Snad se mu tady bude líbit.
Pohled spisovatele
Říkáte si... Co se dělo dál?
Týden uplynul a Jack se společně s Finne vydal do jeho nového domova. „Kde to je?" zeptal se menší kluk toho většího. „Znáš to tam neboj se... Byl to tvůj druhý domov už před tím." řekl kudrnáč. Jack neměl stále tušení kam ho to jeho přítel vede... Ale když byli na místě uvědomil si všechno. Dům byl bílý ale zevnitř hrál všemi různými barvami. „Jsem rád že jsi konečně doma." řekl Finn a dal Jackovi ruku okolo ramen. „I já..." řekl Jack a Finna obejmul.
___________________________
Oba už dospělý chlapci šli společně dál v životě... Ale každý život má někdy konec... Ale pro ně to ještě neplatí... I když jim život házel klacky pod nohy... Občas i doslova... Snažili se přes to všechno zůstat spolu... Ale i ta nejsilnější pouta se někdy přetrhají... Měli rozepře, hádky, neschody... Ale i přes to si k sobě vždy našli zpáteční cestu.
___________________________„Finne... Plánuješ si mě někdy vzít?" zeptal se Jack s úsměvem a pohledem na Finna. „Rád bych..." „A kdy?" „Až naprší a uschne... Myslíš že ti to prozradím? Ani náhodou." řekl Finn a obejmul Jacka. „Nedokážu si představit život bez tebe." řekl Jack když se odtáhnul od Finna. „Já bez tebe tak též." „Ale mrzí mě že si tě nepamatuji takového jaký jsi byl když jsem tě poznal..." řekl smutně Jack. „Kdybych mohl... Dám ti všechny svoje vzpomínky... Jediná věc kterou bych ti nedal... Jsi ty... Protože jsi jenom můj." řekl Finn a zasmál se.
_________________________
Často se zdálo že Finn už zapomněl to slůvko kterým Jacka oslovoval... To slůvko kterým Jack byl tak nerad oslovován do té doby než se dal s jeho životní láskou dohromady.
Jack už nebyl tak stydlivý jako dříve... Nenabíral červený odstín už tak často... Kvůli tomu Finn skoro zapomněl na ten den kdy mu tak řekl poprvé.
__________________________Jednoho den přišel Finn domů s krvavou ránou na čele... „Co jsi zase dělal?" zeptá se Jack který seděl u stolu v kuchyni a četl si noviny. „Musíme koupit nové auto... Tohle je jak pro trpaslíky." „Mě se sním jezdí dobře." „No právě..." řekl pobaveně Finn. „Pojď ošetřím ti to." řekl Jack a zvednul se od stolu a šel do koupelny. Finn jako pejsek šel přímo za ním.
Před koupelnou si Finn sundal sako od obleku a pověsil ho na věšák. Finn si sednul na vanu a Jack zatím hledal lékárničku. „Déjà vu." řekl Finn když seděl na vaně. „Cože?" zeptá se Jack a otočí se na Finna. „Déjà vu... Jako by se tohle už někdy stalo..." „Co to meleš." řekl Jack a zasmál se. „Vzpomínáš si na den kdy nás skoro srazilo auto? Bylo to jen pár dnů co jsme se znali. Zachránil jsem ti život." „Ahaaa... Možná už vím... A co jako?" „Seděl jsem na vaně... a ty jsi mi chtěl ošetřit ránu a čele. Ten den jsem ti tak překl poprvé..." „Počkej... Jak jsi mi řekl?" zeptal se zmateně Jack a položil lékárničku na umyvadlo. Finn se mu zadíval do očí.
„Ďáblíku." řekl Finn a Jack nechápavě kouká. „Co? Počkej jakže jsi mi to říkal?" „Ty jsi to nepamatuješ?" „Jakože jo ale... Proč Ďáblíku?" „Vždycky jsi se tak hezky červenal. A teď už nic... Teď bych ti měl říkat ne Ďáblíku ale Bílá zeď." řekl Finn a nad svým vtipem se zasmál. Jack se nepatrně začal červenat. „Jooo takhle to bylo... Ty jsi se červenal kvůli té přezdívce. Tak to ti tak zase začnu říkat." „Haha vtipný..." řekl Jack na svojí obranu a založil si ruce na hrudi. „Ďáblíku?" řekl Finn a přesměroval své oči k těm Jackovo. „Teda promiň Jacku." opravil se Finn když Jack nic neříkal... „Říkej mi tak..." řekl Jack a usmál se na Finna.
_________________________Každý na světě má svého Jacka nebo Finna... Někoho na koho se může spolehnout i v těch nejtěžších chvílích, když udělal chybu tak ho opraví, je mu smutno bude tu pro něj... Když nebude mít střechu pod kterou se schovat postaví mu jí... A každý na světě má někoho komu nějak říká... A ta osoba mu řekne... Jak řekl Jack Finnovi...
🌇...Říkej mi tak...🌉
Takže lidičky...🙈💕 S těžkým srdcem vám musím oznámit že tohle je konec této knížky...😞💕 Mrzí mě to...😞💕 Psaní této knížky jsem si opravdu moc užila... 😁A moc vám děkuji za všechna předčtení, hvězdičky, komentáře atd... 😏💕
Jsem opravdu nadšená z toho jaký má tahle knížka úspěch...😘 A proto mě mrzí že už končí...😞💕 Ale všechno někdy končí...😞 Ale nebojte se...🙊 Časem vydám určitě novou knížku takže se máte na co těšit...😘 Doufám že mě neukamenujete za to že je konec...😂💕 Mám vás všechny ráda a moc děkuji že jste se dostali až sem! 😘💕
Moc děkuji Váš/e Viktor/ka🙊😂💕
ČTEŠ
🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]
Fanfiction🌇29.září 2k19-22.listopad 2k19🌉 ⚠️Knížka obsahuje hodně chyb a autorka není schopná je opravit tak se nezlobte a při čtení si chraňte oči⚠️ •Něco z knížky😏🌹: ~„M-moc se o-omlouvám."řekl s nervozitou v hlase i v obličeji a sklonil hlavu a tím pře...