„Máš na čele sedřenou kůži a teče ti krev!” řekl starostlivě Jack.
„Ale nee to je jenom kečup. Neblazni hned.” zasměji se a ale když si sáhnu na čelo tak siknu bolestí. „Pojď já ti to ošetřím.” snažil se Jack zavelit. „Ne to je dobrý nemus... ” „Ne prostě pojď a já ti to ošetřím.Máš to kvůli mě takže já to musím napravit a tečka.” teď už z něj šla trochu hrůza... Byl vtipný. Tak jsem se pousmál a abych mu udělal radost tak jsem teda šel.
Když jsme došli k Jackovi domů tak mě okamžitě zatáhl dovnitř do domu. „Tak teď chvíli počkej a až na tebe mávnu tak rychle vyběhneš schody a vejdeš do prvních dveří vpravo.” zašeptal mi Jack do ucha a já kývnul.
Jackův pohled
Vejdu pomalu do kuchyně a tam u stolu sedí máma. „Ahoj mami.”
„Ahojky Jackie. Tak jak bylo ve škole?” zeptá se s úsměvem na tváři. „Jo bylo to fajn. Akorát teď mám trochu žízeň podala bys mi prosím sklenici vody?” jelikož jí potřebuji dostat do pozice aby neviděla do chodby.„Jasně zlato.” řekne máma a konečně se otočí. Mávnu rukou a tím dám Finnovi znamení aby běžel a on tak udělal. „Tak tady máš zlato.” řekne máma a podá mi sklenici. „Díky. Teď půjdu nahoru si dělat úkoly.”
„Dobře tak to utíkej.” řekla a já se rozběhl doschodů. „Jo a Jackie.” řekne ještě máma a já se zastavím a otočím na ní. „Tak za hodinku pojedu do práce tak v lednici máš večeři a snídani. Protože se vrátím až někdy zítra v osm protože mám noční.” dodala máma a já kývl a vydal se opět nahoru.Vběhl jsem rychle do pokoje a položil sklenici na stůl a zahodil jsem tam i tašku a vydal jsem se rychle za Finnem do koupelny kam jsem ho poslal. Když jsem tam vešel tak Finn seděl na vaně a prohlížel si to tam. Zavřel jsem dveře a i jsem je pro jistotu zamknul. „Proč nechceš aby mě tvoje máma viděla?” zeptá se mě nechápavě Finn. „No víš mám zakázáno si domu někoho vodit když to neoznámím minimálně dva dny dopředu.”
Finnův pohled
„Tak to bych nechtěl mít takovouhle mámu. To bych se zbláznil.” řeknu Jackovi a on se na mě podívá a trochu se usměje. Potom co přeruší náš oční kontakt krev která mi začne téct do oka. Jack v jedné z poliček začne něco hrabat. Po chvíli vytáhne malou lékárničku. Položí ji na umyvadlo a postaví se ke mě. Prakticky mě mezi nohy protože jsem je měl od sebe a on ke mě potřeboval jít co nejblíže. Jelikož jsem seděl na vaně tak jsem byl o něco málo menší než on. Jack vzal nějakou vatovou věc a začal mi utírat krev co mi tekla.
Po nějaké chvíli vzal dezinfekci a dal ji na tu vatovou věc a začal mi to dávat na tu ránu. Celkem to pálilo ale nic jsme nedal znát. „Hele ty Dylane. Víš o tom že za poslední dva dny jsem udělal víc dobrých skutků než na celý minulý měsíc?” ušklíbnu se na něj. „J-jakto?” vykoktá ze sebe po chvíli Jack. „Třikrát jsem tě zachránil.” „Jak t-třikrát? Jenom dvakrát ne?” začal mi Jack oponovat. „Nene třikrát. Zachránil jsem tě před autem, šikanátorama a chemikářkou.” když jsem to dořekl tak se na mě jenom podíval a zatlačil mi na ránu. Teď už jsem to nevydržel a nahlas jsem siknul bolestí a omylem jsem chytnul Jacka za tričko.
„Promiň já nechtěl. Moc se omlouvám.” hned se mi začal omlouvat. „Ne to je dobrý.” když jsem si uvědomil že ho držím za tričko tak jsem ho hned pustil a on se začal červenat. Když se vzpamatoval tak vzal celkem velkou náplast a nalepil mi jí na ránu. „Tak hotovo.” řekl s úsměvem na tváři Jack a zavřel lékárničku.
Než stihnul odemě odstoupit tak jsem ho chytl za tričko a podíval se mu do očí. „Dylane.Slib mi že když půjdeš přes cestu tak se rozhlídneš.” trochu jsem se na něj zamračil a on se zase začal červenat. „Když mi to slíbíš tak ti přestanu říkat Dylane. To je dobrý obchod ne?” chvíli přemýšlel a pak nakonec kývnul. „Tak jo Ďáblíku.” řeknu mu, pustím mu tričko a věnuji mu malý úšklebek a on udělal tak dva a půl kroku dozadu.
„P-proč Ďáblíku?” řekne Jack a začne se červenat. „Protože jsi pořad takovej červenej a seš takovej maličkej.” řeknu mu a postavím se a lehce ho poplácám po hlavě. On se na mě jenom zamračil a nic neříkal.
Potom jsme se jako tajní agenti přesunuli do Jackova pokoje kde jsme ztravili skoro celé odpoledne. Jelikož jeho máma odjela do práce jak jsem zaslechl tak jsme si mohli dělat co jsme chtěli. Celkem dlouho jsme si povidali, hrali jsme různé hry a nebo jsme jenom seděli a dívali se jeden na druhého. Potom se Jack podíval na telefon a zjistil že už je 19:46 tak jsme oba rozhodli že bych měl jít domů. Tak jsem taky chtěl učinit. Když jsem vycházel z Jackova domu tak mě Jack obejmul a já mu pochvíli objetí opětoval. Potom jsme se klasicky rozloučili slovy „Tak ahoj zítra.” a já se vydal domů.
Jackův pohled
Nevím co to do mě vjelo ale když Finn odcházel tak jsem nechtěl aby odešel. Najednou jsem se neudržel a obejmul jsem ho a on mi objetí opětoval. Cítil jsem se jako v nebi. Potom co odešel tak jsem zavřel za sebou dveře a běžel jsem do pokoje kde jsem zabouchl dveře a skočil jsem ležmo na postel. Najednou jsem si uvědomil že část mojí postele voněla jako on. Takže s krásnými myšlenkami na Finna jsem se ponořil do země snů.
Nebyl jsem umytý, najezený ani převlékli ale bylo mi to jedno. Celou noc jsem spal jako zabitý a nechal jsem si o něm zdát.
Asi jsem se zamiloval do Finna Wolfharda.
Jelikož mám nějaké kapitoly napsané dopředu tak se pokusím je vydávat každý den nebo alespoň obden. 😇
🌴Omlouvám se za chyby!🌴
ČTEŠ
🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]
Fanfiction🌇29.září 2k19-22.listopad 2k19🌉 ⚠️Knížka obsahuje hodně chyb a autorka není schopná je opravit tak se nezlobte a při čtení si chraňte oči⚠️ •Něco z knížky😏🌹: ~„M-moc se o-omlouvám."řekl s nervozitou v hlase i v obličeji a sklonil hlavu a tím pře...