🌇11-Centrum

447 37 12
                                    

Teda to jsme si mysleli že můžeme vyrazit.

Když jsme byli na odchodu u Jackova pokoje tak se dole rozletěli dveře. Byla to jeho máma. „Finne jestli tě uvidí tak jsme oba mrtví." zamyslel jsem se a snažil jsem se vymyslet jak se z domu dostat. Jack mě mezitím přesunul zpátky do pokoje. „Hele tak já vylezu oknem." „Jsi normální?" křikl na mě Jack. „To jsem nikdy neřekl ale je to jediná možnost." řekl jsme a Jack nakonec kývnul.

Jack šel dolů za jeho mámou a já jsme začal lézt z okna. Nebylo to tak vysoko takže jsem ani neměl strach. Skočil jsme dolů. No sice jsme moc dobře nedopadl ale nic mi nebylo. Šel jsem k oknu a zamával jsem na Jacka. On se rozloučil s mámou a vyšel ven. „Žiješ?" zeptal se mě Jack a přišel ke mě blíž. „Jak vidíš jo ještě dýchám." on se jen usmál a rozešel se směrem k centru.

„Zlobíš se na mě?" přeruším to ticho které okolo nás vládlo. „Ne. Proč? Měl bych?" odvětil mi Jack. „No za ten včerejšek?" „Už to neřeš. Hlavně že sis učil rande." řekl smutně a podíval se do země. „Ani jsme si ho moc neužil. Nebyla moc můj typ." řekl jsem ale Jack se jen koukal dozemě. „Notak trochu života do toho umírání. Notak... " začal jsme do něj šťouchat loktem. „Spravila by ti náladu zmrzlina? " „Možná... " řekl potichu.

Když jsme došli do centra tak jsme zašli nejdřív na zmrzlinu. „Jakou chceš?" zeptám se Jacka. „Jahodovou ale já si jí zaplatím." „Ne zvu tě." odpověděl jsem mu a šel jsme pro zmrzlinu. Já jsem si dal vanilkovou. Dal jsme Jackovi jeho zmrzlinu a když jsme ji dojedli tak jsme šli do nějakých těch obchodů.

Šli jsme zrovna okolo herny a najednou se na mě vyřítil Noah. „Ahoj Finne. Co ty tady?" „Ahoj. Jsem tady Jackem." „Jo takhlé. A nechcete do kina?" „No nevím. Co říkáš Ďáblí... Jacku?" stál přímo vedle mě a najednou byl pryč. Otočil jsem se a viděl jsem ho u nějaké výlohy. Rozešel jsem se k němu a dal jsem mu ruku na rameno. „Na co koukáš?" zeptal jsem se ho a on jenom ukázal na skateboard za výlohou.

„Sice se v tomhle oboru moc nevýznám ale vzhledově je pěkný." „Jo ale ta cena není pěkná." řekl a ukázal na cenu kde bylo napsáno 190$(4750Kč). Tak uz vím co dostane k narozeninám. „Ou no to je moc hezká cena... No heleď Noah jde do kina a ptal se mě jestli nechceme jít taky tak co ty nato?" řekl jsme a usmál jsem se na něj. „Jestli chceš tak běž já nechci. Radši se podívat tady po obchodech." řekl a já jsme bezeslova odešel.

Jackův pohled

Potom co Finn odešel za Noahem tak jsem se rozhodl jít domů. Bylo mi líto že Finn šel s Noahem protože šel ven se mnou. Zase se na mě vykašlal. Skvěle. „Tak kam jdeme teď?" zeptal se někdo zamnou. Otočím se a on tam stojí. Finn ke mě přišel blíž a dal mi ruku okolo ramen. „No myslel jsem že půjdu domů." „A co takhle zajít ještě do parku?" zeptal se Finn a já jsem jen nadšeně kývnu.

Když jsme vyšli z centra tak jsme se vydali do parku. Skoro celou cestu si Finn s někým psal. Zajímalo mě s kým. „S kým si to píšeš?" zeptal jsem se ho a on chvíli mlčel. Vypadal zaskočeně. „Noo s... Mámou. Jestli u nás bude spát její kamarádka. A dozvěděl jsem se že jo takže bude teror až přijdu domů." řekl zklesle. „Tak víš co? Můžeš spát u mě jestli chceš. Máma bude pryč." „To bych rád ale musel bych ráno domů." „Proč?" „No musím si něco ještě zařídit." „Tak dobře." řekl jsem a usmál jsem se a Finn taky.

