🌇51-Ovladač

571 31 25
                                    

Ještě že ho mám.

„Já... Co se...” začal jsem zmateně mluvit. „Klid... Všechno je v pořádku... Co jsi zase viděl?” zeptal se mě Jack a hladil mě ve vlasech. „Tebe... Naší ulici... Nůž... Slyšel jsem hlasy...” byl jsem strašně zmatený... Takhle jsem snad ještě nikdy nebyl. „Klid jsem v pořádku.. Oba jsme v pořádku.” uklidňoval mě Jack.

Nějakou dobu jsme ještě leželi a když jsem se uklidnil a vzpamatoval tak jsme se rozhodli jít něco dělat. Jack se zvednul z postele a ze skříně si vzal nějaké oblehčení. Když šel ke skříni tak jsem si všimnul několika modřin a malých škrábanců na jeho tělíčku. „Jdu se vykoupat.” řekl a zmizel. Já jsem se zvednul a vzal jsem si svoje boxerky který byli pod postelí a kalhoty které vyseli na skříni.

Na tričko jsem se zatím vykašlal. Šel jsem dolů do kuchyně a chystal jsem se udělat nám snídani. Našel jsem nějaké sušenky, rohlíky, šunku, džus a uvařil jsem nám každému čaj. Všechno jsem to nějak naskládal na tác a šel jsem s tím nahoru do Jackova pokoje. Položil jsem tác na koberec na zemi a hodil jsem tam dva polštáře.

Na Jacka jsem čekal celkem dlouho. V té koupelně byl tam třičtvrtě hodiny. Ale nakonec přišel. Umytý a čistě oblečený. „Připravil jsem snídani. Buď rád že jsem nic nevařil jinak bys to měl úplně studený.” řekl jsem s úšklebkem. On se jen usmál se položil mokrý ručník na topení. „Co si tam dělal takovou dobu?” zeptal jsem se. Jack se začal červenat a nic neříkal. Pak mi to došlo... Včera jsem se mu... No... Někdo pochopí někdo ne... „Aaaaha.” řekl jsem a podíval jsem se době do talíře.

Já už jsem seděl na jednom z polštářů a Jack si taky chtěl sednout. Když už skoro seděl siknul bolestí. „Auuu můj...” nedořekl to a zase si stouonul. „Ouu to jsem ti asi neřekl že? Asi tak čtyři dny nebudeš moct normálně sedět.” řekl jsem s úšklebkem. Jack jen zamručel a založil si ruce na hruď.

Já jsem snídal normálně v sedě a Jack to vlaz nastojáka. Když jsme oba dojedli tak Jack vzal tác a šel ho odnést do kuchyně. Mezitím já jsem šel do koupelny si udělat ranní hygienu. Poté jsem přišel zpátky do Jackova pokoje a obléknul jsem si čisté tričko které jsem vyndal z Jackovo skříně... Ne nebylo jeho... Bylo moje... Ale už je prakticky jeho... Je jak holky... Krade mi oblečení. Ještě že mám o tři čísla větší boty.. Jinak bych neměl v čem chodit.

10:39 ten den

Já i Jack jsme seděli u něj v pokoji a jen tak jsme hleděli jeden na druhého a přemýšleli jsme nad tím co jít dělat. Ven se nám nechtělo... Deskové hry mě nebaví... PlayStation a Xbox hrajeme pořad... Válení už nás taky nebaví. „Co takhle... Něco uvařit?” „Do oběda je ještě čas.” zamítnut jsem Jackův nápad. „Tak pojď se na něco koukat... Zapneme televizi a je to.” řekl a zvednul se.

„Nooo... Asi na nic lepšího nepřijdeme.” řekl jsem a taky jsem se zvednul. Ruku v ruce jsme šli do obýváku a sedli jsme si na gauč a Jack zapnul televizi. Ten jejich ovladač má snad bambilión tlačítek takže do teď nevím čím tu televizi zapnout.

Spokojeně jsme seděli... Já jsem teda spíš ležel a Jack byl zady o mě opřený. Jack přepínal mezi kanály ale nic nemohl najít. Jediné na co se dalo koukat byl dokument o přírodě. „Jako fakt? Příroďák mám ve škole... Dej mi ten ovladač.” řekl jsem a sáhnul jsem po ovladači. „Nenene. Necháme hezky motýlky.” řekl Jack a zasmál se. „Žádný motýlky... To radši tam dej teleshopping.” řekl jsem a šmátral jsem po ovladači. Jack s ním pořad uhýbal. Z lehu jsem se vyhoupnul do sedu a začala bitva.

Po chvíli válčení jsem Jacka svalil na zem a na záda a sednul jsem si na něj obkročmo. Ovladač už jsem neřešil... Teď mě zajímal on. Začal jsem ho lochtat a on pištěl jak malá holka. Na chvíli jsem přestal a díval jsem se na něj. On se na mě podíval unaveným pohledem. Slezl jsem z něj a když si sednul tak jsem se na něj ušklíbnul.

„Nahlásím tě za domácí násilí!” křiknul uraženě Jack a otočil se ke mě zády. „Dáš mi pusu?” zeptal jsem se. On nic neříkal a stále byl otočený. „Fajn... Tak já jí dám někomu jinému... Třeba Sadie.” řekl jsem a začal jsem se jakože zvedat. „Nee!!” křiknul a přitáhnul si mě k sobě. „Tak jak?” zeptal jsem se a vzápětí jsem měl Jackovo rty na těch mých. Po chvíli to přešlo v lehké líbání. Jack mi dal ruce do vlasů a já jsem si ho pravou rukou přitáhnul blíž k sobě.

Najednou se ozvala rána... Jako kdyby něco spadlo. Oba jsme nadskočili a otočili jsme hlavy. Jackova matka... Co tedy sakra dělá? „Co taky sakra děláte? A co tady dělá on?” vyjekla se zamračenou tváří. „Mami já ti to vysvětlím.” řekl Jack a zvednul se ze země. „Nic mi nevysvětluj já moc dobře vidím... Žádný teplý kluk v tomhle domě nebude! A on je teplej a ještě k tomu tě kazí! Ať je okamžitě pryč z tohohle domu!” vykřikla na Jacka.

„Wow woow tal tohle ne.” zašeptal jsem a taky jsem se postavil.

Jelikož jsem dneska nestíhala tak je dneska kratší... Snad to moc nevadí😅😉💕
Příště snad bude delší😊💕
🎈Jinak omlouvám se za chyby!🎈

🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat