Rozdział 1

5.1K 209 17
                                    


Przechyliłam głowę w drugą stronę, by móc dokładniej spojrzeć na scenę rozgrywającą się przede mną. Nie było to zbyt ciekawe, ale z pewnością to lepsze niż ponowne patrzenie na to, jak ci bohaterowie w kolorowych gatkach znowu kogoś ratują. Męczyło mnie to już. Może dla innych było to wciąż ciekawsze aniżeli kolejna bójka między uczniami Roosevelt High School, która właśnie się rozgrywała.

Mogłabym zareagować, ale od razu potwierdziłyby się plotki, które chodzą o mnie po szkole. Dokładniej mówiąc, to te o nielegalnych walkach, w których czasami uczestniczyłam. Nie gadałam z ludźmi stąd, bo wiedziałam, że długo tu nie zabawię. Nie chciałam po prostu przywiązywać się do ludzi. Ciężko byłoby ich potem zostawić bez słowa wyjaśnienia. To byłoby zbyt okrutne, nawet jak na mnie. Najkrótszy czas, jaki spędziłam w jednej szkole to niecałe sześć miesięcy. Złapanie Zimowego Żołnierza wcale nie jest proste. Jest marionetką HYDRY, a co za tym idzie, to podwójne niebezpieczeństwo.

Jestem córką Aliny Gavranov, byłej agentki HYDRY, i sławnego na cały świat, Steve'a Rogersa. Moje narodziny to całkiem dziwna historia. Rodzice spotkali się tylko dwa razy w życiu w dziwnym miejscu, ale o tym lepiej nie mówić. Poprzednio mieszkałam w Dallas, ale od trzech miesięcy mieszkam w Nowym Jorku w dość nieciekawej okolicy. Z fałszywymi papierami wynajęłam tam mieszkanie w całkiem niezłym stanie, lecz za to w wysokiej cenie. Tak naprawdę mam siedemnaście lat, nie osiemnaście, i wcale nie nazywam się Natalia Alexandrova. Nie jestem osobą, za którą wszyscy mnie mają. Nie jestem przyjazna jak to się wydaje wszystkim. Moje życie nie jest usłane różami jak życie większości nastolatków w Ameryce. U mnie sprawy mają się trochę inaczej. Od dawna pragnę zabić Zimowego Żołnierza, który jest odpowiedzialny za tragedię, która mnie spotkała.

Za ten dzień, który był początkiem wszystkiego.

– Wszystkich uczniów proszę o stawienie się na sali gimnastycznej – usłyszałam i spojrzałam na głośnik znajdujący się przy suficie w rogu korytarzu.

Tak, czy inaczej, witajcie w życiu dziewczyny, która ściga kogoś, kogo nawet nie jest w stanie złapać, ale próbuje mimo wszystko.

Ready For Anything 1,2,3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz