🌇31-Šatna

431 29 12
                                    

Někde v prdeli a bez Jacka.

Ale mám ještě čtyři dny. Musím zjistit který bastard to udělal. Řekl jsem si v hlavě když jsem si večer čistil zuby. Napadlo mě že bych mohl napsat někomu kdo ví o všem co se tady kdy šustne. Ta osoba se jmenuje Chloe. Je to Noahova sestra.

Finn:Chloe? Potřebuji se tě na něco zeptat.

Chloe:A co takhle napsat třeba Ahoj? No to je jedno. Co chceš?

Finn:Nevíš kdo udělal tu fotku co dneska vysela všude ve škole?

Chloe:Čirou náhodou vím.

Finn:A řekneš mi to? 

Chloe:A co za to? 

Finn:Nevim. Co chceš?

Chloe:Dobře nevím to jasný?

Finn:Tak nazdar

Super. Největší drbna to nevím. Řekl jsem si v hlavě. Po pár minutách přemýšlení jsem najednou usnul. Ráno jsem měl příšernou náladu. Byl jsem naštvaný na všechno okolo mě.

Jackův pohled

Včera jsem se šíleně pohádal s matkou. Ano venku nás zastavil Finn ale vevnitř to bylo znova. Nebyla nějak extra nadšená z toho že jsem se líbal s klukem. Je to strašný homofób. Ale když jí Finn řekl že za to může on... Že on je gay.... Tak mě zachránil od velkého výprasku. Jsem mu strašně vděčný, ale nemusel kvůli mě lhát že je gay. Každopádně jsem chtěl zjistit kdo udělal tu fotku. Potřeboval jsem si promluvit s Finnem ale moje matka mi to zatrhla. „Odvezu tě do školy.” řekla když jsem ráno seděl u snídaně. „Ale..” „Žádné ale. Prostě tě vezu do školy. Nechci aby ses vydal a trávil čas s tím gayem.” řekla a upila trochu kafe z jejího hrnku. Radši jsem mlčel. Nechtěl jsem schytat další facku.

Tak jsme po snídani nasedli do auta a jeli jsme ke škole. Cestou jsem z auta zahlédnul Finna. Seděl na lavičce. Asi na mě čekal. Tak rád bych šel za ním. Vzpomněl jsem si jak na mě každé ráno čekal na té lavičce... Cítil jsem že jsem se začal červenat. Tak jsem si zakryl obličej rukou a otočil jsem se k okénku aby si toho matka nevšimla. Když mi zastavila u školy tak mi řekla „Hlavně se s tím klukem nebav. Ano? Slib mi to.” jenom jsem trochu kývnul hlavou a zabouchnul jsem dveře. Budu se s ním bavit i kdyby to sebe víc nechtěla. Řekl jsem si v hlavě a šel jsem do školy.

Přišel jsem ke své skříňce a tam čekal... Čekala Soph. „Ahoj! Tak co? Všechno dobrý?” řekla a hned mě obejmula. „Ahoj. Jo jsem v pohodě.” řekl jsem trochu sklesle. „A co Finn?” zeptala se Soph když se odemě odtáhla. „Nevim. Zatím jsem s ním nemluvil.” řekl jsem a podíval jsem se na Sophiin starostlivý výraz. Nic neříkala tak jsem odemknul svojí skříňku a vypadnul na mě nějaký papírek. Dneska po těláku běž za holčičí umývárny. Tohle se tam psalo. Neměl jsem nejmenší tušení od koho to mohlo být. „Co to je?” zeptala se Soph když si všimla že něco držím. „Ale nic.” řekl jsem klidně a papírek jsem si schoval do kapsy od kalhot. Ona na mě nechápavě koukala. „Tak pojď půjdeme do třídy.” řekl jsem a šel jsem do třídy.

Když jsem šel po chodbě slyšel jsem jak si všechni šeptají. Cítil jsem pohledy. Bylo mi to nepříjemné takže jsem zrychli a vešel jsem do třídy. Tam to nebylo o nic moc lepší. Můj pohled proskenoval celou třídu ale nikde jsem nemohl najít Finna. „Pojď si sednout ke mě.” řekla Soph. Kývnul jsem a sednul jsem si vedle ní. Pořad jsem čekal na to až přijde Finn... Ale... On nepřišel. První hodina utekla jako voda a druhou jsem skoro celou prospal. Byla přestávaka a pak nám začínal tělák.

Nebyl jsem úplně nadšený z toho. Když jsem šel do tělocvičny která mimochodem byla oddělena od celé školy takže se muselo jít venkem. Šel jsem s taškou s mými věcmi a nemohl jsem si nevšimnout těch klučičích pohledů. Koukali na mě jako na zrůdu. Vešel jsem do šatny a tam už se převlékli nějací kluci z béčka. Položil jsem tašku s věcmi a začal jsem se převlékat. První jsem si převlékal kalhoty.  „Dávejte bacha kluci. Aby vám nestrčil péro do kaslíku.” zašeptal nějaký kluk a začal se smát a hromada další taky. Bylo mi strašně. Teď bych potřeboval tady mít Finna. Ale ten je někde pryč a já vůbec nevím kde. Řekl jsem si v hlavě.

Snažil jsem se všechny ignorovat ale nešlo to. Rychle jsem vyšel z šatny a šel jsem do tělocvičny. Nikdo tam zatím nebyl takže jsem si sednul na lavičku a čekal jsem. Zazvonilo a všichni začali chodit do tělocvičny. Tělák máme rozděleny na holky a na kluky takže my jsme byli v tělocvičně a holky šli do posilovny. „Nástup!” zakřičel učitel když vešel do tělocvičny. Vsichni se začali skládat do řady. Já jsem počkal až se seřadí a pak jsem šel úplně nakonec. „Takže kluci..” začal učitel ale já ho neposlouchal... Jediný co jsem slyšel byla narážka od Martyho z áčka. „Neřekl bych že tu jsou jenom kluci.” řekl a podíval se na mě.

Hráli jsme basketbal takže nic moc pro mě. Celou dobu jsem seděl na lavičce takže jsem nemusel ani do sprchy. A byl jsem za to i rád. Další poznámky od těch blbů bych už nedal. Když jsme skončili tak jsem hned šel ven a šel jsem k holčičím umývárnám. Venku byla zima a já jsem byl jenom v kraťasích a tričku. Obešel jsem celou budovu ale nikde nikdo nebyl. Najednou mi něco přistálo na hlavě. „Sakra.” řekl jsem s podíval jsem se nahoru nad sebe. Nemohl jsem věřit kdo tam byl...

„Ale ahoj Jacku.Copak tady děláš buzničko?”....

Vím že mě máte rádi😅😂💕
🌠Omlouvám se za chyby!🌠

🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat