Hinata Hajime
Razem z chłopakiem udałaś się na krótki spacer przed lekcjami. Po ostatnich wydarzeniach zbliżyliście się do siebie jeszcze bardziej. Szliście tak sobie i trzymaliście się za ręce kiedy wpadliście na Chiaki Nanami. Ostatnio ty i Hinata co jakiś czas z nią rozmawialiście.
Wracając do tematu. Wpadliście i to dosłownie, bowiem dziewczyna zajęta była grą i nie zauważyła was wychodzących zza zakrętu. Dziewczyna przewróciła się do tyłu tak samo jak i wy. Kiedy wylądowałaś z hukiem na ziemi spadł ci szalik przez co odsłonił twoją szyję pokrytą gdzieniegdzie malinkami. Nie zauważyłaś tego do czasu, aż Chiaki nie odrywając od ciebie wzroku przeszła tuż obok was i nadal wpatrywała się w twoją szyję jak zahipnotyzowana. Spojrzałaś na szyję i obojczyki i zaczerwieniłaś się. Opatuliłaś się szalikiem i nerwowo się zaśmiałaś. Hinata z początku nie skumał o co chodzi, ale może to i lepiej.
Nagito Komaeda
Zapięłaś koszulę aż pod samą szyję i zadowolona weszłaś do klasy swojego chłopaka. Nagito powitał cię z wielkim uśmiechem na ustach i przytulił cię. Usiadłaś na jego kolanach i rozmawiałaś z nim żywo do czasu aż poczułaś jak coś odgarnia ci włosy z szyi. Odwróciłaś się w tamtą stronę i zauważyłaś szczerzącego się Teruteru.
- Ale śliczna malinka! - powiedział dotykając cię w tamtym miejscu.- Nagito się nudził?
Fuknęłaś i zirytowana walnęłaś go w dłoń. On tylko się zaśmiał i znów dotknął cię w malinkę. Wtedy twój śmieciowy rycerz w śmieciowej zbroi stanął w twojej obronie. Popchnął go do tyłu przez co kucharz zachwiał się niebezpiecznie i poleciał na plecy lądując jakoś tak jak Mikan.
Souda Kazuichi
Miałaś wf i wychodząc z szatni nie skontrolowałaś czy dopięłaś koszulę. Nie dopięłaś. Twoje koleżanki były jednak w zbyt wielkim szoku aby zwrócić ci uwagę więc nieświadoma tego, że każdy może zobaczyć twoje malinki poszłaś radośnie odwiedzić swojego chłopaka. Souda od razu zauważył, że rozpięła ci się koszula i niemal od razu podbiegł do ciebie i drżącymi dłońmi zaczął ją zapinać. Zauważyłaś o co mu chodziło i nieco zawstydzona rozejrzałaś się po klasie. Wszyscy wpatrywali się w was z nieco sadystycznym uśmiechem. Przełknęliście ślinę i zamknęliście oczy czekając na wysyp pytań ludzi...
Gundham Tanaka
Wracałaś z chłopakiem ze szkoły kiedy nagle wpadliście na kogoś. Tym kimś był Nekomaru. Chłopak przyjrzał ci się bliżej i dostrzegłszy malinki na twojej szyi zaczął rechotać. Spojrzałaś z niepokojem na swojego chłopaka, ale on jedynie zawiązał ci na szyi swój szalik i zgromił Nekomaru wzrokiem. Tamten nic sobie z tego nie zrobił i nadal się z was śmiał. Tego Tanaka już mu nie odpuścił... Po chwili Nekomaru uciekał przed stadem wkurwionych wiewiórek...
Fuyuhiko Kuzuryuu
Wszyscy w klasie spoglądali to na ciebie a to na Fuyuhiko. No cóż... Zauważyli ciemnoczerwone dzieło Fuyuhiko, ale zbyt bali się to w jakikolwiek skomentować a co dopiero pokazać, że zauważyli. Tak było bezpieczniej... W końcu Mahiru dyskretnie pokazała ci abyś dopięła koszulę... Ale i tak zrobiła to dlatego, że gdyby Chisa to zauważyła to mogłaby się nieźle zdenerwować...
Byakuya Togami
- Byakuya? - zza drzwi rozległ się dziewczęcy głos.- Mogę?
Nie czekając na odpowiedź dziewczyna wpadła do środka. Wy w tym czasie zdążyliście już się w miarę ogarnąć. Niestety nie zdążyłaś dopiąć do końca koszuli przez co świeże malinki, które zrobił ci chłopak były widoczne.
- Widzę, że chyba wam przeszkadzam... - powiedziała nieco speszona dziewczyna.- Ale...
