„Já toho kluka prostě miluju.” řekl jsem doprazdna.
O 14 dní později (29.1.2020 7:29)
Jackův pohled
„Třeba mě ještě bude zkoušet prosím.... Musíš mě to naučit!” škemral Finn se psím kukučem když jsem byli na cestě do školy. „Známky už jsou uzavřený... A ty můžeš za tu čtyřku být rád.” odpověděl jsem mu. „Asi máš pravdu... Teda ty vždycky musíš mít pravdu že?” „Tak tohle jsem nikdy neřekl.” odseknul jsem a založil jsem si ruce na hruď.
„Dej tam tři nee čtyři vajíčka... Je to plus ne mínus... Je to lososová ne oranžová... Mám takový pocit že v našem vztahu jsi holka.” řekl s úsměvem a dal mi ruku okolo ramen. „To není pravda.” odpověděl jsem uraženě. „Notak Ďáblíku... Nehraj urozeného.” řekl a píchnul mě prstem do tváře což mě donutilo k malému úsměvu. „Takhle se mi to líbí.” řekl Finn a dal mi pusu do vlasů. „Tohle hlavně nedělej ve škole nebo oba skončíme s hlavou v záchodu.” řekl jsem a zasmál jsem se. „To bych nedopustil.” řekl Finn.
Došli jsem ke škole a na chodbě jsme oba šli k našim skříňkám. Já jsem si vzal všechny potřebné věci a šel jsem rovnou do třídy. Finn za mnou nešel. Asi šel na záchod netuším. Musím říct že škola proběhla vcelku v pohodě. Po škole jsem byl domluvený s Finnem že půjdeme ke mě. Matka není doma na tři dny takže... Když kocour není doma tak myši mají pré. Nehodláme dělat nějakou párty... Chceme si jenom užít společný den.
Škola skončila a já jsem na Finna čekal před školou. Byl tam se mnou i Jaeden a Wyatt. „A co budete dělat hmm?” zeptal se Wyatt s úšklebkem. Pořad to neví ale asi něco tuší... I Jae a Soph něco tuší. „Aleee nějaké videohry... Úkoly, a tak dále.” odpověděl jsem. „To zní velice zajímavě... Že bych se taky přidal?” řekl Jae. „Do trojky joo? To bych do tebe neřekl Jaedene.” řekl Wyatt s úchylným úšklebkem. „Haha... Vtipný.” řekl jsme ironicky. Najednou mě někdo obejmul zezadu. Nadskočil jsem leknutím. Otočil jsem se a tam byl Finn. „Ahojky Ďáblíku. Tak můžeme jít.” řekl a mrknul na mě. „Tak my taky jdeme. Užijte si to. Vrrr.” řekl Jae a společně s Wyattem odešel. „Co tím myslel?” zeptal se nechápavě Finn. „Radši to neřeš.” řekl jsem s úsměvem a mávnul jsem rukou abychom už šli.
Došli jsme ke mě domů a Finn ještě rychle běžel domů dát si tam věci ze školy a aby si vzal oblečení na zítra když nám budou dávat to vysvědčení. Já mám pár dvojek a jinak jedničky ale o Finnovi se to říct nedá. Po chvíli přiběhl i s oblečením. Vešli jsme dovnitř a šli jsme ke mě do pokoje. Odložil jsem věci na stůl a sednul jsem si na postel. Finn hodil jeho oblečení přes židli a postavil se přede mě.
„Mám hlad.” řekl a já jsem se na něj podíval obličejem... To nemyslíš vážně. „Dole je lednička. Chovej se jako doma.” řekl jsem a lehnul jsem si na postel. „Ale já mám hlad na lívance.” řekl a sednul si vedle mě. „Jsi těhotný nebo co? Před chvíli si měl ve škole knedlíky se zelím a masem a teď chceš lívance?” „Jooo... Ale těhotný nejsem. Nevím od koho bych měl být když jsme to ještě nedělali.” řekl a strčil do mě. „Tak si je běž udělat.” „Ale já chci pomoct od tebe.” řekl a udělal psí očka. „Arrh no dobře. Ty víš co na mě platí.“ řekl jsem a dal jsem mu pusu na čelo.
Sešli jsem do kuchyně a já jsem začal vyndavat věci na lívance. „Vajíčka, mouka, mléko , cukr a kvasnice.” vyjmenoval jsem vše co jsem položil na linku. Vzal jsem misku a dal jsem jí před všechny ingredience. „Tak prosím. Já mám hotovo.” řekl jsem a sednul jsem si na linku a díval jsem se na Finna. Ten přišel k misce a začal tam všechno házet.
