...
"Dobré ráno Salazare." Pronesla jsem do tiché místnosti, v jejíž dveřích se zmiňovaný čaroděj objevil. Při zvuku mého hlasu se pomalu otočil a nevěřícně zamrkal. Trvalo to skoro minutu, než mu došlo kdo na něj mluví. Když mu však kolečka v hlavě sepnula věnoval mi zářivý úsměv.
"Tessso!" Vyjekl nadšeně a okamžitě zamířil k mému lůžku. "Dobré ráno, jak ti je? Nic tě nebolí?" Blekotal páté přes deváté, než jsem ho umlčela uchopením za ruku.
"Salazare, slyšíš můj dech i tep. Mé magické jádro je zdravé a mluvím na Tebe. Jsem unavená ale nic mě nebolí." Uklidnila jsem ho rychle, zatímco Salazar tiše zíral na svou ruku, za kterou jsem ho držela. Pomalu jsem ho pustila načež mi Salazar věnoval další úsměv.
"To jsssem moc rád." Přivřel spokojeně oči. Než se otočil zpět do místnosti. "Ssserpente!" Zavolal a o vteřinu později se s hlasitým prásknutím objevil jeho osobní skřítek. Byl sice sotva po kolena vysoký, ale překvapivě byl oblečen do kvalitní smaragdové tuniky a tmavě šedých kalhot.
"Pán Salazar volal, jak může Serpent pánu posloužit?" Poklonil se skřítek až k zemi. Salazar se otočil na mě a přitom rukou pokynul skřítkovi, který svou pozornost okamžitě upřel na mě. "Rád Vás poznávám Lady Tess Rhodopie Malfoy. Čím může Serpent lady Malfoy posloužit?" Vyřkl klidný skřítek a vysekl druhou poklonu až k zemi. Uznale jsem skřivila rty a poté skřítka obdarovala pochvalným úsměvem, který mu k mému překvapení věnoval i Salazar.
"Rádi bychom" usmál se kouzelník "sssnídani pro dva, sss konvicí nejlepší kávy. A poté oznam ostatním, že ssse Lady Tesss probudila ze sssvého ssspánku." Skřítek se okamžitě poklonil.
"Jak pán Salazar přikazuje." Řekl než s dalším hlasitým prásknutím zmizel. Poté se Salazar znovu otočil mým směrem.
"Jsssem rád, že je ti lépe." Věnoval mi kouzelník další úsměv. Mou odpověď však přerušil zvuk linoucí se z podlahy.
'Poznám ji. Poznám ji. Jeho ssspřízněnou duši.'
Salazar viditelně ztuhnul a já na něj upřela pohled svých očí. "Pozná ji, jeho spřízněnou duši?" Zeptala jsem se pomalu. Zatímco kouzelník přede mnou pomalu hlasitě polkl.
...
"Godriku! Ona ho ssslyšela! Rozuměla mu!"
"Cože?" Vydechl překvapený Nebelvír.
"Řekl jsem Ranimu, že ho sss ní ssseznámím. Zrovna ssse pohyboval tunelem, víš přece že sssi opakuje důležité myšlenky."
"A jak to s tím souvisí?"
"Tesss ssse probudila. Possslal jsssem Ssserpenta pro sssnídani a poté Rani prolezl tunelem pod mojí komnatou. Opakoval sssi, že mu ji předssstavím." Vysvětloval značně netrpělivý Salazar
"A ona mu rozuměla?" Zarazil se Godrik
"Ano! Zopakovala mi jeho ssslova."
"Úžasné, ona tedy musí být Hadí jazyk." Usmál se Nebelvír.
"Musssíme ji ssseznámit."
"Dobře, přijdu do tvých komnat i s Fawkesem." Přikývl lev s úsměvem, než svého přítele trochu nelichotivým způsobem natlačil zpět do zelených plamenů v krbu, neb se z jeho ložnice ozval ženský hlas volající jeho jméno.
...
"Ehm?" Pohlédla jsem na kouzelníka, který se právě před krbem oprašoval.
"Co to mělo být Salazare?"
ČTEŠ
Princezna Zmijozelu
FanfictionCo kdybych vám řekla, že Draco Malfoy není to nejhorší co vás potkalo? Co kdybych vám řekla, že není jedináček? Co kdybych vám řekla, že má sestru? Tento příběh není psán za účelem zisku. Příběh se občas nedrží kánonu HP. Obsahuje vulgarismy a sex...