından kalkacağımı düşünüyordum.” kendilerine yardıma gelenlere verdikleri malzemelerin Arhanın odasının kapısına kadar götürülmesini istedikten sonra biraz ağır olan elektrik süpürgesini de evde çalışanlardan birinin oğlu olan evin getir götür işlerine yardım ederek okul harçlığını çıkaran gencin almasıyla Arabayı kapatıp eve girdiler. Salona girmeden önce Kübra Aleyna’nın kolundan tutarak durdurdu.

“Abla ne yapalım büyük annelere şimdi söyleyelim mi?”

“Hayır, murat akşam beraber söyleriz dedi.”

“Tamam, ben onlara bi merheba diyeyim sonra hemen yukarı çıkayın yoksa bu akşam bitiremeyiz.”

Aleyna başıyla onayladıktan sonra içeri girdiler. Hayrunnisa Hanım Kübra’nın tekrar gelmiş olmasına sevinerek oturduğu yerden kalkmadan kollarını açarken Melahat Hanım “siz ikiniz yine bir şeyler çeviriyorsunuz ama hadi hayırlısı.” Diyerek şüpheli bakışlarını ikilinin üzerinde gezdirdi. Kübrayı biraz süzdükten sonra ise

“Kübracığım sen biraz solgun gözüktün gözüme hastamısın.”

“Hayır, hasta değilim sanırım bugün kendimi biraz fazla yordum ondandır.”

“Allah bilir işleri bitireceğim diye sen bugün yemekte yememiştirsin.”

Aleynanın son cümlesinden sonra Kübra gün içindeki koşuşturmanın içinde yemek yemeyi unuttuğunu fark etti. Kübra’nın mahcup bir şekilde kızardığını gören Aleyna

“Tamam, durum anlaşıldı. Sen önden çık ben mutfağa uğrayayım kızlara yiyecek bir şeyler hazırlamalarını söyledikten sonra hemen geliyorum.” Diyerek Kübra’yı yukarı gönderdikten sonra mutfağa yöneldi.

Kübra Aleyna gelene kadar süpürgeyi kutusundan çıkarıp suyunu koydu kullanıma hazır konuma getirdi. Aleyna odaya girdiğinde önce şaşkın şaşkın etrafı inceledi. Kübra hiçbir şey sormadan onu izliyordu. Aleyna sanki o sormuş gibi anlatmaya başladı.

Kalpten Kalbe YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin