„Ale ahoj Jacku.Copak tady děláš buzničko?"....
U jednoho z oken co byla celkem dost vysoko seděl Noah s foťákem v ruce který měl pověšený okolo krku. Jenom jsem stál a koukal jsem na něj. „Chtěl bys fotku? Mám jich tu dost. Teda počkat. Ty bys radši kluky. Promiň mám jenom holky." řekl Noah povýšeně. „To nemyslíš vážně?" řekl jsem celkem naštvaně. „Nebo bys chtěl konkrétně Finnovu?" řekl Noah a já jsem stuhnul. „Vím to." ještě dodal. „Jak? To jsi byl ty kdo..." „Jo byl. Já jsem udělal tu fotku." řekl a seskočil dolů za mnou. „P-proč? Co jsem ti udělal?" zeptal jsem se trochu vyděšeně když se ke mě blížil. „Jak sis všimnul... Nemám tě rád. A. Finn mě vyměnil za tebe. Když jsi tady nebyl byl jsem Finnovo jediný kamoš. A ty jsi to celý zkazil. Teď ho zajímáš jenom ty." řekl a strčil do mě jednou rukou.
„Ale nemysli si že jsem buzna jako ty. Jenom chci zpátky svého kamoše kterého si mi ukradl." řekl a znovu do mě strčil. „Jestli čekáš na to že se s ním nebudu bavit tak... Takovou radost ti neudělám." řekl jsem celkem s odvahou. „Myslel jsem že to pochopíš..." řekl s klidem Noah a odložil jeho foťák. „Ale ty ne. Nechtěl jsem to takhle." když to dořekl tak se mi podíval do očí a... Dal mi pěstí do obličeje. Načež jsem se skácel k zemi. „Být tebou... Dal bych ruce od Finna pryč nebo celá škola uvidí nevhodné fotky tvé kamarádky." řekl agresivně Noah. Nějak jsem přestal vnímat. Jediné co jsem slyšel bylo jak Noah odcházel.
Zvedl jsem se a cítil jsem že mi teče krev z nosu. Běžel jsem do šatny kde jsem si vzal kapesník a otřel jsem si krev. Převlékl jsem se a šel jsem do školy. Nevěděl jsem co dělat. Jediné co mě napadlo bylo to jít za Soph. Ano já jako jedinec jsem úplně neschopný. Z nosu mi tekl proud krve. Začalo se mi dělat špatně. Šel jsem po chodbě ale zrovna moc lidí tam nebylo a ti co tam byli tak se zrovna neměli k tomu že by mi pomohli. V tom mě někdo chytnul za rameno a tak jsem se zastavil. „Jacku. Co se ti proboha stalo?" otočil jsem se a stál tam Wyatt. „N-nic. Jsem v pohodě." řekl jsem ještě v klidu ale najednou jsem měl temno před očima.
Probral jsem se až na nějakém lehátku. Trochu jsem pootevřel oči a zjistil jsem že jsem na ošetřovně. Sednul jsem si a chtěl jsem si sáhnout na nos ale šíleně to bolelo. Měl jsem ho nějak přelepený. V tom jsem si všimnul Wyatta který seděl na židli v rohu. „Wyatte?" „Jacku. Bože. Jsem rád že ti nic není. Co se stalo?" Wyatt se zvednul ze židle a šel ke mě. „Nic vážného." řekl jsem trochu nervózně. „Máš zlomený nos. Tomu říkáš nic vážného?" řekl Wyatt vyděšeně. Najednou vešla sestra a šla ke mě. „Takže Jacku. Jsi v pořádku až na zlomený nos. Volala jsem to tvé mamce a ta si pro tebe bohužel nemůže dojet. Takže taky musíš zůstat na zbytek vyučování. A příště na tělocviku dávej pozor." řekla sestra a pokynula nám že můžeme jít. „Naschledanou." řekli jsme sborově s Wyattem.
