🌉50-Teď a tady...

1K 36 23
                                    

„Finne? Co se děje?” zeptal jsem se udiveně.

Stál bez kalhot a bez mikiny u pračky která byla zapnutá. „Není to tak jak to vypadá. Víš já jsem tě hledal...” „Už mě hledáš hodinu a ještě k tomu v koupelně.” „Neee. Víš. Šel jsem pro pití a když jsem se vrátil kde jsem tě nechal tak jsi tam nebyl... Tak jsem tě šel hledat a potkal mě jeden týpek který to nejspíš přehnal s vodkou... No a hádám že ke snídani měl cereálie a k obědu špagety.” řekl Finn. „Takže si tady pereš poblitý oblečení?” „Přesně.” „Tak běž za Soph. Určitě ti něco půjčí.” řekla jsem a zasmál jsem se.

Když se Finnovi oblečení vypralo tak ho hodil ještě do sušičky. Netrvalo dlouho a bylo hotovo. Sice to oblečení bylo trochu vlhké ale Finn si ho oblékl. Vyšli jsme z koupelny a šli jsme dolů. Kroužek se za tu dobu rozpadnul a místo toho tam tancovali. Taky jsme šli. Měli jsme neplánovaně několik skleniček coly s rumem a pár panáků zelený. Mohlo být tak 20:29 a já jsem už chtěl domů páč jsem začal cítit že začínám být opilý. Rozloučili jsme se se Soph a společně s Finnem jsem šel ke mě domů.

Finnův pohled

Byl jsem domluvený s mamkou že u Jacka zase přespím a jeho matka je do zítřejšího večera v práci. Takže žádný problém. Došli jsme k Jackovi domů a v chodbě jsem si sundal bundu. Opřel jsem se o zeď a díval jsem se upřeně na Jacka. Sundaval si bundu a zouval si boty. Nebyl jsem úplně opilý ale byl jsem trochu v náladě. Nevím co mě to popadlo ale přišel jsem k Jackovi a políbil jsem ho. On se do polibku zapojil a vzniklo z toho líbání. Přitisknul jsem Jacka na zeď a držel jsem ho ruku za zátylek aby se nemohl odtáhnout. On se nepatrně ale krásně usmál. Když mám docházel vzduch tak jsem ruku povolil aby se mohl odtáhnout. Chytil jsem ho jednou rukou za bok a druhou jsem ho pohladil po tváři. Netrvalo dlouho a já jsem znovu naše rty spojil. Jack mi zajel rukama do vlasů a já jsem ho rukou co jsem mu držel bok přejel na stehno které jsem poté zvednul. Úplně jsem se k němu přitisknul že se i naše hrudníky dotýkali.

(Tákže je tu část 13+... A tohle taky není pro ty co nemají rádi úchylné scénky... Vím že to budou číst i mladší ale byli jste varováni. Je to celkem podrobně popsané takže na to opravdu berte ohled... Nojo nechala jsem se unést.😅)

„Chci tě... Teď a tady.” zašeptal jsem Jackovi do ouška. „T-to ne-není dobrý nápad.” zakoktal Jack. Stále jsem mu držel stehno a druhou rukou jsem mu zajel pod tričko. Začal jsem mu masírovat jednu bradavku a on potichu vzdychnul. Jeho obličej jsem začal obsypávat maličkými polibky ale rty jsem vždy vynechal. „Vážne to není dobrý nápad?” zašeptal jsem a Jack se na mě podíval. Odpovědi jsem se nedočkal ale jeho pohled mluvil za vše. Díval se na mé rty a občas jeho pohled sjel úplně dolů. Jak jsme na sobě byli přitisklí tak jsem začal cítit že se mu dole v kalhotech rýsuje malá boule. „Vzrušuji tě Ďáblíku?” zašeptal jsem a kousnul jsem ho do ucha. On vzdechnul ale snažil se to tlumit. „A-ano.” zakoktal. „Nechceš do dokončit nahoře?” zeptal jsem se a vyndal jsem mu ruku zpod trička a jemně jsem přejel po bouly v jeho kalhotech. Jack zakýval hlavou v souhlas. „Ano nebo ne?” „A-ano.” řekl Jack a vzápětí jsem ho vzal do náruče a šel jsem s ním do jeho pokoje.

Loktem jsem otevřel dveře a nohou jsem je zase zavřel. Položil jsem Jack na postel a kleknul jsem si na čtyři nad něj. Políbil jsem ho a pomalu jsem postupoval dolů. Krk jsem mu obsypal motýlími polibky a pokračoval jsem dolů. Jelikož měl na sobě mikinu a tričko tak jsem dál nomohl. Prstem jsem zajel za límec jeho mikiny a zatahal jsem. „Dolů s tím.” řekl jsem a posadil jsem se vedle Jacka. Ten si také sednul a začal si sundavat mikinu. V tom najednou odhalil kousek jeho bříška a snažil se si opravdu sundat jen mikinu. „Ukaž.” řekl jsem a svléknul jsem mu mikinu a tričko naráz a hodil jsem je někam pryč. On se začal červenat a snažil se se zakrýt. „Nene. Chci tě vidět.” řekl jsem a chytil jsem mu ruce. „Ale to teď není fér.” řekl a usmál se. Pustil jsem mu ruce a stáhnul jsem ze sebe mikinu i tričko. „Lepší?” zeptal jsem se a Jack kývnul.

🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat