08

2.5K 111 4
                                    

Sobota ráno - den zápasu

"Vstávejte slečno Malfoyová" ozval se tichý hlas vedle mahagonové postele se smaragdovými nebesy. Pomalu jsem otevřela oči. První čeho jsem si všimla byl oheň plápolající v krbu, který mou ložnici krásně prohřál. Poté jsem si všimla skřítky v zelených šatičkách stojící u mé postele.

"Dobré ráno Aveth." zamručela jsem a zvedla se do sedu.

"Mám vám vyřídit, že se se svými přáteli setkáte ve velké síni a taky jsem vám přinesla tohle." Položila skřítka na mou postel zelený dres s číslem 14.  "Vyprala jsem ho a opravila." Poklonila se skřítka.

"Děkuju." Usmála jsem se a na skřítce  bylo vidět, že je spokojená s dokončeným úkolem.

"Ještě nějak může Aveth slečně posloužit?"

"Jaké je venku počasí Aveth?"

"Slunečno slečno." Poklonila se znovu skřítka. Mávla jsem rukou a skřítku tím pohybem propustila. Zvedla jsem se z postele a pomalým krokem se doploužila do koupelny. Horká sprcha opravdu umí divy. Po deseti minutách jsem vylezla ven z koupelny zabalená do zelené osušky. Zvedla jsem že stolku svou hůlku a mávnutím jsem si vysušila vlasy, které mi v bílých pramenech spadaly kolem obličeje. Neboť byla sobota, nebylo potřeba oblékat školní uniformu. Tudíž jsem zvolila tmavě zelené tílko a dlouhé černé legíny. Obula jsem si svoje oblíbené tenisky. Z vlasů jsem udělala uvolněný drdol s několika prameny volně kolem obličeje a svou hůlku jsem s potměšilým úsměvem zapíchla tak aby držela můj účes pohromadě a přitom moc nevyčnívala. Obvykle můj uvolněný drdol držela pohromadě nějaká pastelka. Nejčastěji zelená. Vzala jsem do ruky Zabiniho dres a přetáhla si ho přes hlavu. Byl mi delší, téměř do poloviny stehen. Naposled jsem zkontrolovala svůj vzhled v zrcadle se stříbrným rámem a poté jsem se vypravila za svými přáteli do Velké síně.

...

Celá zmijozelská parta seděla pospolu u zeleně prostřeného stolu jako každé ráno. Usedla jsem na své místo mezi Draca a Blaise. Naproti mě seděla Pansy mezi Elis a Theem. Gentleman Theo mi do hrníčku nalil kávu a Gentleman Blaise mi podal talíř s tousty. Jeden pěkně opečený jsem si namazala marmeládou a s chutí se do něj pustila.

"Za jak dlouho začíná zápas?" Otázala jsem  se se stále skloněnou hlavou.

"V 10 hodin" odpověděla mi Elis, která též snídala toast s marmeládou.  Theo si rozpačitě prohrábl své krátké vlasy a natáhl se pro konvičku s kávou.

"Kolik je vůbec hodin?" Cukla s sebou Pansy a pohlédla na bratra.

"Čtvrť na deset" odpověděl zamračený princ. Který byl toho rána podrážděnější než obvykle.

"Čas na ulovení dobrého místa na tribuně." Usmála jsem se na Pansy a po jejím kývnutím jsme se obě zvedly od stolu.

"Hodně štěstí!" Popřály jsme obě našim přátelům a poté jsme pomalu prošly až ke dveřím. Už jsme chtěly projít když jsem zaslechla lomoz a pískot. Otočila jsem se a setkala se s pobaveným pohledem Blaise Zabiniho.

"Můj dres ti sluší!" Zaslechla jsem ještě jeho hlas než mě černovláska definitivně vytáhla na chodbu. Prošly jsme hlavní branou a vydaly se na famfrpálové hřiště.

...

