44. fejezet

1.4K 217 19
                                    

Jungkook szemszög:

Tudom, hogy az útra kellett volna koncentráljak, de miután Jimin felvette a telefont és hallottam a döbbenetet a hangján, valahogy képtelen voltam a vezetésre összpontosítani. Ezért is döntöttem úgy, hogy a legközelebbi leállónál félreállok, mert nem akartam, hogy a figyelmetlenségem miatt esetleg nekimenjünk valaminek.

– Te miről beszélsz, Yuna? – kérdezte a mellettem ülő, majd rám pillantott és láttam rajta, hogy mindjárt elbőgi magát. Gyorsan leparkoltam az út szélére, majd kikaptam a kezéből a telefont és a lehető legbunkóbban beleszóltam.

– Mi a fasz bajod van már megint?

– Hm? Jungkook? – kérdezte, hangján pedig hallani lehetett, hogy rendesen megleptem.

– Igen, mit akarsz? – sóhajtottam fel, majd a mellettem ülő térdére csúsztattam a kezem és apró köröket kezdtem rajzolgatni a nadrágján, mert láttam rajta, hogy nincs jól.

– Tisztában vagy azzal, hogy a drágalátos pasid veri a saját lányát? – kérdezte, mire összeráncoltam a szemöldökeimet. Ez meg miről beszél?

– Mi van? – horkantottam fel, viszont Yuna olya  magabiztosan szólalt meg, hogy mondandója végére majdnem elnevettem magam.

– Amikor tegnap megfürdettem este Seoyult, akkor fedeztem fel, hogy tele van ütésnyomokkal a felsőteste. Mivel Jiminnél aludt tegnapelőtt, így szerintem eléggé egyértelmű, hogy mégis kitől származnak a zöldes és lilás foltok.

– Komolyan azt gondolod, hogy Jimin akár csak egy ujjal is bántaná Seoyult? – kérdeztem tőle és nagyon koncentrálnom kellett arra, hogy ne szóljam el magam előtte, hogy már régóta tisztában vagyunk azzal, hogy ő veri a kislányt.

– Akkor adj rá magyarázatot, hogy miért néz ki így Seoyul teste! – förmedt rám.

– Te meg bizonyítsd be, hogy Jimin bántotta Seoyult – válaszoltam, azzal bontottam is a vonalat, mert feleslegesnek tartottam hallgatni a faszságait.

Nem értem, hogy mégis miért akarná Jimint beállítani bűnössé, amikor elméletileg kibékültek, ugyanis Jimin szakítottam velem, ahogy azt Yuna kérte. Most mégis azon van, hogy rosszat tegyen a volt férjének és börtönbe csukassa? Nem is értem, hogy ez egyáltalán hogyan jutott eszébe, de egy lépéssel előtte járunk, hiszen Yuna még akkor sem fog bizonyítékot találni Jimin ellen, ha minden követ megmozgat. Vele ellentétben nekünk bármikor kezünkbe csöppenhet a bizonyíték, ha elborul a feje Yunanak és kezet emel Seoyulra.

Behunytam a szemeimet, amikor a mellettem ülő Jiminre pillantottam, aki némán bámult maga elé, viszont könnyei folyamatosan potyogtak egymás után. Kicsatoltam a biztonsági öveinket, majd jeleztem neki, hogy szeretném, ha átülne az ölembe, mert úgy közelebb lennénk egymáshoz és nem kellene hajolgatnom a két ülés között, hogy egyáltalán elérjek az arcáig. Szerencsére nem állt ellen nekem, sőt konkrétan a karjaim közé menekült és olyan szorosan ölelt magához, mintha attól félne, hogy rajtam kívül más nem védheti meg. Nem értettem, hogy miért itatja az egereket, hiszen ebből Yuna nem kerülhet ki győztes félként, mert azzal ő és mi is tisztában vagyunk, hogy nem mi vagyunk a rosszak, hanem Seoyul anyja, aki minden bizonnyal teljesem begolyózott és nem látja át tisztán a tettei súlyait. Konkrétan a saját csapdájába sétált most bele, magának ásta meg a sírját, ami vagy egy börtönbe vezet, vagy egy elmegyógyintézetbe.

second chance ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now