Už nikdy to nechci zažít. Nikdy!
Tak když už jsem se vzbudil tak jsem šel do koupelny. Aaa dneska je ten ples. Skvěle. 'Straně se těším'. Řekl jsem si pro sebe. A když jsem si uvědomil že tam jdu s Ashley... No do prdele. Když jsem prošel do koupelny tak jsem se zhrozil. Viděl jsem sebe v zrcadle.
Trochu jsem se zkulturnil a šel jsem dolů do kuchyně. Aaa na lednici je zase papírek. Tak co za výmluvu tam bude dneska.
Dráhy Finne. Moc se ti omlouvám že jsem takhle zmizela. Na celý víkend budu u tvého bratra a v neděli pojedu... No ty víš kam. Nechtěla jsem tě brát sebou. Vím jak je to pro tebe těžké. Tak si dneska užij ples a neudělej žádnou hloupost.Miluji tě. Mamka<3
Nojo. Vím kam jela. Jela za bráchou který se tu objeví jednou za rok a pak pojede na hřbitov. Za tátou. Nerad tam chodím takže jsem rád že mě nechala doma ale vůbec se mi nechce na ten ples.
Najednou mi někdo volal. Ooo ne. Ashley. Když jsem to zvednul tak hned jsem slyšel její otravný hlas. „Ahoj Finnie. Takže dneska po škole pro mě přijď. Ale až ve čtyři půjdeme abych se stihla připravit. A v pět půjdeme ke mě domů na tu párty takže se příprav. Tak musím letět papa.” ozvalo se z telefonu a jakmile to Ashley dořekla zavěsila telefon. No to to hezky začíná. Jsem na dně kvůli Jackovi a ještě tohle.
Nuže jsem se vydal do školy. Měli jsme kvůli tomu plesu zkrácený vyučování. Ještě před chvíli jsem to nevěděl. Jak jsem se to dozvěděl? Ashley je známá tím že jí trvá nejméně tři hodiny se připravit. Takže musíme končit ve 12:00. Ale je zajímavý že mi tento důležitý detail uniknul. Většinou když se hlásí volno tak to začnu vnímat ale teď jsem to nepostřehnul. Asi kvůli tomu že celý hodiny zírám na Jacka. Nedělám to schválně ale moje oči se nemůžou nabažit pohledu na něj.
Musím říct že škola proběhla rychle. Přece jenom měli jsme jenom čtyři hodiny. Když jsem šel směrem domů tak koho jsem to nepotkal. Ano stejnou cestou šli i Jack a Sophia. Byli předemnou asi pět metrů. Celou cestu jsem musel jít pomalu. Nechtěl jsem okolo nich projít ale nakonec jsem přece jenom musel. Oba se zastavili před Jackovo domem. Zrychlil jsem abych to měl dřív za sebou. Koukal jsem se na zem ale na chvíli můj pohled uhnul a to přímo na Jacka. Díval jsem se mu do těch jeho krásných očí. Asi jsem se i začal červenat. Ale hned co si toho všimla Sophia jsem se zase začal dívat do země. Ještě víc jsem zrychlil až jsem skoro běžel. Bylo mi trapně. Došel jsem domů a hned co jsem zavřel dveře jsem si sednul na zem. „Já ho miluju!” zakřičel jsem na celý barák. „Asi jsem prostě... Gay!” opět jsem křiknul na celý barák. Strašně se mi ulevilo. Asi jsem vážně buzerant.
Jackův pohled
Když okolo nás Finn prošel tak se na mě díval. Byl to zvláštní pohled. Nebyl to pohled kterým se na mě díval předtím. „Debil.” řekla Soph s naštvaným výrazem. „To neříkej. Není.” řekl jsem a šel jsem směrem ke mě do domu. „Ale je. To mi prostě nevymluvíš.” řekla a já jsem věděl že vážně nemá cenu se s ní dohadovat. Vběhl jsem do domu a běžel jsem rovnou do pokoje. Vzal jsem větší batoh a naházel jsem tam všechny potřebné věci a šel jsem ven.
Když jsem vyšel ven a zabouchnul jsem za sebou dveře tak jsme šli k Soph. Chvíli jsme jenom tak kecali a dělali různý kraviny... No chvíle to nebyla spíš hodina... Možná dvě. Opět jsem skoro na všechno zapomněl. „Tak pojď. Chci tě v tom vidět.” řekla a podala mi můj kostým. „Oh bože. Já nechci.” „Neodmlovej a obleč si to.” řekla a já jsem tedy šel do koupelny. „Dobře zas tak strašný to neni.” řekl jsem když jsem vyšel z koupelny. Měl jsem na sobě černé kalhoty, červenou košili, černou vestičku, černé boty a na hlavě červené rohy. „Jsem říkala že to doladím.” řekla Soph a usmála se. Poté se oblékal Soph a měla nádobě černé šaty, kočičí ocas a uši a na obličeji namalovaný kočičí nos. „Neříkala jsi že budeš koza?” „Změna plánu. Nebudu ze sebe dělat něco co už jsem.” řekla a mrkla na mě.
„Soph já vážně nikam ale nechci.” řekl jsem když jsme odcházeli z domu. „Už jsi oblečený tak drž pusu a jdi.” řekla a strčila do mě zezadu. No tak co. Hold to nějak přetrpím. „S kým tam vlastně jdeš?” zeptal jsem se a ona na mě trochu udiveně koukla. „No... S... Jeremym.” řekla nervózně. „Aha.” „A ty?” „Už jsem ti to říkal. Sám.” řekl jsem smutně a sklonil jsem hlavu. „Hele párkrát si s ním zatancuju a pak se ti budu věnovat.” řekla a začala mi cuchat vlasy.
Když bylo 16:18 tak jsme dorazili ke škole. Všechno se dělo v tělocvičně takže jsme šli přímo tam. Už tam bylo dost lidí a u vchodu čekal Jeremy v kostýmů policisty. „Tak si to užij.” řekl jsem Soph do ouška a postrčil jsem ji blíž k jejímu amamtovi. Věnovala mi maličký zabijácký pohled a pak i s Jeremym zmilela v davu lidí. Sedl jsem si na jednu z židlí a čekal jsem co se bude dít. Nic moc zajímavého. Všichni tancovali. Zrovna hrála písnička Old Town Road takže všichni tamcovali jako trefený.
Najednou ale začala hrát nějaká pomalá. Takže každý si vzal partnera a tancovali ploužák. Chodilo okolo mě hodně holek ale neměl jsem náladu nějakou vyzvat k tanci. Chtěl jsem tancovat jenom s jednou osobou ale ta měla plné ruce práce. Ano byl tam. Byl tam s Ashey. Tancovali tam spolu. Z místa kde jsem seděl bylo na ně vidět úplně úžasně. Ona byla nějaká asi princezna.. No co jiného že. A on měl černý oblek a opět rozcuchané vlasy které asi hřeben neznají.
Pozoroval jsem je hodně dlouho. Dost dlouho na to aby si mě Finn všimnul. Když mě viděl podled jsem přesměroval na zem. Ale v tom...
ČTEŠ
🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]
Fanfiction🌇29.září 2k19-22.listopad 2k19🌉 ⚠️Knížka obsahuje hodně chyb a autorka není schopná je opravit tak se nezlobte a při čtení si chraňte oči⚠️ •Něco z knížky😏🌹: ~„M-moc se o-omlouvám."řekl s nervozitou v hlase i v obličeji a sklonil hlavu a tím pře...