- Wyjdź. - powiedział stanowczo Byakuya nim zdążyła dokończyć.
- Ale...
- Po prostu wyjdź.
Chihiro Fujisaki
Dziewczyny w waszej klasie znalazły nowy temat do plotkowania. Zauważyły, że ty i Chihiro macie malinki na szyi. Usiłowały więc znaleźć dwóch chłopaków czyli potencjalnych podejrzanych. Nie było im łatwo bo żaden z chłopaków nie wydawał się być... wami jakoś specjalnie zainteresowany. Ale koniec końców odpuściły sobie to śledztwo... Zamiast tego po prostu poszły do twojego brata z pytaniem czy wie, że jego młodsza siostra znalazła sobie jakiegoś chłopaka. Dobrze się to nie skończyło.
Kokichi Ouma
Twój chłopak zaskakiwał cię z każdym dniem coraz bardziej. Nie zauważyłaś, że rozpięła ci się koszula i widać malinki, które zrobił ci ostatniej nocy chłopak. Kokichi zauważył. Ale stwierdził, że im więcej osób zobaczy, tym lepiej. W końcu wszyscy mieli widzieć, że jesteś jego. No i tak nieświadoma tego jak chodzisz zrobiłaś sobie rundkę dookoła szkoły z chłopakiem za rękę. Ludzie mijający was patrzyli się na was dziwnie, ale nic nie mówili. W końcu jedyną osobą, która postanowiła się odezwać był Kaito.
- Fajnie się ostatnio bawiliście? - spytał ze złośliwym uśmieszkiem.
Ty niemal natychmiast spojrzałaś na swój dekolt i cię zmroziło. Kiedy chciałaś dopiąć guziki powstrzymał cię Kokichi.
- No a jak! - powiedział tuląc cię do siebie.- A co? Zazdrościsz mi bo ty masz tylko rękę?
Uśmiech Kaito przemienił się w irytację. Już miał mu coś odpyskować, ale pociągnęłaś swojego chłopaka za dłoń i pomachałaś Kaito ratując tym samym dupę swojego chłopaka.
Shuichi Saihara
- [imię] - chan... - Kaede podeszła do ciebie z nerwowym uśmiechem na ustach - Masz nie dopiętą bluzkę...
Spojrzałaś w dół i zauważyłaś, że chodzisz tak już od dobrych dwudziestu minut. Zaczerwieniona chciałaś ją dopiąć, ale powstrzymała cię od tego ręka Tsumugi.
- Ale śliczne... - powiedziała wpatrując się w malinki.
- Ciekawe kto zrobił, hmm? - Powiedziała Miu, która pojawiła się znikąd.
Zawstydzona chciałaś im się jakoś wyrwać, ale były silniejsze. Zaczęły zasypywać cię masą pytań a ty coraz mocniej płonęłaś.
- A co to jest? - Keebo wyrósł zza pleców Miu.
Wtedy już miałaś dość. Wyrwałaś im się i najszybciej jak mogłaś pognałaś gdzieś, nie ważne gdzie byle jak najdalej od nich.
Mitarai Ryota
Mitarai zapomniał, że dzisiaj miał wpaść do was oszust. Nieświadomi jego nadchodzącej wizyty nie nastawiliście budzika. Oszust wszedł do mieszkania i jedyne co zastał to wasza dwójka śpiąca w jednym łóżku przykryta jedynie kocem. Zauważył malinki na twojej szyi i przez to w jego umyśle ukształtował się mniej więcej zarys tego co robiliście w nocy. Uznał, że może lepiej będzie jak się wycofa i przyjdzie później, skoro myślał, że Mitarai nie dał ci grzecznie usnąć od razu.
Obudził was dźwięk zamykanych drzwi. Przetarłaś oczy i poprawiłaś piżamę. Wczoraj zostałaś u chłopaka na noc i oglądaliście anime, które tworzył chłopak. Obudziłaś chłopaka i poszliście do kuchni na śniadanie. Nie świadomi tego, że jak tylko oszust wpadnie z następną wizytą to nie da wam spokoju.
***
Trochę krótsze... Pomysł był ogólnie ciekawy, ale nie miałam zbytnio zbyt dużo do opisania xd
CZYTASZ
𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐚 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐨𝐬 - upośledzone
FanfictionKlasyczne preferencje z tym wyjątkiem, że piszę je ja więc będą upośledzone, i dziwne. Ogólnie miejcie na względzie, że jest to jedna z moich pierwszych prac... To coś by: Ten zbok aka Lemosia, Monosia lemoniadka, LKT chuj wie co AAAAA #1 wdanganr...