🌇13-Oslava

453 34 17
                                    

Vždyť mám norozeniny přece.” řekl jsem a kopnul jsem do nějaký šišky.

Šel jsem pořad dál a dál a dál... Byla to snad věčnost. Nikde jsem nic zajímavého neviděl jenom les. „Strom, strom, kámen, šiška, šiška, strom, Finn, strom... Počkat? Finn?” říkal jsem si a najednou jsem si všimnoul Finna který stál na nějakém kamenu. Přišel jsem k němu a on ke mě přišel blíž. Trochu jsem se bál co má v plánu udělat. Otočil mě k němu zády a zavázal mi oči nějakým šátkem. „Co děláš?” „ Víš co... Zahrajeme si na slepou bábu.” „Hele v lese ani náhodou.” „Víš co prostě jenom mlč a nech mě ti něco ukázat.” řekl a trochu se zasmál.

Ani jsme nešli moc dlouho a nejednou se Finn zastavil a já tím pádem taky. „Říkám ti že s tebou už nikdy nikam nejdu.” řeknu a on mi sáhne na ramena. „Chvíli čekej a až ti řeknu můžeš sundáš si ten šátek.” „Nojo nojo ale říkám ti prostě že ať je to cokoliv tak... ” „Můžeš!” přerušil mě Finn a tak jsem si sundal šátek z očí a... „Všechno nejlepší Ďáblíku!” zakřičel Finn který stal u stromu na kterém byl domek a na něm byl plakát s nápisem : Sladké 16-nácté narozeniny!

Nevěděl jsem co říct. Myslel jsem že na mě zapomněl. Ale mýlil jsem se. Když ke mě Finn přišel blíž se slovy „Tak co stálo to za to?” hned jsem ho obejmul a snažil jsem se udržet slzy. Tohle pro mě ještě žádný kamarád nikdy neudělal. „Díky moc.” zašeptal jsem když jsem ho obímal. „Nemáš zač ale není to jenom moje práce. Podílela se i Soph a strašně jí mrzí že tu nemůže být.” řekl a objetí mi opětoval. Nechtěl jsem to objetí přerušit aby neviděl moje slzy ale on mě od sebe odtáhnul. „Tak čas na dárky. Tak pojď nahoru.” zarazil jsem se když jsem se podíval jak je to vysoko.

Finnův pohled

Stál na místě a ani se nehnul a jenom se koukal nahoru. „Děje se něco?” „Víš j-já se bojím...” „ Výšek?” zeplatl jsem se a on kývnul. „Hele tak běž první půjdu hned za tebou.” on kývnul a začal lézt na žebřík. „Super už jsi skoro tam. Hlavně se nedívej dolů.” řekl jsem mu a on pokračoval nahoru.

Když jsme tam vylezli tak bylo vidět že si Jack oddychnul že to má zasebou. Vešli šli jsme do domku a tak jsem mu dal dárek odemě i od Soph. Jack začal tím od Soph a vyndal celkem fest pěknou mikinu od Vans a pak flašku... „Jack Daniel's hmm to si dáme.” řekl jsem a mrknul jsem na něj. Když přišla řada na dárek odemě asi mu bylo hned jasný co to je. „To si ze mě děláš prdel? Jako vážně?” „Jop vážně.” „Díky ale vždyť stal takových peněz.” žasnul Jack.

Potom co si skateboard prohlídnul tak jsem mu do ruky vrazil ještě malou tašku. „A ještě tady taková maličkost. Rozbal si to a já zatím dojdu dolů pro něco k pití.” řekl jsem a opustil jsem Jack.

Jackův pohled

Když jsem otevřel tu tastičku tak tam byl fialový lak na nehty, duhová vlaječka a dopis. Hned jsem si uvědomil o co jde. Finn ví že jsme gay. Ale jak. Úplně jsem ztuhnul. Otevřel jsem dopis a začal jsme číst.
Milý Jacku
Už jsem nedokázal tajit to co vím. Ano vím že jsi na kluky. Vím to od té doby co jsem ti přinesl poprvé tvůj deník. Ano lhal jsem ti, ale z toho důvodu protože jsem tě nechtěl ranit. Vím že tě nebudeš mít už asi žádný důvod mi věřit ale mám tě rád takové jaký jsi. Jsi můj nejlepší kamoš. Ať jsi na holky, na kluky nebo na pánvičky. Zůstaň takový jaký jsi, protože právě tohle jsi ty.