Byli jsme v parku celkem dlouho. Dělali jsme různý kraviny jako že jsme lezli na dětským hřišti nebo jsme prostě blbnuli. Po nějaké době se už začalo stmívat a mě začala být zima. Trochu jsem se klepal ale dalo se to vydržet. „Je ti zima?" zeptal se mě Finn. „N-ne není." trochu jsme drkotal zuby. „Dej mi ruku." chytl mojí ruku a bylo vidět že nečekal že budou tak studené. „Seš úplně ledovej." sundal si mikinu a dal mi jí. „Ale teď bude zima tobě." „Ale nebude prosím tě. Nekecej a obleč si tu mikinu."poslechl jsem a oblékl jsem si jeho mikinu.

„Tak už je pozdě tak půjdeme domů. Teda spíš k tobě domů." zavelel Finn a začal mě táhnout domů. Když jsme tam došli radši jsem vešel dovnitř první a prohlédl jsem celý dům. „Nikdo nikde. Pojď." křikl jsem na Finna a on vešel dovnitř. Šel rovnou ke mě do pokoje kde si sednul na postel. „Tak a co teď?" zeptal se. „Teď ti musím připravit madraci ma spaní." řekl jsem a šel jsem do ložnice kde jsme otevřel skříň ve které byla madrace. Vzal jsem ji a dal jsme ji na zvem u mě v pokoji. Dal jsem mu tam i deku a polštář.

Potom co jsme se vystřídali v koupelně jsem si zalezl do postele a lehl jsem si. Pochvíli na mě přistál Finn. „Slez jsi těžký." řekl jsem trochu přidušeně. „Ještě nechoď spát. Pojď něco hrát nebo já nevím ale spát nejdeš." „Jsem unavený." začal jsem mu oponovat a on mě začal lochtat. Já jsem se začal bránit. Zachvíli na mě seděl obkročmo a lochtal mě na krku.

„Finne!!! Přestaň!" křikl jsem na něj a pořad jsem se smál. On přestal a tak jsem ho odstrčil na postel a sedl jsem si na něj obkročmo. „Tak a teď ochunej vlastní medicínu." řekl jsem a začal jsem ho lochtat na krku. Tam to na něj moc nepůsobilo tak jsem přešel na boky. Tam už to působilo hodně.

„T-ty Ďáblíku j-jeden." řekl a pořad se smál. Pak mě chytl za ruce a snažil se mě ze sebe setřást. To se mu nepovedlo tak to vzdal a jenom ležel. Měl jsem takové nutkání se k němu začít přibližovat. Můj obličej byl pořad blíž a blíž k tomu jeho. On se chvíli na mě díval a když si všiml jak se přibližuji tak mě zase začal lochtat.

„Tak stačí! Vyhlašuji mír! " křikl jsem. „Dobře." Finn mě přestal lochtat a lehl si na madraci. „A jde se spát. Tak dobrou." zavelel jsme. „Dobrou Ďáblíku." řekl Finn a já jsem pochvíli usnul.

Finnův pohled

Když jsem tak ležel tak se mi do hlavy dostalo strašně myšlenek. Proč se ke mě Jack tak přibližoval? To mi chtěl dát pusu? Co když se mu líbím? Co když to je ten důvod proč žárlí na Noaha? Proto se pořad tak červená? Tolik otázek a tak málo odpovědí. Nechtělo se mi věřit tomu že bych se mu líbil ale něco na tom bylo. Přece jenom Jack ke gay a já jsem jediný kluk se kterým se baví. Musím mu říct že to vím. Zítra mu to řeknu. A s těmito slovy jsem usnul.

Ikdybych se mu líbil chci být jeho kamoš. Záleží mi na něm.

Zachvíli je tady konečně oslava na kterou se celkem těšim.😜
Doufám že se vám kapitoly líbí.💕
🎑Omlouvám se za chyby!🎑

🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat