Měl jsem dobrý pocit ze sebe? Ne neměl. Měl jsem příšerný pocit z toho že jsem tam. Cítil jsem Finnův smutný pohled. Ale já jsem o něj pohledem ani nezavadil.
„Taaak co si zahrajeme? Flašku s pravda nebo úkol a nebo flašku s vadí, nevadí?” řekl Gaten a v ruce držel skoro prázdnou flašku od vodky. To ty už musí tady chlastat od rána. Řekl jsem si v hlavě. „Já jsem pro vadí, nevadí.” řekl s úsměvem Millie. Měl jsem takový pocit jako kdyby byl falešný. A to že já občas falešný úsměv poznám. Mám takový šestý smysl. Většina lidí taky řekla vadí, nevadí. A já jsem mlčel. „Tak dámě vadí, nevadí ale někdo musí tohle dopít. Jacku?” řekl Gaten a otočil se na mě. „Zhostíš se toho?” řekl a podal mi flašku. „No já nevím...” „Dělej kopni to tam.” nitul mě do toho Caleb. „Jack, Jack, Jack!” začali skoro všichni řvát. Vzal jsem flašku a otočil jsem to do sebe.
Prázdnou fašku jsem položil doprostřed kruhu. Caleb jí roztočil a hra začala. Jediný kdo dával úkoly byl Caleb ale nikdo nic nenamítal. Seděl jsem tam jak hromádka neštěstí. Cítil jsem Finnův pohled ale nepodíval jsem se na něj. Tak strašně jsem chtěl se podívat do těch jeho očí co mi tak moc chybí ale neodhodlal jsem se. Najednou mě Caleb 'přátelsky' udeřil do zad. Probral jsem se z mého přemýšlení a všimnul jsem si že hrdlo flašky je otočené ke mě. „Tak vadí, nevadí Jacku?” řekl a usmál se. „Ehm nevadí?” spíš to znělo jako otázka než jako odpověď. „Tak až teď otočíš hlavu tak s prvním člověkem kterého uvidíš se musíš vykousnout.” řekl a úchylně se usmál. Nasuho jsem polknul a pootočil jsem hlavu. Můj pohled padnul na Finna. Stuhnul jsem a vypadalo že Finn taky. Díval jsem se mu přímo do očí. Ach ty jeho dokonalé oči. „Tak to ne! Žádný gay scénky tady nebudou. To radši dej fant.” křiknul Caleb. Já jsem přerušil oční kontakt s Finnem a chtěl jsem si sundat ponožky. „Ponožky se nepočítají a ortézy taky.” řekl Gaten a já jsem si teda sundal tričko a dal jsem si ho vedle sebe.
Flaška se několikrát otočila a nakonec to padlo mezi Finna a Millie. „Tak. Jelikož je to mezi vámi budete to mít společný. Vadí, nevadí?” „Nevadí.” řekla Millie a Finn odvrátil pohled. „Takže... Běžte spolu vedle do místnosti a... Millie ty přineseš Finnovo trenky a Finne tady máš takový dárek a doufám že víš k čemu je.” řekl Caleb a hodil po Finnovi nějaký balíček.
Finnův pohled
Chytil jsem to co po mě Caleb hodil a zjistil jsem že to byli šprcky. „Tak přines jednu s tvým potomstvem.” ještě dodal Caleb s úchylným pohledem. Podíval jsem se na Jacka. Vypadal překvapeně a vypadalo to jako kdyby doufal že to neudělám. Kdyby tak věděl proč hodle všechno dělám. Kdyby tak věděl že to je pro jeho dobro a bezpečí.
Vstal jsem a vzal jsem Millie za ruku a následně jsem jí zatáhnul do vedlejší místnosti. Zavřel jsem dveře a otočil jsem se na ní. Vypadala smutně. „Víš já..” řekl jsem. „Nechci to dělat.” řekli jsme sborově. „Co?” opět jsme řekli oba. „Finne... Jsme úplně na stejný lodi. Ty to děláš pro kamoše a já taky. Ale mě už to nebaví a nechci o to přijít s tebou... Nežeby jsi nebyl hezkej ale... Někoho miluju.” řekla sklesle Millie. „Mám to stejně.” řekl jsem. „Ale co budeme dělat?” zeptala se. Zamyslel jsem se. „Kde je tady koupelna?” „Támhle.” řekla Millie a ukázala na dveře v rohu. Vešel jsem do koupelny a zavřel jsem dveře. Sundal jsem si kalhoty a následně i boxerky. Kalhoty jsem si znovu nandal a boxerky jsem položil na umyvadlo. Vyndal jsem z balíčku jeden kondom a přemýšlel jsem co.... Jo už to mám. Vzal jsem jedno z tekutých mýdel a vymačka jsem trochu do té šprcky. Jednoduše jsem to zamotal a vyšel jsem ven z koupelny. Podal jsem Millie moje trenky se slovy. „Doufám že mi je pak vrátíš.” řekl jsem a ona kývla. „Co to... Je?” zeptala se a ukázala na kondom v mé ruce. „Mýdlo. Chci se Calebovi trochu pomstít.” řekl jsem a šel jsem hned ke dveřím. Otevřel jsem je a pohledy všech padly přímo na mě.
ČTEŠ
🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]
Fanfiction🌇29.září 2k19-22.listopad 2k19🌉 ⚠️Knížka obsahuje hodně chyb a autorka není schopná je opravit tak se nezlobte a při čtení si chraňte oči⚠️ •Něco z knížky😏🌹: ~„M-moc se o-omlouvám."řekl s nervozitou v hlase i v obličeji a sklonil hlavu a tím pře...