(Tu písničku miluju a strašně se mi sem hodila...😘 pokaždé u ní brečím😞💕)
Musím tu být pro něj... Dokud se neprobudí nikam nepojedu... Neodejdu... Neumřu! Nechci být na tomhle světě déle než on! Chci mu ještě alespoň jednou říct Ďáblíku!
Pohled spisovatele
Dny... Měsíce... Roky plynuly... Už to jsou dva a půl roku co je Jack v kómatu. Co se za tu dobu stalo? Po zjištění že Jack bude potřebovat hodně péče která bude stát hodně peněz tak se jeho matka stala alkoholičkou... Ztratila veškerý zájem a peníze. Nemohla Jackovi poskytovat žádné peníze na to aby mohl v nemocnici bydlet. Po třech měsících co byl Jack v kómatu se jeho matka dostala do vězení. Nemohla se o Jacka dále starat a tak jí ho odebrali z péče. Jeho otec po tom co si našel novou přítelkyni nejevil žádný zájem a Jacka de vzdal. Kdyby Jack nebyl v kómatu tak by byl v dětském domově ale jelikož dětský domov není schopný platit částku která potřeba pro Jackovo léčbu a pobyt.... Chtěli ho odpojit z přístrojů... Ale...
Ale naskytla se možnost jak tomu zabránit... A to bylo kdyby si ho někdo adoptoval... Ale kdo by si adoptoval kluka který je v kómatu a nic vám osobě neřekne? Někdo se přece jenom našel... Mary Wolfhardová. Mary si Jacka vzala do péče a tudíž platila všechny výdaje na Jackovo léčbu. Chodila za Jackem skoro každý měsíc... Nemohla tam být pořad kvůli práci.
Ze začátku za Jackem chodilo hodně lidí ale časem se kvanta změnila na pár lidí. Jeremy Ray Taylor za ním párkrát přišel, Wyatt Oleff a Jaeden Martell za ním chodili ze začátku skoro pořad ale pak přestali... Sophia Lillis to po roce se slzami nedobrovolně vzdala kvůli rodinným problémům a Sadie Sink... Tak též. Dokonce za ním dvakrát přišel i Noah Schnapp... Omlouval se za vše co mu způsobil... Že kdyby se choval normálně nic by se nestalo.
ČTEŠ
🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]
Fanfiction🌇29.září 2k19-22.listopad 2k19🌉 ⚠️Knížka obsahuje hodně chyb a autorka není schopná je opravit tak se nezlobte a při čtení si chraňte oči⚠️ •Něco z knížky😏🌹: ~„M-moc se o-omlouvám."řekl s nervozitou v hlase i v obličeji a sklonil hlavu a tím pře...