„Díky." řekl jsem a podíval jsem se na Wyatta. „Pro kamoše cokoliv." řekl a mírně mě poplácal po zádech. Byla hodina takže na chodbě byl klid. „Kde mám věci?" zeptal jsem se. „U mě ve skříňce. Pojď dám ti je." odpověděl mi Wyatt s úsměvem a šli jsem k jeho skříňce. „Tak už mi řekneš co se ti stalo?" zeptal se Wyatt pochvíli. „Dobře. Noah mi dal pěstí." zašeptal jsem. „Jestli se tohle dozví Finn tak Noaha zabije." řekl Wyatt a podíval se na mě. Nasadil jsem nechápavý pohled. „Moc mu na tobě záleží." ještě dodal. Trochu jsem se sám pro sebe usmál.
Wyatt mi vyndal moje věci z jeho skříňky a akorát začala přestávka. „Heleď musím jít. Teď mám chemii. Tak dávej pozor. Ahoj." řekl Wyatt a zamával mi když odcházel. Tak ještě tři hodiny. Řekl jsem si v hlavě a šel jsem směrem do třídy. Ve třídě moc lidí nebylo jenom Mike, Betty, Sophia, Henry, Steve, Lira, Finn, Max, Josh.... Počkat Finn? Můj pohled se zastavil u něj. Když si mě Finn všimnul vystřelil z lavice a běžel ke mě. Usmíval se a se slovy „Víš jak jsem se o tebe bál?" mě sevřel do objetí které jsem mu opětoval. Ale když mě víc stisknul siknul jsem bolestí protože mi zmačknul nos. Finn se rychle odtáhnul a teď to začalo. „Kde máš zase telefon? Volal jsem ti minimálně desetkrát a ty nic. Ráno jsem na tebe čekal a ty nikde. Bál jsem se že ti něco tvoje matka udělala tak jsem šel k tobě domů. Klepal jsem. Zvonil jsem. Nic. Vylezl jsem k tvému oknu a ono taky nic. Hledal jsem tě snad všude. A co se ti stalo s nosem?" vychrlil tohle všechno na mě skoro na jeden zátah. „Ty jsi mi lezl do okna?"zeptal jsem se vyděšeně. „Jako vážně? Jediné co tě zajímá je to jestli jsem ti lezl do okna?" řekl Finn a já jsem se trochu usmál. „Ale to je teď jedno. Hlavní je to že jsi v pohodě. Teda. Skoro. Co se ti stalo?" zeptal se starostlivě Finn. „Já ti to řeknu bez nějakých lží." řekla Soph a šla k nám. Vykulil jsem na ní oči a ona se jenom ušklíbnula. „Noah mu trochu dal pěstí." řekla a podívala se na Finna. „J-jak to víš?" zeptal jsem se jí. „Napsal mi to Jaeden který to ví od Wyatta." řekla a pohled přesměrovala na mě.
Finnovi najednou z obličeje spadnul úsměv a nahradil ho zamračenou tváří. „Finne. Klid. Nic mi není. Nebo. Nech si alespoň říct jak to bylo." řekl jsem a podíval se na Finna. On kývnul a šel k lavici kde si sednul. Sednul jsem si vedle něho a Soph stála naproti nám. Všechno jsem jim řekl. Jak o těláku tak i o Noahovi. Finn se celou dobu mračil a Soph vypadala podobně. „Tak tohle ne. Jdu mu trochu rozcuchat vlasy." řekl Finn a už se zvedal. „Ne Finne. Musíme to vyřešit v klidu." řekla Sophia. „Já to budu řešit v klidu. Jenom mu dám ochutnat jeho vlastní medicínu." řekl Finn a zmizel ze třídy. Jenom jsem si smutně povzdechl a díval jsem se na zem. Začal jsem si uvědomovat co se děje.
Je to zlý. Hodně zlý.
Já nic proti Noahovi nemám. Já osobně ho mám hodně ráda ale v tomhle příběhu prostě musí být takoví. Mě samotnou to trochu mrzí.😅😞😂
🎈Jinak omlouvám se za chyby!🎈
ČTEŠ
🌇...Říkej mi tak...🌉[Fack CZ]
Fanfiction🌇29.září 2k19-22.listopad 2k19🌉 ⚠️Knížka obsahuje hodně chyb a autorka není schopná je opravit tak se nezlobte a při čtení si chraňte oči⚠️ •Něco z knížky😏🌹: ~„M-moc se o-omlouvám."řekl s nervozitou v hlase i v obličeji a sklonil hlavu a tím pře...