HC | 42

4.6K 162 3
                                    

Sudah seminggu mereka bersekolah di Zaafarani high school ni.

Nothing happen. Biasa je.

Hari ni adalah hari ahad, sooo cuti!

Humaira sedang gusar kerana diberitahu hari ni keputusan o level akan keluar!

Sekarang ni baru 10.50 pagi dan diberitahu keputusan akan keluar tepat pukul 11 pagi.

(A/N: ini saya reka je eh. Yang sebenar taklah sangat macam ni hehe.)

Humaira duduk bersila di katilnya dengan memigang phonenya kemas.

Jantungnya sudah berdegup kencang kerana takut.

Kawan-kawannya yang lain pula sudah kecoh dalam group chat mereka betapa gementarnya mereka.

Satu text masuk dari Danial.

Danial

Nervous?

"Eeekk. Dia ni tau-tau je aku nerves." Gumam Humaira.

Humaira

Giler tak nervous! 😩😩

Danial

Hahahaha alololoo
Don't worry, Im sure your results will be wow

Humaira

Kalau tak camne?!
Kalau kau, aku memang dah rasa kau akan dapat 9 'O'!

Danial

Haihh kau ni
Amiin

Humaira

😓😓

Danial

Maira... just remember, kalau your results tu is not what you expect... u know what i mean right?

Don't feel unmotivated. You already did your best right? Kau dah usaha kan? So... yeah. Jangan sedih² eh?

But if you get what you want, alhamdulillah. Aku tumpang gembira untuk kau.

Humaira tersenyum. Danial ni... haihh. Sedikit sebanyak, dirinya yang rasa gusar dan gementar tu berkurang dengan kata-kata Danial tu.

Humaira

hmm thank you..

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hadirnya CintaWhere stories live. Discover now