Tak tenhle týden bude skvělý. Řekl jsem si v hlavě.
Jackův pohled
Odešel jsem zpátky ke skříni. Radši jsem nechtěl slyšet to co mi chtěl říct. Co když se mu někdo líbí? Nějaká holka? Začíná mě s tím jeho 'víš já...' dost děsit. Na jednu stranu mě to zajímá ale na druhou se toho bojím. Začal jsem si znovu rovnat věci ve skříni. „Co tam pořad rovnáš? Nechceš si vzít i pravítko a úhloměr?” řekl pobaveně Finn. Otočil jsem se na něj a ušklíbnul jsem se.
Nějaká doba uběhla a už bylo 17:53 a my jsme se vydali na večeři. Měl jsem strašný hlad takže jsem přidal do kroku abychom tam byli co nejdříve. Jídelna byla hodně velká. Posadil jsem se k prvnímu volnému stolu co jsem viděl. Finn si sednul naproti mě. Přišel učitel a začal říkat nějaké ty základní informace o to co se bude dít. Zjistil jsem že poslední dva dny tu zůstanou jen učitelé a 16-ti a 17-ti letí žáci. Což ke zajímavé. Večeře byla celkem dobrá.
Po večeři jsme se odebrali zpátky do pokoje. Šli jsme po chodbě a naproti nám šla nějaká skupinka lidí... Spíš dětí v našem věku. Finn se najednou zastavil. „Co se děje?” zeptal jsem se. „Tyhle znám.” řekl a podíval se na mě. „Znám je z letního tábora. Nejsou to zrovna slušňáčci.” ještě dodal. Nechápavě jsem na něj koukal. On mě rychle zatáhnul k nám do pokoje a zabouchnul dveře. „Co to...?” zeptal jsem se a sednul jsem si na postel. „Slib mi že se s nimi nebudeš bavit.” řekl a dal mi ruce na ramena. „Slib mi to. Prosím. Ďáblíku slib mi to.” škemral Finn. Kývnul jsem hlavou na souhlas. „Slibuji. A co jsem zač?” zeptal jsem se. „Za prvé je to ta parta před kterou nás varoval Jaeden a za druhé je to parta co mě v uvozovkách 'šikanovala' na letním táboře.” řekl a sednul si na jeho postel.
„Nesmíš na ně mluvit, odpovídat a cokoliv jim říkat. Oni jsou schopní skoro všeho. Na táboře roznesli to že jsem gay a chtěli abych se tam s někým vyspal.” ještě dodal. Díval jsem se na něj udiveně. „Je to Caleb, Gaten a Millie. Oni jsou ti hlavní. Je jich víc ale vypadá to že tu jsou jen oni. Heleď musím za nima jít. Určitě si mě všimli.” řekl a zvednul se z postele. „Ne. Jsi blázen? Co když ti něco udělají?” řekl jsem a chytil jsem ho za zápěstí. „Pak to bude ale ještě horší.” řekl a já jsem tedy kývnul. Finn šel ke dveřím a těsně před nimi se otočil na mě. „Ať se stane cokoliv... Tak tě budu mít rád ano?” řekl Finn. Já jsem jen kývnul a Finn zmizel za dveřmi. Doufám že se mu nic nestane.
Čas utíkal jak voda a já jsem zrovna stál v koupelně umytý, v župana a jenom v boxerkách a s kartáčkem na zuby v puse. Nejednou jsem slyšel jak se rozletěli dveře od pokoje. Vykouknul jsem z koupelny a viděl jsem Finna. Přišel jsem k němu blíž ale nic jsem nemohl říct. Měl jsem pusu plnou pasty. Jenom jsem se na něj podíval pohledem který říkal tak co? „Ani se neptej co se stalo. Vědět to nechceš.” řekl ale já jsem na něj pořad koukal a chtěl jsem to vědět. Pak jsem si všimnul že u pusy má něco červeného. Přišel jsem blíž a setřel jsem mu to z obličeje. „Tfo ve kvef?” zamumlal jsem. „Krev? Né to není krev neboj. Jsem úplně v pohodě.” řekl a usmál se. „Taf cfo to vje?” zase jsem zamumlal. „Nooo rtěnka.” řekl a podrbal se na zátylku. Věděl jsem že... On se prostě líbal s holkou... To je jasné. Do očí se mi chtěli začít hrnout slzy ale snažil jsem se je zatlačit co nejhlouběji to šlo. „A-ale já jsem nechtěl. Přísahám. Ona se na mě Millie prostě vrhla.” řekl a dal mi ruku na rameno. „Nikdy bych ti v tomhle nelhal.” ještě dodal. Věnoval jsem mu maličký úsměv. Najednou mi zaskočila pasta. Vystřelil jsem směr koupelna a vyplivnul jsem všechnu pastu. Začal jsem kašlat protože mi ta pasta zaskočila do krku. „Jsi v pohodě?” zařval Finn. „A.. Asi joo.” křiknul jsem.
Po chvíli jsme se s Finnem v koupelně vystřídali. Lehnul jsem si do postele a koukal jsem se do stropu. Když Finn přišel tak si sednul k oknu a koukal se z okna. „Ty Ďáblíku... Líbí se ti někdo?” zeptal se Finn a podíval se na mě. Pohled jsem mu opětoval. „Jo asi jo... Teda určitě.” řekl jsem nejistě. „Znám ho?” zeptal se a nezpouštěl ze mě zrak. Já jsem se zase začal dívat do stropu. „Jop.” „Výdám ho?” „Každý den.” odpověděl jsem. „Jak často?” „Často.” „Má hnědé vlasy?” „Jop.” „I oči?” „Jo. Krásně hnědé.” řekl jsem zasněně. Chtěl jsem se na něj podívat ale to by hned věděl že jde o něj. „No tak to máme podobný vkus.” řekl Finn. „K-kdo se líbí tobě?” zeptal jsem se nervózně. „Má hnědé vlasy i oči. Je malého vzrůstu. Na tvářích má roztomilé malé pihy. Výdáme se každý den. Skvěle jezdí na skateboardu. Aaa dokáže mě vždycky rozesmát a je tu pro mě ať se děje co se děje.” řekl Finn zasněně a já jsem začal přemýšlet kdo by to mohl být. „Žádnou takovou holku neznám.” řekl jsem a podíval jsem se na něj. Finn se zvednul od okna a sednul si na mojí postel. Posadil jsem se vedle něj a čekal jsem co z něj vypadne za moudro.
„Kdo říkal že mluvím o holce?” řekl a já jsem stuhnul a začal jsem se červenat. Že by byl Finn Wolfhard gay?
Lidi přiznávám se že v poslední době mi psaní moc nejde.😥🔫 Nějak na to nemám nápady.😥 Ale nebojte budu se snažit.😉🌹 Ale třeba s touhle kapitolou nejsem vůbec spokojená a ani jsem jí takhle vůbec nechtěla.😂🔫 Ale už chci aby tu byla nějaká tak Fack scénka když už to je 40. kapitola.😅♥
😥Jinak omlouvám se za chyby!😥
ČTEŠ
🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]
Hayran Kurgu🌇29.září 2k19-22.listopad 2k19🌉 ⚠️Knížka obsahuje hodně chyb a autorka není schopná je opravit tak se nezlobte a při čtení si chraňte oči⚠️ •Něco z knížky😏🌹: ~„M-moc se o-omlouvám."řekl s nervozitou v hlase i v obličeji a sklonil hlavu a tím pře...