Tvůj nej kamoš Finnouš

Myslel jsem že se rozbrečím. Bylo to od něj moc hezké ale zároveň mě mrzelo že mi celou dobu lhal. Ale pořad jsem byl spíš šťastný že mě neodoudil za to jaký jsem. Když přišel zpátky tak jsem na něj jen koukal se slzami v očích. „Tak už to víš že to vím. Zlobíš se? Asi jsem ti zkazil narozeniny že?” řekl trochu smutně a podíval se na zem.

Pochvíli jsem k němu přišel blíž a řekl jsme „Ne jsem rád že i přes to jsme kamarádi.” a usmál jsem se na něj a on na mě. Nějakou dobu jsem jen tak kecali nebo jsem dělali blbiny a nebo jsem prostě jenom leželi. Když bylo asi tak už 18:00 tak Finna napadlo otevřít tu flašku od Soph. Já jsme jen souhlasil.

Když jsme se začali hodně nudit tak jsem vzal ten lak na nehty a začal jsem Finnovi lakovat nehty. Neprotestoval tak jsem mu nalakovalt i druhou ruku. Pak mi ho vzal a nalakoval je i mě. „Tak a teď jsme teplý bratři.” řekl Finn s ušklebkem na tváři když mi dodělal poslední nehet.

Flaška Jacka Danielse byla už skoro prázdná a já už jsem začal cítit že nejsem úplně ok a na Finnovi to bylo taky vidět. „Tak si zahrajeme flašku ne?” řekl s úsměvem. „Ve dvouch je to blbí ne?” „Ale ne není. Napij se a já to dopiju.” napil jsem se z flašky a zbytek jsem podal Finnovi který to dosebe poslal najednou.

Vzal flašku a položil jí na zem naproti sobě. Sedl jsme si naproti němu a díval jsme se na flašku. On s ní zatočil a padlo to na mě. „Tak pravda nebo úkol?” „P-pravda.” Finn se zamyslel a pak z něj vypadla otázka „Už jsi měl někdy kluka?” já jsem jenom zavrtěl hlavou jakože ne. Teď jsme ji roztoči já a padlo to zase na mě. „Prada nebo úkol?” zeptal se zase Finn. „Zase pravdu.” „Líbil ses někdy?” zase jsme zakroutil hlavou že ne.

Roztočil jsem flašku a padlo to na Finna. „Pravda.” řekl hned. „Dal bys někdy klukovi pusu?” „Klidně. Kdyby byl hezkej jako ty.” řekl a mrknul na mě. Já jsem se jenom začervenal. Zroztočil flašku a padla na mě. „Úkol. Teď chci úkol.” a bouchnul jsem lehce pěstmi do podlahy. Byl jsme už dost na mol protože jsem ještě nikdy nepil. „Tak slez dolů pro něco k pití.” „Sice jsem opilej ale výšek se bojím pořad.” řekl jsem a nespouštěl jsme z Finna oči. „Tak dej fant.” jen jsem kývnul a sundal jsme si tričko. Finn na mě koukal trochu překvapeně. Zatočil jsem a padlo to na Finna. „Už mě to nebaví. Zkusíme něco jiného.” řekl a sebral flašku a dal jí někam stranou.

„Hele ty ses fakt nikdy nelíbal?” zeptal se a já zakroutil že ne a řekl jsem „Ne fakt ne. Ani s klukem ani s holkou. Ty jo?” „Jop už celkem dost krát.” „A jaký to je?” „Takové.” řekl a začal se přibližovat ke mě. Už jsme cítil jeho teplý dech na mém obličeji a těsně před mými rty se zastavil. Jsem jen zavřel oči a čekal jsem co se bude dít. Byl to on kdo spojil naše rty. Začal s jeho rty hýbat hanohu a dolů. Pochvíli jsem začal spolupracovat a opakoval jsem pohyby po něm. On se ke mě přisunul blíž a chytl mě rukama za boky a já jeho chytnul okolo krku. Když nám došel vzduch tak jsme se od sebe odtáhli.

Chtěl jsem pokračovat ale Finn mi pustil boky a odtáhnul se odemě úplně. „Tak takové to je Ďáblíku.” řekl a mrknul mě. Začal jsem se strašně červenat. „Ale bylo to jenom z kamarádství jo? Nic to neznamená.” řekl a usmál se. Já jsem jenom kývnul a nemohl jsme popadnout dech.

Právě jsem dostal první pusu od někoho koho miluju. Od Finna Wolfharda.

Tak už je tu první pořádaná Fack scénka! 😆💕
Vím že to trvalo dlouho ale je tu.😅
🦁Omlouvám se za chyby!🦁

🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat