9 Wizyta pod prysznicem

8K 207 303
                                    

Hinata Hajime

Chłopak zaprosił cię do siebie na noc. Jako przyjaciele oczywiście. Nie, że musiał to tłumaczyć tobie, ale swojej mamie. Ale to nieistotny szczegół.

Kiedy przyszła twoja kolej na prysznic wskazał ci drogę do łazienki. Zanim wyszłaś z pokoju wypadła ci góra od piżamy. Nie zauważyłaś tego i szłaś dalej nieświadoma. Chłopak jako dobry przyjaciel wziął twoją piżamę i pobiegł za tobą. Niestety wszedł w idealnym momencie. Akurat kiedy wchodziłaś pod prysznic. Z piskiem zasłoniłaś chociaż część ciała.

- Piżama... - wymamrotał cały czerwony kładąc ubranie na pralce.

I wyszedł bezgłośnie zamykając drzwi. Unormowałaś oddech i jeszcze zanim weszłaś pod prysznic zamknęłaś drzwi na zamek. Na wszelki wypadek.

Nagito Komaeda

Nagito wszedł ci do domu przez okno. Nie wiesz jak, którędy i po co, ale wszedł oknem a nie drzwiami. No bo wiesz. To jest Nagito i jego nie ogarniesz. I wszedł w momencie kiedy brałaś prysznic. I to chyba dlatego nie wiedziałaś, że chodzi sobie po twoim domu. Na początku nie chciał wchodzić ci do łazienki, ale po pięciu minutach zaczął się nudzić, więc stwierdził, że sprawdzi czy przypadkiem nie zasłabłaś. Otworzył bezgłośnie drzwi i zajrzał do środka. Woda spływała ci po całej twarzy, włosach i generalnie całym ciele. Miałaś zamknięte oczy aby woda z szamponem nie naleciała ci do oczu a szum wody zagłuszył otwarcie drzwi więc nie zauważyłaś, że chłopak wszedł do środka.

Nagito wycofał się do twojego pokoju w poszukiwaniu jakichś chusteczek do nosa.

Souda Kazuichi

Jako trenerka też nie miałaś łatwo. Po większości treningów również musiałaś udać się pod prysznic. Akurat tak się złożyło, że Souda zaprosił cię do kina. Czekał więc grzecznie na ciebie pod bramą jednak zaczął się martwić kiedy po jakimś czasie się nie pojawiałaś. Z szatni nie słychać było wody bo zakręciłaś przed chwilą kurek i wyszłaś z prysznica. Souda wszedł do szatni i kiedy cię zobaczył jego zirytowanie powoli przekształciło się w zawstydzenie. Ty natomiast pisnęłaś przeraźliwie głośno i drżącą dłonią chwyciłaś ręcznik i zakryłaś się nim.

- Poczekaj na zewnątrz... - wymamrotałaś.

Souda kiwnął głową i wyszedł z szatni dziękując bogu za to, że akurat dzisiaj poszłaś do kabiny gdzie wieszaki na ręczniki były na drugim końcu łazienki.

Gunhdam Tanaka

Razem z Tanaką wyszliście do zoo. Niestety położone było dość daleko i spóźniliście się na ostatni autobus to złapał was deszcz. To oznaczało, że zmuszeni byliście wracać ponad godzinę w deszczu na piechotę. Dom chłopaka był bliżej więc  tam się udaliście. Matka chłopaka nalegała abyś została na noc. Gundham pokazał ci gdzie jest łazienka a sam udał się do pokoju. Kiedy już wrócił zauważył, że jeden z jego chomików zniknął. Dostrzegł go jak zbiega po schodach. Szybko pobiegł za nim i nie zwracając uwagi na to gdzie ten wbiega udał się tam za nim. Chomik przecisnął się przez dziurę pod drzwiami do łazienki. Gunhdam niewiele myśląc wpadł do łazienki. Akurat w tym samym momencie, w którym wchodziłaś pod prysznic.

- Ach! - pisnęłaś przeraźliwie głośno i zakryłaś piersi dłońmi.

Gundham zaczerwienił się i wziął chomika na ręce po czym wyszedł i zatrzasnął za sobą drzwi.

Fuyuhiko Kuzuryuu

Razem z chłopakiem robiliście jakiś projekt do szkoły i trochę wam zeszło. Kiedy tryumfalnie podniosłaś go do góry zauważyłaś godzinę, którą wyświetlał zegar na ścianie.

𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐚 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐨𝐬 -  upośledzoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz