Hajime Hinata
Odwołałaś wasze spotkanie z powodu okresu. Brzuch zbyt cię bolał aby iść na dwór i spacerować. Leżałaś na łóżku z termoforem i zajadałaś się czekoladkami. Żeby zabić czas zdecydowałaś się obejrzeć jakiś serial. Kiedy tak sobie oglądałaś to w tym samym czasie przyszedł do ciebie gość. Twoja mama go wpuściła więc nie wiedziałaś, że Hinata tu jest dopóki nie wszedł do twojego pokoju.
- Skoro źle się poczułaś postanowiłem sprawdzić jak się trzymasz. - powiedział zamrtwiony, stając w drzwiach.
- Nie jest aż tak źle... - zachichotałaś. - Tylko boli mnie brzuch i mam straszną ochotę na jedzenie... Każde... Chcesz obejrzeć ze mną serial?
Hinata się zgodził. Usiadł tuż obok ciebie i zakopał się razem z tobą pod kocem. Spojrzał na miskę obok łóżka. Były tam wszystkie rodzaje ciastek i różnych słonych przekąsek. Generalnie wszystko do wyboru. Zaśmiał się cicho. Przytulił cię i został z tobą dotrzymując ci towarzystwa do wieczora.
AWWWja też tak chcę *tupie nóżką*
Nagito Komaeda
Nagito zauważył, że jesteś dzisiaj jakaś bardziej rozdrażniona niż zwykle. Postanowił to zignorować... I to był błąd.
- [imię] możesz przestać zachowywać się tak dziecinnie? - spytał niezwykle zirytowany kiedy po raz kolejny zaczęłaś na wszystko narzekać.
Zaczęłaś płakać. Nagito przełknął ślinę bo chyba już zrozumiał co ci jest.
- Czyli uważasz, że jestem zbyt dziecinna dla ciebie?! - załkałaś.
- Wiesz, że nie o to mi chodziło... - Nagito usiłował naprawić sytuację...
- Czyli uważasz, że jestem głupia i przeinaczam prawdę?!
- Nie... - Nagito objął cię ramieniem.- Już dobrze...
- Dobrze? - wtuliłaś się w niego.
Nagito zrozumiał, że nie będzie miał na razie łatwo, ale zamierzał się postarać. To tylko kilka dni...
Souda Kazuichi
Zwykle zachowywałaś się spokojnie. Nie irytowałaś się o wszystko i nie byłaś jakoś szczególnie zazdrosna. A teraz...
- Zostaw ten słup. - warknęłaś do Soudy, który chciał tylko sprawdzić dlaczego przestał świecić.
- Ale... - Souda zszedł ze słupa zdezorientowany. - Kazali mi naprawić...
Fuknęłaś i pocałowałaś go w usta.
- Poczekaj chociaż aż tamte dziewczyny pójdą... - mruknęłaś niezadowolona patrząc na trzy dziewczyny z równoległej klasy, które wpatrywały się w mechanika.
Souda niechętnie się zgodził. W końcu zrozumiał czemu jesteś taka rozdrażniona. Nie śmiał jednak nic powiedzieć na ten temat. Wolał nie ryzykować.
Gundham Tanaka
Kiedy razem z Gundhamem oglądaliście film poczułaś silny ból w okolicach podbrzusza. Syknęłaś z bólu i zwinęłaś się z bólu w kulkę. Gundham dostrzegł co się z tobą dzieje i postanowił jakoś zareagować.
- Co się stało? - spytał przytulając cię.
- Brzuch mnie boli... - powiedziałaś cicho, łapiąc się za brzuch.
- W skali od jeden do dziesięć na ile oceniasz ból? - spytał.
- Dwanaście... - jęknęłaś kładąc się zwinięta na łóżku. - Nagle nabrałam ochoty na coś słodkiego...
CZYTASZ
𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐚 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐨𝐬 - upośledzone
FanfictionKlasyczne preferencje z tym wyjątkiem, że piszę je ja więc będą upośledzone, i dziwne. Ogólnie miejcie na względzie, że jest to jedna z moich pierwszych prac... To coś by: Ten zbok aka Lemosia, Monosia lemoniadka, LKT chuj wie co AAAAA #1 wdanganr...