Musel jsem si jít odskočit a když jsem se vrátil skoro celá linka byla od mouky. „Co se stalo?” zeptal jsem se udiveně. „Bomba... Vybuchla.” řekl Finn celý od mouky. „Vypadáš jak sněhulák.” řekl jsem a přišel jsem k němu. „A ty jsi pořad můj Ďáblík.” řekl a ušpinil mi nos moukou. Dívali jsme se sobě do očí a poté jsem se políbili. Byla to něžná a krásná pusa. „Tak a je z tebe anděl.” řekl pobaveně Finn. Podíval jsem se na moje oblečení a byl jsem úplně bílý. „Skvěle. Tak ukaž... Pomůžu ti.” řekl jsem a společně jsem začali dělat lívance.
Když bylo hotovo... V 18:28.... tak jsme si sedli ke stolu v kuchyni a pustili se do nich. Nebyli zas tak špatný. „Je to dobrý.” řekl jsem a Finn se na mě s úsměvem podíval. „Protože jsou dělány s láskou.” řekl. „Ano... Se mnou si je dělal.” odpověděl jsem. On se usmál a dal mi pusu na tvář. Mimochodem pořad jsme byli úplně celí od mouky.
Když jsme dojedli naskládal jsem špinavé nádobí do dřezu. Finn mezitím nějak zmizel. Slyšel jsem jak se z obýváku ozval jeho hlas. Přišel jsem tam a Finn stál u skříňky s hrami na Xbox. „Ty máš Fifu? Zahrajeme si?” zeptal se nadšeně. „Jo klidně ale teď by ses měl umýt.” řekl jsem. „Až za chvíli Ďáblíku... To počká.” řekl a chtěl si sednout na gauč. „Nesedej si na ten gauč.” vykřiknul jsem a Finna jsme zastavil. Pak jsem se díval zda se mouka z Finna nedostala na ten drahý gauč. „A alou do koupelny.” zavelel jsem. Finn zbednul ruce jakože se vzdává a šel.
Zahnal jsem Finna do koupelny a hodil jsem po něm čistý ručník. Následně jsem ho tam zavřel a sám jsem šel do mého pokoje. Jelikož já jsem byl jakože čistý tak jsem si sednul na mojí židli a čekal jsem až se Finn vykoupe. Po chvíli jsem slyšel otevření dveří. Finn přešel do mého pokoje jen v ručníku... Mokré havraní vlasy mu padali do obličeje a po těle mu ještě tekly kapky vody. Byl straně hezký. „Tak můžeš jít. A mimochodem hezký sprcháč... Se Spidermanem.” řekl a zasmál se. Teď jsem si to uvědomil. Nervózně jsem se usmál a chtěl jsem odejít. Ale Finn mě chytil za ruku.
Otočil jsem se k němu. „To byl vtip. I když to není playboy tak voní hezky. Jako ty.” řekl a dal mi rychlou ale hezkou pusu na ústa. Pustil mi ruku a já jsem šel do koupelny. Vykoupal jsem se a s ručníkem okolo pasu jsem vyšel. Přišel jsem do pokoje a všimnul jsem si ležícího Finna v mé postely. Bleskovitě jsem se převléknul do boxerek a Finnova trička které mi věnoval a šel jsem k postely. „Nechtěl sis zahrát tu Fifu?” zeptal jsem se ale odpovědi se mi nedostalo. Usnul. Byl strašně roztomilý. Lehnul jsem si k němu a přitulil jsem se. Po chvíli jsem také usnul.
Finnův pohled
Nejednou jsem se probral. Neusnul jsem. Měl jsem výpadek vnímání. Prášky pořad beru ale občas se prostě stane že mi vypadne vnímání. Když jsem se probral uviděl jsem spícího Jacka v mém náručí. Byl úplně k sežrání. Ale samozřejmě že bych ho nikdy nesnědl. Chtěl jsem se zvednout a jít si pro prášek ale nechtěl jsem ho vzbudit. Tak jsem ležel dál a snažil jsem se usnout. Marně. Nešlo to. Tak jsem se celou dobu koukal na to malé stvoření které mi ukradlo moje srdíčko. Byl to můj první nejlepší kámoš a teď je to můj první kluk.
Celou noc jsem nespal... Možná tak dvě hodiny maximálně. Pač když už jsem usnul rozezněl se budík.
Co si budeme... Dochází nápady 😅💕
Takhle kapitola bylo úplně o ničem ale další snad budou lepší.😘🌹💕
🌹Jinak omlouvám za chyby!🌹
ČTEŠ
🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]
Fanfiction🌇29.září 2k19-22.listopad 2k19🌉 ⚠️Knížka obsahuje hodně chyb a autorka není schopná je opravit tak se nezlobte a při čtení si chraňte oči⚠️ •Něco z knížky😏🌹: ~„M-moc se o-omlouvám."řekl s nervozitou v hlase i v obličeji a sklonil hlavu a tím pře...