Kübra elinde ki dosyalar üzerinde şirketteki yardımcısı ile çalıştıktan sonra onun yemeğe çıkması üzerine kendisi de Arhanı ziyaret etmek için asansörle yönetim katına çıktı. Genç kız nişanlısının odasının önünde oturmakta olan sekreteri daha önce görmediğini düşünerek odaya yaklaştı. Kadının oldukça açık bir yaka dekoltesi vardı. Kübra gördüğü manzaradan rahatsız bir şekilde
“Ben Kübra Arhan Bey müsaitse kendisiyle görüşmek istediğimi söyler misiniz?” kadın yukardan aşağıya Kübra’yı süzdükten sonra beğenmez bir tavırla burun kıvırdı.
“Randevunuz var mı?”
“Yok, ama siz benim burada olduğumu söylerseniz eminim kendisi benimle görüşmek isteyecektir.” Genç kız kibarlığı elden bırakmadan sözlerini tamamladığında karşısındaki kadın biraz daha küstahlaşarak karşılık verdi.
“Hiç sanmıyorum. Arhan bey şu anda çok önemli bir toplantıda kendisine geldiğinizi bildiririm.” Dediğinde Kübra kadının küstah tavrını görmezden gelerek masanın karşısında kalan koltuklardan birine oturdu. Hemen ardından asansörün kapısı açıldığın da Aslı ve aleyna asansörden çıkıp genç kızın yanına geldiler Kübra her ikisine de sarıldıktan sonra
“Neden burada oturuyorsun.”
“Arhan toplantıdaymış.”
“Ben on dakika önce konuştum Murat ve Faruk ile birlikte çene çalıyorlardı.” Dedikten sonra Aleyna kapıya yönelince sekreter hemen ve sert bir sesle müdahale etti.
“Bayan siz nereye gittiğinizi sanıyorsunuz.”
“Arhan Bey in odasına gidiyorum.”
“Burası dingonun ahırı mı elini kolunu sallayan Arhan beyin odasına girsin randevu alın öyle gelin.”
“Sen ne zamandır burada çalışıyorsun. Üç senedir bu şirkette çalışıyorum. Fakat Arhan beyin sekreteri olarak bu gün ilk günüm.”
“Yanlış cevap bu gün son günün kovuldun. Şimdi eşyalarını topla ve hemen defol.”
Dedikten sonra Aleyna masanın üstündeki telefonu kaldırıp birkaç tuşa bastıktan sonra
“Adem Bey, Arhan’ın bu gün işe başlayan sekreterini kovdum çıkış işlemlerini yapın ve tazminatı ne tutuyorsa ödeyin buraya da yeni birini bulana kadar doğru düzgün birini gönderin.”
Aleyna’nın telefonu kapatmasının ardından sekreter kadın kahkahalarla gülmeye başladı.
“Ne yani şimdi sen beni kovdun ve bende gideceğim öyle mi çocuk oyuncağımı bu hem sen kim oluyorsun ve sana bu yetkiyi kim veriyor. Adem Bey de kim oluyor. Beni ancak Arhan bey kovar.”o konuşurken Arhan oda dan çıkmış kadının son sözlerini de duymuştu.
“Personel müdürü Adem Bey seni odasında bekliyor. Zorluk çıkarırsan güvenlik eşliğinde dışarı atmak üzere emir aldı.” Derken Aleynanın yanına gelip yanağına bir buse kondururken
“Sultanım bu ne güzel sürpriz.”demeyi de ihmal etmemişti. Sonra arkasını dönüp Aslı ve Kübra’yı görünce
“Hayırdır olağan üstü bir durum mu var? Hep beraber şirketi basmışsınız.”
“Biz Aslı ile alış verişteydik Faruk ve Murat ın burada olduğunu öğrendik bizde gelelim dedik. Geldiğimizde Kübra burada oturmuş senin olmayan toplantının bitmesini bekliyordu.”
“Toplantı” derken Kübra’ya bakıyordu. Genç kız konuşma ihtiyacı duyarak.
“Ben şirketteki yardımcımla son düzenlemeleri gözden geçiriyordum. O yemeğe çıkınca bende seninle yemek yeriz diye düşünmüştüm. Ama sekreterin toplantıda olduğunu söyleyince ben burada beklemeye karar verdim.” Bu sözleri duyan Arhan masadaki eşyaları yavaş hareketlerle çantasına yerleştiren kadına baktı. Gözlerinden adeta ateş çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Kalbe Yol
Romance“Artık koruda yürümüyor musun? Seni hiç görmüyorum.” “Hayır yürüyorum ama daha geç bir saatte” Arhanın içinde var olduğunu bile bilmediği bir yer sızlamıştı. Sanki orada bir cam vardı ve o cam tuzla buz olmuştu. Bu sızıyla normal şartlarda içinde ka...