25

1.5K 76 13
                                    

"Ano slečno Grangerová, tento je však unikátní. Svému vlastníkovi dovoluje navštívit jakoukoliv dobu v minulosti, na jak dlouho vlastník potřebuje, bez toho aby zestárl o jediný den." Usmál se Alexius. "A nyní, patří Vám Tess."

Podal mi malé zlaté kapesní hodinky. Které jsem překvapeně zvedla do ruky a sklonila se, abych si je mohla pořádně prohlédnout. Byly jedním slovem krásné. 4 zlatá kolečka obklopující miniaturní přesípací hodiny, byla popsána zvláštními slovy.
Pod přesípacími hodinami byl malý ukazatel času. "Jsou krásné" vydechla jsem. "Co znamená ten nápis?"

"Isikhathi sokubuyisela emuva siyingozi futhi kungadlula i-animagus yangempela yasenganekwaneni. V překladu to znamená: Obrácení času je nebezpečné a pouze pravý mýtický zvěromág, může projít." Odpověděl okamžitě starý muž sedící za stolem. "Jejich použití vám vysvětlím později. Nyní jsou tu podstatnější věci, které musíme vyřešit." Věnoval Alexius vážný pohled Brumbálovi.

"Nic co řekneš se nedostane z této místnosti." Slíbil ředitel okamžitě.

"Tess, Vaše cestování časem má určitá pravidla, která musíte dodržet." Pohlédl na mě přísně Alexius.

"Prvním bude neměnit události minulosti že?" Usmála jsem se pobaveně.

"Ano, neboť se budete vracet hodně do minulosti. Tam na vás bude čekat váš učitel. Jehož totožnost vám povím později." Pohlédl Lord Nott směrem k Hermioně a poté svůj pohled stočil k řediteli. Znamenalo to jediné, tahle informace je soukromá. "Váš učitel, je velice svérázný a mohu jen hádat, že s ním, stejně jako já, strávíte hodně času. Půjdete do jiné doby, stovky let nazpět. Vaše čistokrevnost Vám to usnadní, neb jste prošla výukou etikety. Která je v té době na prvním místě. Dále Vás musím upozornit, že více než polovinu svého času v minulosti strávíte ve své zvěromágské podobě."

"To je pochopitelné." Usmála jsem se přívětivě.

"Z toho vyplívá druhé pravidlo, které by  Vás však mohlo potěšit. Můžete si nechat své jméno. Tudíž budete známa jako Lady Tessa Rhodophia Malfoy. To vám umožní pobývat na pozemcích školy jako vážený host. Ostatně váš učitel, vám vše vysvětlí." Usmál se tentokrát Alexius. "Tím se dostáváme k potřebnému vybavení, vše vám bude poskytnuto vaším učitelem. A poslední věc, kterou zde musím zmínit jako pp důležitou je, že ať strávíte v minulosti jakoukoliv dobu, nezestárnete ani o den."

"Jak je to možné Alexiusi?" zvedl překvapeně Brumbál hlavu.

"Jednoduše, neboť slečna Malfoyová drží první ze všech obracečů času."

"První obraceč?" Vydechla překvapeně Hermiona.

"Ano, první obraceč času. Všechny ostatní, dokonce i ten co jste slečno Grangerová používala ve třetím ročníku, jsou důmyslné kopie." Vysvětlil  Alexius klidně, než se znovu otočil na mě. "Tess, nyní Vám vysvětlím jak se tento unikátní obraceč času používá." Usmál se starý muž až mu zajiskřilo v očích. "Jak vidíte obraceč má 4 kolečka a přesípací hodinky. Každé kolečko představuje jednu bránu času. První určuje rok, druhé měsíc, třetí den a čtvrté hodinu. Jedná se tedy o nejpřesnější obraceč času na světě. Jakmile nastavíte čas, musíte být na speciálním místě. Doufám, že vám je známa chodba se sochami bájných zvířat."

"Ano, je ve třetím patře." Přikývla jsem.

"Najdete tedy sochu představující Vás, ve vaší zvěromágské podobě a přitisknete obraceč času k jejímu povrchu. Tím se přenesete do požadované minulosti tak, aniž by Vás kdokoliv viděl. Vaše socha Vás zamaskuje a pomůže vám s přenosem."

Princezna ZmijozeluKde žijí příběhy. Začni objevovat