- komentuje Lee Jordan -

"Kouzelníci a čarodějky! Srdečně vás vítám na prvním letošním zápase mezi Mrzimorem a Zmijozelem!" Začal do kouzelného mikrofonu hulákat čokoládový Nebelvír. "Jmenuji se Lee Jordan a pro tento i nadcházející zápasy budu váš komentátor. Nyní se ale již obraťme na levou stranu, kde přilétá Mrzimorský tým!
Pod vedením kapitána - střelce Zachariáše Smitha! Dalšími střelci Mrzimoru jsou: Adele Ravensová a Drew Hinkley! Za nimi přilétá Mrzimorský brankář Max Strenth! Odrážeči jsou: dvojčata Finn a Hans Foxtrosterovi! A chytačem je Ernie Macmillan! Toto je hvězdná Mrzimorská sestava! Nyní se však obraťme na pravou stranu, kde přilétá tým Zmijozelu s kapitánem - brankářem Grahamem Montague! Za ním letí zmijozelští střelci: Elizabeth Winderová, Blaise Zabini a Theodor Nott! Zmijozelskými odrážeči jsou: dvojčata August a Jonathan Whiteovi! A jejich chytačem je Draco Malfoy!
Na hřiště vstupuje madame Hoochová, kapitáni si podávají ruce a hra začíná!
Winderová se ujímá camrálu, vyhýbá se Ravensové! Přihrává Zabinimu! Zabini střílí na levou branku a je to 10 bodů pro Zmijozel! Diváci úžasně podporují oba týmy. ... Proboha! Viděli jste tu vynikající nahrávku mezi Smithem a Hinkleym! Oba střelci se vyhýbají zmijozelské obraně! Smith hází! Montague ránu vykryl a camrál se dostává do rukou Zmijozelu. Nott nahrává Winderové! ... A to je dalších 10 bodů pro Zmijozel! ... zmijozelská sestava prošla proti loňskému roku pouze malou změnou a to v případě Theodora Notta! Tento Zmijozel již nyní hraje na pozici právoplatného střelce! ... Po výtečném zákroku Montague se Zmijozel znovu ujímá camrálu! Zabini nahrává Nottovi! ... Nott ztrácí camrál, kterého se ujímá Ravensová. Nahrává Smithovi a ten se vyhýbá obraně Winderové a střílí! 10 bodů  pro Mrzimor! Oh skvěle odpálený potlouk od jednoho z Whiteů míří přes hřiště! Dav skanduje jména svých favoritů! ... Dalších 10 bodů pro Zmijozel! ... Strenth vykrývá další zmijozelský pokus o získání bodů! Ravensová přihrává Smithovi, Ravensová, Smith, Hinkley! ... Montague je výjimečný brankář! Stále maří jednu Mrzimorskou šanci za druhou! ... Dalších 10 bodů pro Zmijozel! Páni ty jsou ve formě! ... Nyní svou pozornost přesuneme k chytačům! Malfoy i Macmillan se stále rozhlížejí po zlatonce, která by momentálně jejich týmu přinesla vítězství. ... Zabini střílí a je to dalších 10 bodů pro Zmijozel. Aktuální skóre je 50 : 10 pro Zmijozel! ... Nyní má camrál Mrzimor, Smith střílí a Mrzimor získává 10 bodů! ... skvěle odražený potlouk! Zmijozel dnes skutečně válí! ... Nott střílí a Strenth střelu vykryl! Camrál má v držení Ravensová, přihrává Smithovi. Kterého úspěšně obral Nott. Nott střílí a je to dalších 10 bodů pro Zmijozel! ... A Malfoy vidí zlatonku, za ním v závěsu letí Macmillan! Skvěle poslaný potlouk navyšuje Malfoyův náskok! ... Draco Malfoy chytil zlatonku! Tím svému týmu přináší celých 150 bodů a Zmijozel vítězí!

Princezna ZmijozeluKde žijí příběhy. Začni objevovat