"Nemůžeš si vzít nikoho z minulosti, rozhodně ne Salazara." Ušklíbl se Abraxas a nikdo z nás opravdu netušil, jak se k této informaci dostal.
"Musí to být někdo, komu věříme." Pousmála se matka.
"Někdo, komu věří i temný pán." Zasmála se Bella, "Být muž neteři, už bys byla moje žena."
"Někdo, kdo ubrání svou mysl i před těmi nejsilnějšími..." Připojil se bělovlasý drak.
...
"Je čas uspořádat malou rodinou večeři." řekl Abraxas a to jak se mu leskly oči znamenalo jediné, skutečně se na tuto událost těšil.
"Kde by se tato večeře měla uskutečnit?" Zvedla hlavu matka než nám věnovala svůj zářivý úsměv. Nikdy bych neřekla, že budou takto nadšeně souhlasit s mou svatbou. Nebo dokonce, že sami navrhnou Severuse Snapea. Čekaly nás opět 3 velké otázky.
1. Bude Severus souhlasit?
2. Bude souhlasit i Brumbál?
A 3. Bude souhlasit i temný pán?Tyto odpovědi jsme mohli zatím pouze hádat, mezi další otázky se řadilo, kde ta svatba bude?Kolik bude hostů? Kdo obřad povede? A také zda to bude veřejné či ne?
"Uspořádáme naši večeři zde, Canubi je pro to přímo stvořená." Pokývala jsem hlavou s letmým úsměvem, který skrýval všechny mé pocity. Ach co si nalhávám, Severus souhlasit bude, už mu mou ruku nabídl otec dříve. Albus Brumbál také a temný pán? Když se mu to správně podá, neměl by to být problém. Jako ano, Severus se mi líbí. Vždy byl laskavý a nápomocný, inteligentní a mocný. Ale bohužel i kdyby nás to k sobě táhlo sebevíc. Nikdo neuvěří že by jsme se mohli milovat, pro všechny to bude jen mocenský tah. Pro Brumbála další páka, kterou bude moci proti Severusovi použít. I kdyby se vzpíral sebevíc, jakémukoliv šílenému plánu. Stačí když Brumbál pozvedne ruku mým směrem a Severus udělá cokoliv. Pro temného pána to bude mocenským tahem ke mě. I když mě toto manželství zachrání před znamením, považoval by temný pán naši lásku jen za slabost. Za mou slabost pro Severuse skrz kterou se mnou bude moct manipulovat stejně jako Brumbál mým budoucím manželem. Jsme prostě v prdeli. Sečteno podtrženo ... oba.
A jak tohle všechno vím? No, jsem přeci dokonalá dcera. Chcete říct ještě jedno tajemství? Stejně to nemáte komu vykecat. Severus Snape, tvrdý profesor lektvarů měl jen dvě slabosti. Lily Evansovou, která už není a mne. Ti co mají oči to vidí, dokonce i já. Vím že mne miluje a vím, že i já dokáži milovat jeho. Vím, že mu byla nabídnuta moje ruka a vím že budu souhlasit.
A proto zatraceně, musím vymyslet způsob jak nás oba ochránit. Tedy, nás 3. Počítejme do toho i Mariona. Ten mne nikdy neopustí, koneckonců ani já jeho. Je přeci můj, je část mé duše. Jediný tvor dostatečně mocný ... jediný tvor dostatečně mocný ... napadlo vás to co mne?
Máme přeci ještě jednoho silného spojence s kterým se musí počítat!
A tisíc let je dostatek času pro nastřádání energie. A pokud se mnou mohl z minulosti projít Marion. Mohl by to přeci s malou pomocí zvládnout Severus obráceně.
Možná jsem naivní, možná se moc upírám k naději ale pro-merlina. Oni musí přežít!
To znamená jediné, je čas uzavřít více než jedno výhodné spojenectví. A svatba je dokonalým místem pro náš plán!
...
Večeře byla naplánovaná na zítřejší večer a přípravy tedy byly v plném proudu. Hostů nemělo být mnoho, ale o to byli důležitější. Proto jsme i nějakou tu dobu strávili řešením zasedacího pořádku, jehož znázornění vidíte níže.
ČTEŠ
Princezna Zmijozelu
Fiksi PenggemarCo kdybych vám řekla, že Draco Malfoy není to nejhorší co vás potkalo? Co kdybych vám řekla, že není jedináček? Co kdybych vám řekla, že má sestru? Tento příběh není psán za účelem zisku. Příběh se občas nedrží kánonu HP. Obsahuje vulgarismy a sex...